Re: Pojęcie "niepełnosprawności"

From: "niepełnosprawny "pełnosprawny"" <t...@g...pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Pojęcie "niepełnosprawności"
Date: Tue, 18 Oct 2005 16:12:53 +0000 (UTC)

Tomek <d...@n...pl> napisał(a):

> Ponad 40% ludzi w Polsce, czyli aż 15,5 mln., cierpi na różnego rodzaju
> bóle kręgosłupa, z czego większość spowodowana jest dyskopatią właśnie.
> Proszę sobie wyobrazić, że nagle jakieś 10 mln (bo reszta może być trochę za
> leniwa) zaczyna domagać się przyznania im renty za to, że ich w kręgosłupie
> łupie. Szczerbatych też jest sporo. Zatem najpierw odpowiedzmy sobie na
> pytanie, z czego finansować tę "przyjemność", a potem przechodźmy masowo na
> rentę, przyczyniając się tym samym skutecznie do ograniczenia bezrobocia.
>
> Pozdrawiam!
> [...]

Myślę, że nie było by tylu nie w pełni sprawnych ludzi gdyby większość
urzędników i im podobnych nie pasożytowała na ludziach wyzyskiwanych
podatkami.
Wojna podobno skończyła się 60 lat temu a okazuje się, że porównując do
niemców przeciętny Polak ma mniej środków na życie. Ceny na część żywności w
niemczech są niższe niż w Polsce.
Jakaś paranoja, ja mam uczucie, że sprzedawczyki z polskiego
rządu "sprzedają" resztę polaków jako tanią siłę roboczą anglikom, niemcom i
innym.
Bezrobocie spowodowane jest tym, że ludzie nie chcą ciężko charować na
darmozjadów z sejmu i senatu, na darmozjadów, którzy wydają ustawy
określające, że nie w pełni sprawny (w jakikolwiek sposób) człowiek może
zostać zaliczony do osób niepełnosprawnych dopiero wtedy gdy ma bardzo
poważne uszczerbki na zdrowiu.
Nie w pełni sprawność to niepełnosprawność - w jakimkolwiek stopniu !

Stać urzędasów na rozdysponowywanie majątku publicznego na zbrojenie,
zbyteczną komputeryzację zus'u i wielu obiektów administracji państwowej ale
nie stać na renty ???

Dla mnie system urzędnictwa w polskiej krainie jest skorumpowany a urzędnicy
począwszy od prezydenta a skończywszy na sekretarce jakiegoś sołtysa są
wyzyskiwaczami utrzymywanymi przez resztę obywateli (często ciężko
pracujących za małe płace)
.. Dotyczy to również wojskowych (płatnych zabójców z Iraku), policjantów
itp.