Polska

1. Data: 2002-01-25 05:33:19

Temat: Polska
Od: a...@a...com (Anika6042) szukaj wiadomości tego autora

A tak wogole Polska jest teraz przepiekna bardzo zadbana, czysta i taka
EUROPEJSKA w calym tego slowa znaczeniu :)

Pozdrawiam Anika

2. Data: 2002-01-26 21:21:34

Temat: Re: Polska
Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A tak wogole Polska jest teraz przepiekna bardzo zadbana, czysta i taka
> EUROPEJSKA w calym tego slowa znaczeniu :)

teraz to nie wiem, czy mowisz powaznie czy to sarkazm....
jesli sarkazm - przejedz sie na poludnie europy - ale do krajow unii
europejskiej oczywiscie - np Grecji - bylem na Korfu, i glowne miasto tej
wyspy, o tej samej nazwie, wygladalo jak moje miasto 10 lat temu, i to po
pochodzie pierwszomajowym z zadyma, nie liczac gor smieci dookola wszystkich
glownych ulic - mysle ze jezeli chodzi o wyglad miast to polacy nie maja sie
czego wstydzic 0- jasne, ze do austrii czy niemiec jeszcze nam troche brakuje,
ale powolutku, powolutku i dojdziemy tez do tego.

adam

3. Data: 2002-01-26 22:53:07

Od: a...@a...com (Anika6042) szukaj wiadomości tego autora

Subject: Re: Polska
From: a...@p...onet.pl
Date: 1/26/02 4:21 PM Eastern Standard Time

> [...]

czego wstydzic 0- jasne, ze do austrii czy niemiec jeszcze nam troche brakuje,
ale powolutku, powolutku i dojdziemy tez do tego.

O Polsce napisalam bez sarkazmu. Tak wiele sie zmienilo w wygladzie naszego
Kraju. Ja tez mam nadzieje, ze powolutku bedzie coraz lepiej. Moi bliscy sa w
Kraju a i ja tam kiedys wroce.
Anika

4. Data: 2002-01-26 23:57:43

Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> O Polsce napisalam bez sarkazmu. Tak wiele sie zmienilo w wygladzie naszego
> Kraju. Ja tez mam nadzieje, ze powolutku  bedzie coraz lepiej. Moi bliscy sa
> Kraju a i ja tam kiedys wroce.

co sie kloci z wczesniejszymi twoimi postami,bo jednak czasami lekarze sa
potrzebni, a to wedlug ciebie SEPY, nieuki i tym podobne stworzenia...

adam (z drugiego konta, ale ciagle ten sam)

5. Data: 2002-01-27 00:24:12

Od: a...@a...com (Anika6042) szukaj wiadomości tego autora

From: m...@p...onet.pl
Date: 1/26/02 6:57 PM Eastern Standard Time

--
Wys?ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Co ci si tam kloci? Napisalam ze Polska zmienila sie wypiekniala. Napisalam
tez, ze lekarze z ktorymi przyszlo mi sie zetknac itd...........

Co ma wypiekniala Polska do sepowatych /NIEKTORYCH/ doktorkow racz mi
wytlumaczyc

6. Data: 2002-01-27 00:29:33

Od: "Joogi" <a...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Anika6042" <a...@a...com> napisal w wiadomosci

Fakt, faktem, ze rzadko który lekarz i pielegniarka w panstwowym szpitalu -
"odmawia"...
Sa tacy co biora a i tak oleja pacjenta...

--
Joogi

7. Data: 2002-01-27 00:35:00

Od: a...@a...com (Anika6042) szukaj wiadomości tego autora

From: "Joogi" a...@s...com
Date: 1/26/02 7:29 PM Eastern Standard Time

[...]

Opowiadano mi rowniez, ze ciezko o lozko w szpitalu bez dania w lape a juz za
operacje to nieomal obowiazek. Powolutku zgodzicie sie z moja krytyka.
Anika

8. Data: 2002-01-27 01:17:45

Od: "Joogi" <a...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

> Opowiadano mi rowniez, ze ciezko o lozko w szpitalu bez dania w lape a juz
za
> operacje to nieomal obowiazek. Powolutku zgodzicie sie z moja krytyka.

powolutku.. ale konkretnie. :

1. Mój dziadek zmarl w szpitalu wskutek zóltaczki "szczepiennej" (marskosc
watroby) która "zaaplikowano" mu przy okazji innych czynnosci (skret kiszek)
[37 lat temu]

2. Moja matka nie mogla doprosic sie lekarza ani sanitariusza w szpitalu
polozniczym gdy nadszedl czas porodu... skonczylo sie to krwotokiem i
zagrozeniem zycia matki... Wroclaw - [27 lat temu]

3. Drugi dziadek zmarl w szpitalu bo : "ustala akcja serca" - o reanimacji
nikt nawet nie wspomnial...bo nikt go nie reanimowal (bo mial 83lata)
(pewnie mieli w tym czasie przerwe na obiad) - [rok temu] - szpital im
Rydygiera we Wroclawiu

4. Moja babcie (73 lata) trzymano tydzien w szpitalu z biegunka - czekali
az sama przejdzie - w miedzyczasie zrobiono OB i morfologie... [6mce temu] -
szpital 1maja we Wroclawiu

5. Babcia mojej zony doznala silnego udaru mózgu - w szpitalu nie zrobiono
podstawowych badan (tomografia+USG)...zamiast na neurologie skierowano ja na
oddzial chorób wewnetrznych (jedynym kryterium jest wiek - po 70) lekarz
najpierw mówil : "nie przezyje 3 dni wiec badania nie maja sensu" a po
trzech dniach : "jezeli nie zrobiono badan na poczatku to teraz nie maja one
sensu" - Na koncu lekarz odmówil skierowania chorej na rehabilitacje
twierdzac, ze nie ma z nia kontaktu (sparalizowana polowa ciala i jezyk)...
po awanturze - wypisal skierowanie. - szpital 1maja we Wroclawiu [4mce
temu]

6. Bylem swiadkiem jak salowa darla sie na starsza kobiete na wózku
inwalidzkim, ze ta jadac korytarzem zahaczyla o stojaca choinke (nic sie nie
stalo - ale drzewko sie zachwialo). To wulgarne darcie trwalo dobre 3 min.
mimo przeprosin starszej Pani... - ZO Sióstr Elzbietanek we Wroclawiu - [3
tygodnie temu]

7. Mojemu tesciowi lekarz pierwszego kontaktu przepisywal cztery antybiotyki
(na oskrzela) pod rzad... nie zlecajac zadnych dodatkowych badan... zaden
antybiotyk ni zadzialal... [rok temu]

--
Joogi

9. Data: 2002-01-27 08:23:07

Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tez, ze lekarze z ktorymi przyszlo mi sie zetknac itd...........
>
> Co ma wypiekniala Polska do sepowatych /NIEKTORYCH/ doktorkow racz mi

spiesze wyjasniac - kloci mi sie to, ze chcesz se przeprowadzic do Polski, a w
dwu lub trzech postach opluwasz cala sluzbe zdrowia i krytykujesz wszystko
oprocz ladnego wygladu Polski. - to mi sie kloci - a slowo NIEKTORYCH uzylas w
ostatnim poscie po raz pierwszy w swojej karierze na tej liscie dysk. - a
teraz udajesz zdziwiona ostra replika na swoje zalenie sie wkolo z
uogolnieniami - ja rownie dobrze moge napisac, ze CALA polonia amerykanska
to ... a tez wiem ze tak nie jest - ale po co?
jasne ze cie serdecznie zapraszam do mojego kraju, mozesz tu przyjechac i
mieszkac, to jest wolny kraj i kazdemu wolno to zrobic.

pozdrowienia

adam

10. Data: 2002-01-27 13:13:50

Od: a...@a...com (Anika6042) szukaj wiadomości tego autora

From: m...@p...onet.pl
Date: 1/27/02 3:23 AM Eastern Standard Time

> [...]

jasne ze cie serdecznie zapraszam do mojego kraju, mozesz tu przyjechac i
mieszkac, to jest wolny kraj i kazdemu wolno to zrobic.

Dziekuje za zaproszenie do Polski. Twoj Kraj jest takze moim Krajem jestem
nadal i pozostane jego obywatelka. / mam podwojne obywatelstwo/
Anika

dentysci
ratunku! migdalki - zoladek?
smutne reminescencje