Połączenie rur ocynk z rurą z tworzyw np PE

1. Data: 2010-02-26 20:22:20

Temat: Połączenie rur ocynk z rurą z tworzyw np PE
Od: "j@nek" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Mam zamiar przerobić nieco istniejącą instalację własnymi rękami, stąd
pytanie czy istnieje sposób na połączenie rur ocynk z rurą z tworzyw
np PE bez potrzeby angażowania gwintownicy do rur?

2. Data: 2010-02-26 20:23:53

Temat: Re: Połączenie rur ocynk z rurą z tworzyw np PE
Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

j@nek napisał(a):
> Mam zamiar przerobić nieco istniejącą instalację własnymi rękami, stąd
> pytanie czy istnieje sposób na połączenie rur ocynk z rurą z tworzyw
> np PE bez potrzeby angażowania gwintownicy do rur?
Istnieje.
--
Krzysiek

3. Data: 2010-02-26 20:43:38

Od: "j@nek" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Lut, 21:23, Krzysztof 45 <m...@v...pl> wrote:
> j@nek napisał(a):> Mam zamiar przerobić nieco istniejącą instalację własnymi
rękami, stąd

> Istnieje.
> --
> Krzysiek

dziękuję za udzielenie pomocy bez sensu

4. Data: 2010-02-26 20:44:24

Od: "j@nek" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Lut, 21:23, Krzysztof 45 <m...@v...pl> wrote:
> [...]

dziękuję za odpowiedź bez sensu

5. Data: 2010-02-26 21:00:15

Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

j@nek napisał(a):

> dziękuję za odpowiedź bez sensu
Cytuję Cię:
"stąd pytanie czy istnieje sposób na połączenie
rur ocynk z rurą z tworzyw np PE bez potrzeby
angażowania gwintownicy do rur?"
Odpowiadam Ci, że istnieje.
Jest to odpowiedz, czy nie ?
Twojego zamiaru, nie miałem zamiaru komentować, lub do niego
sie ustosunkować.

A jak cytujesz mojego siga, to sie do niego ustosunkuj. A
jak nie masz takiego zamiaru, to go wytnij. Tego wymaga
netykieta. Tak samo do zbędnych cytatów.
--
Krzysiek

6. Data: 2010-02-26 21:01:08

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zależy od tego, czym się kończy odcinek rury stalowej (gwintem, czy nie).
Jacek

7. Data: 2010-02-26 21:08:58

Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek napisał(a):
> Zależy od tego, czym się kończy odcinek rury stalowej (gwintem, czy nie).
Nie ma znaczenia. Są przejściówki na to i na to.
--
Krzysiek

8. Data: 2010-02-26 21:11:03

Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> Zależy od tego, czym się kończy odcinek rury stalowej (gwintem, czy nie).
> Jacek

Nie musi kończyć się gwintem.
--
Jackare

9. Data: 2010-02-26 21:25:02

Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 26 Feb 2010 12:43:38 -0800 (PST), j@nek napisał(a):

> dziękuję za udzielenie pomocy bez sensu

Jakie pytanie, taka odpowiedź.

--
___________ (R)
_______/ /_ GG: 3524356

10. Data: 2010-02-26 23:25:08

Od: MacAaron <rzoockxz@spamowi_nie.gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

j@nek:
> Mam zamiar przerobić nieco istniejącą instalację własnymi rękami, stąd
> pytanie czy istnieje sposób na połączenie rur ocynk z rurą z tworzyw
> np PE bez potrzeby angażowania gwintownicy do rur?

http://tiny.pl/hghvl

MacAaron

Patelnia do smazenia miesa, warzyw i ryb
Szukam firmy która wyremontuje stary dach. [dolnośląskie]
Prosba o klikniecie
HOP! ŠA! ŠA!
Automat spłukujący