Poleccie cos do ust

1. Data: 2002-08-05 11:31:05

Temat: Poleccie cos do ust
Od: "Maga" <h...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Ja pierwszy raz na grupie. Czy ktos moze polecic jakis naprawde
skuteczny kosmetyk na super przesuszone i spekane usta? Maseczka z miodu
niestety jeszcze bardziej je podraznia a uzywane dotad niby pielegnujace
pomadki raczej nie pomagaly. Byly to np. aloesowy balsam do ust z Avonu,
jakies pomadki i balsmay z niwei, Neutrogeny, balsam z Yves Rocher. To chyba
te najwazniejsze, nic dotad mnie nie zadowolilo. Mozecie cos polecic?
Pozdrawiam.
Maga

1. Data: 2002-08-05 11:42:54

Temat: Re: Poleccie cos do ust
Od: "Nixe" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maga tak oto pisze:

> Witam. Ja pierwszy raz na grupie. Czy ktos moze polecic jakis naprawde
> skuteczny kosmetyk na super przesuszone i spekane usta?

Dla mnie idealny jest kremik Tisane. Do kupienia w aptekach i kosztuje ok.
3-5 zł (dokładnie nie pamiętam)

Maja

1. Data: 2002-08-05 11:43:45

Od: "Kaśka" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
chyba
> te najwazniejsze, nic dotad mnie nie zadowolilo. Mozecie cos polecic?

Moj sposob jest taki: na noc smaruje porzadnie usta zwyklym kremem Nivea a w
ciagu dnia uzywam balsamu do ust Tisane (do kupienia w aptekach za ok.6zl).
To naprawdę działa.

K.

1. Data: 2002-08-05 12:05:10

Od: "Iwona Banach" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos moze polecic jakis naprawde
> skuteczny kosmetyk na super przesuszone i spekane usta? Maseczka z miodu
> niestety jeszcze bardziej je podraznia a uzywane dotad niby pielegnujace
> pomadki raczej nie pomagaly.

Ja od zawsze uzywam Chapstick'a - najpierw miałam go ze Stanów,
a pare lat temu ku mej wielkiej radosci pojawil sie u nas (apteki)
- moim topowym smakiem byl wisniowy
- a poza fajnymi smakami i zapachami świetnie
lagodzi i natluszcza usta. Polecam (nie pamietam ceny)

II miejsce to aloe lips - aloesowa pomadka z olejkiem jojoba -
ma farny zapach (moze ja zboczona jestem z tymi zapachami ?)
i ma bardziej "mokra" konsystencje i tez jest bardzo dobra. Producent
to Forever Living Products, tez polecam i tez nie pamietam ceny.

pozdrawiam Iwona Banach

1. Data: 2002-08-05 12:05:59

Temat: Odp: Poleccie cos do ust
Od: "Ewa" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maga <h...@i...org.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ailnvl$ojd$...@n...tpi.pl...
> [...]
chyba
> te najwazniejsze, nic dotad mnie nie zadowolilo. Mozecie cos polecic?

witam
polecam nawilzajacy balsam do ust Oriflame z wyciagiem z zielonej herbaty i
milorzebu japonskiego, w sierpniu jest w promocji - 24,90 zl za 15 ml wiecej
informacji o nim i innych produktach znajdziesz pod tym adresem
http://www.oriflame.pl/PHPFrameset.jhtml;jsessionid=
I5WKCPWCFVUFTQFIGEFCFEQ?
nameInUrl=1739075&_requestid=21401
--
Ewa Żarkowska
b...@w...pl

1. Data: 2002-08-05 12:11:39

Od: "Kaśka" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> witam
> polecam nawilzajacy balsam do ust Oriflame z wyciagiem z zielonej herbaty
> milorzebu japonskiego, w sierpniu jest w promocji - 24,90 zl za 15 ml
wiecej

A mozesz powiedziec czy uzywalas go osobiscie i czy dziala?

K.

1. Data: 2002-08-05 12:18:27

Od: "Ewa" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wiecej
> informacji o nim i innych produktach znajdziesz pod tym adresem

przepraszam :-) z niewiadomych przyczyn podczas pisania poprzedniego postu
wystapily jakies bledy i przegladarka mi sie zamknela...
a chcialam dopisac ze po wiecej informacji o balsamie do ust i innych
produktach Oriflame zapraszam na moja strone
www.oriflame.com.pl/homepage/bajkopisarka tam w dziale Zobacz Produkty
znajduja sie dokladne opisy rekomendowanych przeze mnie kosmetykow...jeszcze
raz przepraszam za komplikacje :-)

Ewa Żarkowska

1. Data: 2002-08-05 12:30:56

Od: "sheba" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
chyba
> te najwazniejsze, nic dotad mnie nie zadowolilo. Mozecie cos polecic?

Hm...dla mnie świetny jest Tender Care (szczypta magii) Oriflamu. Ale on
zawiera wyciąg z plastra miodu, więc nie wiem czy Ci się spodoba. Ale
kosmetyk naprawdę świetny, i nie tylko do ust.
Możesz jeszcze spróbować maści witaminowej (qpisz ją w aptece za kilka
złotych).
--
sheba 19

1. Data: 2002-08-05 12:53:27

Od: "Ewa" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A mozesz powiedziec czy uzywalas go osobiscie i czy dziala?
>
> K.

oczywiscie ze moge :-) osobiscie nie mam rzadnych (tfu zeby nie zapeszyc!)
problemow z ustami, profilaktycznie uzywam aloesowego balsamu do ust bo jest
bardzo delikatny i w zupelnosci wystarcza mi by nawilzyc usta i zapezpieczyc
je przed szkodliwymi czynnikami srodowiska zewnetrznego:-), a jesli chodzi o
ten balsam z wyciagiem z zielonej herbaty jest to dosc mocny kosmetyk o
slinym dzialaniu przetestowalam go wiec na mojej mamie :-) ktora z racji
wykonywanego zawodu (pracuje w duzym zapyleniu) miala problemy ze skora ust,
mimo, ze uzywala roznych balsamow ochronnych (m.in. mojego balsamu
aloesowego, ochronnych pomadek nivea, ostatecznie zwyklej wazeliny w duzych
ilosciach) usta jej pekaly i ciezko bylo czymkolwiek zaleczyc te ranki wiec
szarpnelam sie :-) na ten balsam dla niej i po niecalych dwuch tygodniach
ranki sie zaleczyly, mama mi sie usmiechnela, i tak sie przyzwyczaila do
tego kosmetyku, ze gdy zobaczyla, ze jest w tym miesiacu w promocji to mimo,
ze tamto opakowanie sie jej jeszcze nie skonczylo kupila sobie nowe :-) tak
wiec z czystym sumieniem moge ten kosmetyk polecic...a jesli chcesz
informacji z pierwszej reki to dzwon do mojej mamy :-)

1. Data: 2002-08-05 13:22:09

Od: "Kaśka" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> oczywiscie ze moge :-)

[ciach]