Policzki wieprzowe

1. Data: 2009-05-26 21:25:49

Temat: Policzki wieprzowe
Od: StClaus <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Znacie może jakiś dobry przepis na policzki wieprzowe?

Z góry dziękuję

stclaus

2. Data: 2009-05-27 09:31:44

Temat: Re: Policzki wieprzowe
Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

StClaus pisze:

> Znacie może jakiś dobry przepis na policzki wieprzowe?

Guanciale jada się we Włoszech, jest to coś w rodzaju bekonu z policzków
- kupujesz już wędzone, Włosi dodają to np.do carbonara.
Pogooglaj: guanciale, może znajdziesz przepis, jak samemu to zrobić.
--
Bbjk
http://bajarka.fotolog.pl/

3. Data: 2009-05-27 10:23:34

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bbjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> - kupujesz już wędzone, Włosi dodają to np.do carbonara.
> Pogooglaj: guanciale, może znajdziesz przepis, jak samemu to zrobić.

W Polsce tradycyjnie potrawy to głowizna lub salceson.

4. Data: 2009-05-27 14:55:52

Od: StClaus <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

StClaus pisze:

[...]

Co do Guanciale to znalazłem już to jak googlałem za policzkami. Ale
jakoś mnie to nie kręci.
Co do tradycyjnych potraw - wiem że standardowo jest to dodawane do
salcesonu.

Nie mniej ostatnio jadłem policzki z grilla i były pyszne stąd
zastanawiałem się czy da się coś jeszcze z nimi zrobić

dzięki za odpowiedzi,

stclaus

5. Data: 2009-05-27 16:16:09

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "StClaus" <s...@a...pl> napisał w wiadomości

Pokroić w paski, zapeklować, a później osuszyć i opiec na grillu

6. Data: 2009-05-28 05:58:13

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

> Znacie może jakiś dobry przepis na policzki wieprzowe?

> Z góry dziękuję

> stclaus

Hmmm a gdzie toto mozna wogole kupic????

7. Data: 2009-05-28 19:07:13

Od: StClaus <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Misiek pisze:

> Hmmm a gdzie toto mozna wogole kupic????
mógłbym że wykrawam niczym skalpy napotkanym świniom, ale nie :))

W Bielsku - Białej w centrum mięsnym. Jeśli jesteś z BB lub okolic to tu:

http://mapa.targeo.pl/Centrum_miesne,18,19.04737,49.
82623

Pozdro

stclaus

8. Data: 2009-05-29 06:22:04

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Misiek pisze:

> [...]
mógłbym że wykrawam niczym skalpy napotkanym świniom, ale nie :))

W Bielsku - Białej w centrum mięsnym. Jeśli jesteś z BB lub okolic to tu:

No bardziej by mi chodzilo Gliwice i okolice..
jakos nie chce mi sie 15 godziny w jedna strone jechac po policzki wiepszowe
hehehe

9. Data: 2009-05-29 09:10:44

Od: StClaus <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Misiek pisze:

> [...]
>

> No bardziej by mi chodzilo Gliwice i okolice..
> jakos nie chce mi sie 15 godziny w jedna strone jechac po policzki

Wiersz studiowałem w Gliwicach ale wtedy nie interesowały mnie policzki.
Chociaż świń było nie mało.
W każdym razie nie przypominam sobie żebym do BB jechał dłużej niż 1,5
h, więc nie wiem jak ty jedziesz 15 godzin... przez Gdańsk?

;)

stclaus

10. Data: 2009-05-29 12:47:08

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Misiek pisze:

> [...]
W każdym razie nie przypominam sobie żebym do BB jechał dłużej niż 1,5
h, więc nie wiem jak ty jedziesz 15 godzin... przez Gdańsk?

Kurna 1,5 h... przecinek mi sie zacina hehehe
ale tak czy inaczej w dwie strony prawiwe 3 h... dzieki za takie wczasy
hehehe

Nowe zdjęcie Pantalavisy czy jak mu tam
syn pansravisty bawi sie w rambo
co robicie do jedzenia do pracy?