Re: Pokora? :)

From: Jemiol <a...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia,pl.soc.religia
Subject: Re: Pokora? :)
Date: Sun, 27 Aug 2006 16:09:38 +0200

ab.666 wrote:

> Użytkownik "patix" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

> Widzę, że muszę powtórzyć, bo religianci mają ciężką percepcję...
> "Pokora" określa stosunek _do_samego_siebie_!
> (nie do choroby, nie do Bozi czy innych Krasnali, ale do _siebie_)
>
> W bałwochwalczym kulcie Wojtyły przypisuje mu się dziesiątki tytułów i
> przymiotów.
> Niektóre kompletnie nonsensowne, właśnie takie jak "pokorny wobec
> choroby".

Powtarzam jeszcze raz czy nie słyszałeś takiego zwrotu: "przyjął
cierpienie(chorobę) z pokorą", Ja rozumiem że Ty nie zgadzasz się ze mną w
wielu sprawach ale mimo wszystko prosiłbym Cię o uczciwość. Jeżeli dalej
uważasz, że ten zwrot jest niepoprawny to wpisz go w google. I proszę nie
imputuj mi słów których nie napisłałem.

Napisałem:
"jaki był Jan Paweł II wobec swojej choroby, czy czasem nie pełen
pokory? "

A Ty z tego zrobiłeś

"pokorny wobec choroby" :)

Pozdrawiam