Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Polityka kościoła potępiania prezerwatyw daje efekty. HIV w Polsce. Grozi nam epidemia? Re: Polityka kościoła potępiania prezerwatyw daje efekty. HIV w Polsce. Grozi nam epidemia?

Re: Polityka kościoła potępiania prezerwatyw daje efekty. HIV w Polsce. Grozi nam epidemia?

From: "Jarek.E" <j...@i...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.dzieci
Subject: Re: Polityka kościoła potępiania prezerwatyw daje efekty. HIV w Polsce.
Grozi nam epidemia?
Date: Fri, 08 Jun 2012 20:00:43 +0200
<jqqb2r$hd9$1@inews.gazeta.pl> <jqqd6j$jhr$1@usenet.news.interia.pl>
<jqqe6v$d5d$1@inews.gazeta.pl> <jqqev0$mnv$1@usenet.news.interia.pl>
<jqqglk$17o$1@inews.gazeta.pl> <jqqh87$qmu$1@usenet.news.interia.pl>
<jqqikj$2k8$1@inews.gazeta.pl> <jqqq4l$9mh$1@usenet.news.interia.pl>
<jqr3f8$rji$1@inews.gazeta.pl> <jqr463$qhk$1@usenet.news.interia.pl>
<jqr4em$ta$1@inews.gazeta.pl> <jqt3i7$4sn$1@usenet.news.interia.pl>
<jqtb19$8m3$1@inews.gazeta.pl>

W dniu 2012-06-08 18:59, Iwon(k)a pisze:
> "Jarek.E" <j...@i...pl> wrote in message

> powinny nie powinny. Trudno tutaj taka granice wyznaczyc. Jest po prostu
> latwiej
> z jednorazowkami, tymi tanimi ktore moga -co pacjent -do kosza trafic.
> Najczesciej to igly, strzykawki uzywam typu "carpule" wiec trzymadelko
> jest juz
> staryzlizowane, ssaki sa jednorazowe, serwteki pod szyje pacjenta.
> Kazdy pacjent przyjmowany jest sterylnymi narzedziami. Jest tyle ich ze
> wystarczy wsadzic do autoklawu co kilka godzin, pare zuzytych zestwowo.
> Teraz
> [...]

I o to właśnie mi chodzi.
W ciągu ostatnich kilku lat byłem kilkadziesiąt razy u dentysty.
W różnym celu: przeglądu, leczenia, skalingu, wybielania czy
remineralizacji i trochę to dziwne, że ani razu nie widziałem
pracującego autokalwu.
Poza tym kilka razy celowo poszedłem do innego dentysty, żeby
potwierdził mi, że ten konkretny ząb wskazany przez poprzednika jest do
leczenia. I może ze 2 razy faktycznie był.