Polecam ten placek

1. Data: 2000-07-18 19:25:17

Temat: Polecam ten placek
Od: "DAREK S" <D...@P...ONET.PL> szukaj wiadomości tego autora

HEJ
To jest to co łakomczuchy lubią najbardziej.

PLACEK SNIKERS
CIASTO
1/2kg dobrej mąki
20 dkg masła
2 jajka
15dkg cukru pudru
2 łyżeczki sody oczyszczonej
2 łyżeczki miodu rozpuścić w dwóch łyżkach letniego mleka
Wszystkie składniki rozmieszać i zagnieść ciasto (jajka na końcu).
Ciasto podzielić na dwie równe części.
Jedną część ciasta rozwałkować i włożyć do blaszki na to kładziemy usmażone
orzechy.
Piec 15 min.
Drugą część placka upiec i to będzie spód placka.
SMAŻONE ORZECHY
60dkg orzechów włoskich (pokroić drobno nożem)
10dkg cukru
10dkg masła 2 łyżki miodu
Wszystko wrzucić do rondla i ogrzewać na wolnym ogniu przez 10min. na złoty
kolor.
Po upieczeniu placki dobrze skropić spirytusem.Po ostygnięciu placków
kładziemy masę grysikową
(na placek który jest spodem).
MASA
1 1/2 kostki masła
1 surowe żółtko
25dkg cukru pudru
Dobrze utrzeć dodając 5-6 łyżek spirytusu oraz wcześniej ugotowany grysik.
GRYSIK
3 łyżki kopiate grysiku
1 cukier waniliowy 2 szklanki mleka.
SMACZNEGO

--
Darra
d...@p...onet.pl

1. Data: 2000-07-19 06:55:34

Temat: Re: Polecam ten placek
Od: T...@a...com.pl (Tomek Barczak) szukaj wiadomości tego autora

nazwa placka zachecajaca, przepis tez i zamierzam sie do niego zabrac,
poniewaz mam okazje. prosze cie jednak o sprecyzowanie dokladniejsze, co
najpierw, czy pieczesz dwie czesci osobno, potem nakladasz orzeszki i
grysik i skladasz te czesci? tak to zrozumialem, prosze, zebys mnie
poprawil, dziekuje
deedo
--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-rec-kuchnia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-rec-kuchnia/

1. Data: 2000-07-19 18:53:24

Od: "DAREK S" <D...@P...ONET.PL> szukaj wiadomości tego autora

Hej
Sory za ta gapfe która popelnilem .
Ciasto dzielimy na dwie równe czesci i pieczemy kazda czesc osobno.Jedna
czesc wkladamy do piekarnika
z nalozona masa orzechowa jest to górna czesc placka
która dobrze ponczujemy oczywiscie po upieczeniu.
Na druga czesc placka (jest to spód) po upieczeniu i wystygnieciu nakladamy
mase grysikowa.
Skladamy czesci.
Jeszcze raz sory ale bylem tak zajety jedzeniem
tego placka ze nie wiedzialem co pisze.
--
Darra
d...@p...onet.pl