Pojemniki tupperware

1. Data: 2007-04-16 16:23:42

Temat: Pojemniki tupperware
Od: "AgMa" <butonierka@_beztego_butonierka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Grupowiczów, chciałabym poznać opinie użytkowników pojemników firmy
tupperware / słyszałam opinie że dobrze się w nich przechowuje żywność czy
możecie to potwierdzić? Najbardziej interesuje mnie pojemnik który nadawał
by się do przechowywania wędlin - czy możecie coś polecić? Czy w tych
pojemnikach da się oddessać powietrze?

Agnieszka Malinowska / AgMa
Zapraszamy na nasze aukcje:
9001
i na nasze nową stronę www.butonierka.pl

2. Data: 2007-04-16 20:46:20

Temat: Re: Pojemniki tupperware
Od: Als <1...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 Apr 2007 18:23:42 +0200, AgMa napisał(a):

> [...]
> możecie to potwierdzić? Najbardziej interesuje mnie pojemnik który nadawał
> by się do przechowywania wędlin - czy możecie coś polecić? Czy w tych

Dostałem w ramach prezentu ślubnego zestaw pojemników. Jest to chyba
najczęściej używany przez nas prezent.

Jeśli chodzi o możliwość odessania powietrza - te, które mam, nie mają
takiej opcji (możliwe jest jedynie wytworzenie minimalnego podciśnienia
przez wciśnięcie pokrywki przy zamykaniu). Być może są takie z systemem
odsysu, sprawdź w katalogu.

--
Pozdrawiam, Als (w mailu nie mam żadnej jedynki)

[Humor zeszytów] Węgiel rośnie na drzewach.

3. Data: 2007-04-16 21:06:59

Od: "Kropelkaa" <k...@u...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Als" <1...@1...pl> napisał w wiadomości

> Dostałem w ramach prezentu ślubnego zestaw pojemników. Jest to chyba
> najczęściej używany przez nas prezent.

Tak z ciekawości- czym one się różnią od innych pojemników na żywność?
Takich z Ikea czy innego marketu?
Pytam z ciekawości bo też dużo pudełek używam i mam ich całą masę.
Najbardziej cenię sobie te z silikonowymi uszczelkami- spokojnie można płyny
przenosić i nic nie wycieknie.

Pozdrawiam
Agnieszka

4. Data: 2007-04-17 11:54:00

Od: "Sławomir Lewandowski" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To ja się podłączę pod temat. Czy wie ktoś z was moze gdzie można zanabyć
podobne pojemniki ale z odsysaniem powietrza?? Szukam takowych od dłuższego
czasu i jakoś znaleźć nie mogę :-)))
Niestety zbyt dużo rzeczy się nam marnuje.
pozdrawiam
Sławek

5. Data: 2007-04-17 11:59:20

Od: Marsjasz <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sławomir Lewandowski napisał(a):
> [...]
> czasu i jakoś znaleźć nie mogę :-)))
> Niestety zbyt dużo rzeczy się nam marnuje.

mamy takie i sie sprawdzaja...
http://www.allegro.pl/item182248154_pojemniki_prozni
owe_super_cena_od_ss_.html
pozdrawiam
Mars

6. Data: 2007-04-17 12:40:15

Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dłuższego
> czasu i jakoś znaleźć nie mogę :-)))
> Niestety zbyt dużo rzeczy się nam marnuje.

Zepter też coś takiego oferuje.
Dostałam pojemniki próżniowe w prezencie.
Moim zdaniem zbędny wydatek, i kosztuje w dodatku nie mało.

Pozdrawiam

Monika

7. Data: 2007-04-17 12:51:09

Od: "Sławomir Lewandowski" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mamy takie i sie sprawdzaja...
> http://www.allegro.pl/item182248154_pojemniki_prozni
owe_super_cena_od_ss_.html
> pozdrawiam
> Mars

Wielkie dzięki
pozdrawiam
SL

8. Data: 2007-04-17 12:57:00

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> wrote in message

> [...]
> >

> Zepter też coś takiego oferuje.
> Dostałam pojemniki próżniowe w prezencie.
> Moim zdaniem zbędny wydatek, i kosztuje w dodatku nie mało.

Przydają się, ale wiele produktów wystarczy po odessaniu powietrza z
woreczków np śniadaniowych zgrzać na zgrzewarce z pompką i szybko zamrozić.
Więcej się w zamrażarce zmieści.

9. Data: 2007-04-17 13:04:15

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sławomir Lewandowski" <k...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
dłuższego
> czasu i jakoś znaleźć nie mogę :-)))
> Niestety zbyt dużo rzeczy się nam marnuje.

Bardziej celowe jest nabycie zgrzewarki z pompką:
http://www.allegro.pl/search.php?string=zgrzewarka&c
ategory=8816
a tu jest z datownikiem lub numeratorem:
http://www.allegro.pl/item185989772_zgrzewarka_do_fo
lii_z_odsysaniem_powietrza_i_data.html#photo

Cenowo - śmiesznie tanio - 50zł...

10. Data: 2007-04-17 18:31:17

Od: Als <1...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 Apr 2007 23:06:59 +0200, Kropelkaa napisał(a):

> [...]
> Pytam z ciekawości bo też dużo pudełek używam i mam ich całą masę.
> Najbardziej cenię sobie te z silikonowymi uszczelkami- spokojnie można płyny

Kiedy je dostałem, producent dawał skromne 30 lat gwarancji ;-) Obecnie
ZTCW poszedł na całość i daje dożywotnią. Oprócz tego od tych z marketu
różnią się tym, że po prawie 10 latach intensywnego używania (w tym
zamrażanie, mikrofalowanie, mycie w zmywarce, bycie zabawką dziecka itd.)
ślady zużycia są minimalne (jeżeli w ogóle występują). Poza tym jestem z
nich zadowolony bardziej niż z tych marketowych :D

--
Pozdrawiam, Als (w mailu nie mam żadnej jedynki)

[Humor zeszytów] Skrzetuski zobaczył jak szli: nagi dziad z wyrostkiem na
przedzie.

[reklama] Wirtualna Kuchnia Polska
Grzyby
Jajka ubite z cukrem jak dlugo?
konkurs kulinarny na foto-przepis wegetariański
mocna sokowirówka elektryczna