Pojedyncza płyta indukcyjna?

1. Data: 2008-04-23 19:36:16

Temat: Pojedyncza płyta indukcyjna?
Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Babcia ostatnio sobie poczytała conieco o płytach indukcyjnych i pytała mnie
ostatnio co sądzę o "kuchence indukcyjnej", którą znalazła w jakimś
tv-shopie... Wygląda to jak waga kuchenna, ewidentnie piszą że jest to płyta
indukcyjna (1,8kW) i kosztuje coś koło 200zł.

Co to jest warte? Po pierwsze zastanawia mnie cena - jeśli pierwsza lepsza
płyta indukcyjna do zabudowy z 4 palnikami kosztuje ok. 2.5-3k PLN, to albo
producenci tych płyt robią konsumentów na BARDZO szaro, albo kuchenka za
200 PLN nic nie jest warta... Już nie mówiąc o tym że w tv-shopach rzeczy z
reguły są droższe niż normalnie ;)

Czy ktoś widział na żywo takie urządzenie?

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004

2. Data: 2008-04-23 19:57:37

Temat: Re: Pojedyncza płyta indukcyjna?
Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Osiecki" napisał:

> [...]
> 200 PLN nic nie jest warta... Już nie mówiąc o tym że w tv-shopach rzeczy

Ja widziałem a nawet używam czasem takie urządzenie. Jest to swego rodzaju
kuchenka indukcyjna "jednopalnikowa". Kupiłem to kiedys uszkodzone za jakies
grosze. Sprawuje sie bardzo dobrze z garami do indukcji oraz takimi z
Olkusza. Trzeba natomiast uważac jeśli chodzi o szkło (witroceramikę) na
takiej kuchence, bo o ile jest odporne na temperaturę to niestety nie jest
pancerne ida się go rozwalic przez nierozważne postepowanie.

3. Data: 2008-04-23 20:21:05

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Niech Babcia nie przepłaca, kup jej w Makro jeszcze taniej.
JaC

-----

> w jakimś tv-shopie...
> ygląda to jak waga kuchenna, ewidentnie piszą że jest to płyta indukcyjna i
kosztuje coś koło 200zł.

4. Data: 2008-04-24 00:15:45

Od: "gemini" <g...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> reguły są droższe niż normalnie ;)
>
> Czy ktoś widział na żywo takie urządzenie?
Nie mialem okazji ani z tv shopu ani innego pojedycznego
aczkolwiek na allegro troche tego jest - ludzie kupuja i raczej sa
zadowoleni...
jeden z komentarzy "po tescie stwierdzam, ze kuchenka jest rewelacyjna - 180
sekund i gotowe steki z poledwicy w zio`lach - wlasnie skonczylismy -
pycha - jestem bardzo zadowolony - szybka wysylka - dobre pakowanie -
polecam!!!"
Negatywow nie widze u sprzedawcow takich plyt za mierna jakosc plyt czy cos
takiego.
Pozostaje chyba tylko zaryzykowac zakup, zawsze jest 10 dni na
przetestowanie :)

http://allegro.pl/search.php?string=plyta+indukcyjna
&buy=0&new=0&pay=0&personal_rec=0&search_type=1&sele
cted_country=1&location_radio=2&price_from=100&price
_to=200&category_radio=1&st=gtext&listing_sel=2&list
ing_interval=7&order=p

5. Data: 2008-04-24 06:36:45

Od: Michał Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 4/23/2008 9:57 PM, Pietrek napisał(a):

> [...]
> takiej kuchence, bo o ile jest odporne na temperaturę to niestety nie jest
> pancerne ida się go rozwalic przez nierozważne postepowanie.

Na palniku indukcyjnym podgrzewasz szklane naczynia??? To na czym polega
indukcyjność tej kuchenki? :-)

MS

--
Michał Sobkowski, IChB PAN, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/

6. Data: 2008-04-24 06:42:10

Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał Sobkowski" napisał:

> Na palniku indukcyjnym podgrzewasz szklane naczynia??? To na czym polega
> indukcyjność tej kuchenki? :-)

Czyżbym w którymś miejscu napisał, że używam szklanych naczyń???? :))))

P.

7. Data: 2008-04-24 07:34:51

Od: Michał Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 4/24/2008 8:42 AM, Pietrek napisał(a):

A jak to należy rozumieć?

8. Data: 2008-04-24 08:03:01

Od: Michał Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 4/24/2008 9:34 AM, Michał Sobkowski napisał(a):

> A jak to należy rozumieć?
> "Trzeba natomiast uważac jeśli chodzi o szkło (witroceramikę) na takiej
> kuchence, bo o ile jest odporne na temperaturę [...]"

Ach, teraz złapałem! :-) Konieczność zachowania pewnej ostrożności przy
płycie ceramicznej jest dla mnie tak oczywista, że nie przyszło mi do
głowy, że o to ci chodziło, zwłaszcza, że było to napisane jednym tchem
z garnkami! :-)

MS

9. Data: 2008-04-24 08:40:34

Od: "." <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś widział na żywo takie urządzenie?

Były w MM w komplecie z garnkiem.
Oglądałem a jakiś facet kupował i chwalił zwłaszcza za timer dzięki któremu
rano jak wstawał to miał ciepłe mleko :)
Cena coś 220 zł.

10. Data: 2008-04-24 13:10:36

Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> płycie ceramicznej jest dla mnie tak oczywista, że nie przyszło mi do
> głowy, że o to ci chodziło, zwłaszcza, że było to napisane jednym tchem

Ooops ;)

P.

woda miejska czy z hydroforu - ktora tansza
Rozruch pieca olejowego po napełnieniu zbiornika
ciepłota ciepłej wody
Jak przegrac z tunera na plyte?
jaki odstęp