Re: Polecam

Data: 2003-06-22 08:29:30
Temat: Re: Polecam
Od: "iza b." <i...@o...pl>

Użytkownik "Tysia" <t...@b...pl> napisał w wiadomości
news:bd27t1$j9e$1@news.onet.pl...

Wiem, bo

> Jesli mozna....
>
> Jaki on ma numerek?
> A moglabys opisac jak wyglada "silver beige", bo trudno mo go sobie
> wyobrazic a bardzo lubie beze....

Silver beige ma nr 203. Jak wyglada kolor? Eh, jesli jest w buteleczce
wyglada jak miedziano opalizujący. Na paznokciach jest jasniejszy
i mam wrazenie, ze w miare długości uzytkowania jakby przyjemniejszy
dla oka.
Mój drugi ulubiony kolor równiez opalizujacy to frosted copper, nr 53
jasniejszy od poprzednika beż złamany rózem, odrobine ciemniejszy
od skóry jednak pod roznym kątem wyglada inaczej. Niekiedy jest cielisty
a niekiedy ma sie wrazenie ze jest perłowo biały. Silver beige daje podobne
efekty.

Te lakiery sa dla zwolenniczek kolorów perłowo opalizujacych. a ja takowe
lubie.

iza