Re: Polsat Viasat History - Afirmacja Hitlera!

Data: 2017-08-26 13:30:36
Temat: Re: Polsat Viasat History - Afirmacja Hitlera!
Od: i...@g...pl

Tak, mule - albowiem jestem pedałem i faszystką, dwoje w jednym.

To, że plujesz wokoło wyzywając od faszystów nie znaczy, kim jesteś. To po prostu
twoja faszystowska metoda na ogłupianie ludzi. Tylko słabo działa już - jeszcze tylko
na 20% Polaków, zwolenników POtuszczonej postkomuszej hałastry plus 6% - zwolenników
partyjki samozwańczego "ekonomisty" Swetru.
Reszta Polaków da wam wkrótce popalić.

https://wpolityce.pl/m/polityka/173352-kto-tak-napra
wde-jest-faszysta-lewicowy-faszyzm-doskonale-opisuje
-dzialania-lewicy-w-polsce