Polećcie trwałą baterię wannową naścienną.

11. Data: 2014-12-08 16:42:21

Temat: Re: Polećcie trwałą baterię wannową naścienną.
Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

Ghost wrote:

> Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup
.pl...

> Dobrze, ze moje nie umieją czytać.

Lepiej napisz jak się w tym grohu wymienia głowice i czy można je kupić
u nas w kraju bez problemów i po ile - ?

12. Data: 2014-12-08 17:18:23

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Poldek wrote:

.pl...

> Lepiej napisz jak się w tym grohu wymienia głowice i czy można je kupić
> u nas w kraju bez problemów i po ile - ?

ale po co? po 20 latach i tak wymieniam na nową bo mi się stara znudziła

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

13. Data: 2014-12-08 17:18:47

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> Chcę kupić w sklepie stacjonarnym - takie rzeczy to ja kupuję tylko
> pomacawszy.

to pójdź do sklepu i pomacaj. takie trudne?

14. Data: 2014-12-08 17:22:48

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
net...

Dnia Mon, 08 Dec 2014 10:15:12 +0100, Poldek napisał(a):

>:-D
>:-D
>:-D

Co się śmiejesz tamta woda nie pamięta Mickiewicza, Cudu nad Wisłą, ani
nawet Smoka Wawelskiego, phi...

15. Data: 2014-12-08 17:23:34

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup
.pl...

Ghost wrote:

> Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup
.pl...

>Lepiej napisz jak się w tym grohu wymienia głowice i czy można je kupić u
>nas w kraju bez problemów i po ile - ?

Spod lady kupowałem, owinięte w gazetę, skąd się tacy biorą?

16. Data: 2014-12-08 17:43:20

Od: Frez <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-08 16:42, Poldek pisze:

> Lepiej napisz jak się w tym grohu wymienia głowice i czy można je kupić
> u nas w kraju bez problemów i po ile - ?

Nie wiem, jeszcze nie wymieniałem żadnej.

17. Data: 2014-12-08 17:44:49

Od: Frez <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-08 10:15, Poldek pisze:

> Ze w NRFie działał 10 lat, to jeszcze nie świadczy, bo tam woda inna.
> Podobno na polskiej wodzie te grohy się wykładają szybciutko.
> No i do krakowskiej w każdym sklepie kupię głowicę za 6 zł (zwykłą) lub
> 11 zł (jeśli ceramiczna) i samodzielnie w razie potrzeby wymienię w 10
> min. Czy w grohu to jest też tak łatwe i tanie?
Inność polega na tym,że trzeba było co jakiś czas pakować dziob wylewki
do kwasku cytrynowego/octu żeby wapienie rozpuszczać.

18. Data: 2014-12-08 17:46:09

Od: Frez <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-08 00:01, XL pisze:

> Też mi rada!

Było iść do GSu i kupić to co tam maja z wylewkami i nie zawracać dupy.

19. Data: 2014-12-08 19:20:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 8 Dec 2014 16:18:47 +0000 (UTC), masti napisał(a):

> to pójdź do sklepu i pomacaj. takie trudne?

No i patrz punkt pierwszy :->

20. Data: 2014-12-08 19:22:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 08 Dec 2014 17:46:09 +0100, Frez napisał(a):

> Było iść do GSu i kupić to co tam maja z wylewkami i nie zawracać dupy.

Ruchomymi - po pierwsze.
Po drugie - nie mają. Ani w moim, ani w twoim gieesie.

zmywarka
Ekogroszek z Castoramy - badziewie :-/
Niby banał- jak zwentylować piwnicę?
ile wam idzie gazu miesiecznie przy plusowych i minus temp ??
Ekolo!