Polska a świat - 2

1. Data: 2013-06-28 18:09:01

Temat: Polska a świat - 2
Od: "AW" <o...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

https://groups.google.com/forum/?hl=pl#!topic/pl.soc
.polityka/bv88IRFb-r0

Zaraz po rozbiorach Polski Iluminaci zaczęli sprawnie realizować swoje
plany. Wkrótce odbyła się rewolucja francuska oraz wojny napoleońskie.
Wojny napoleońskie to rodzaj pierwszej wojny światowej w Europie,
finansowanej po obu stronach przez globalistów. Po jej zakończeniu,
globaliści zorganizowali Konferencję Wiedeńską, jako pierwszą próbę
zjednoczenia Europy pod pretekstem unikania wojen.

Nic jednak z tego nie wyszło, bo przeciwstawił się temu rosyjski car.
Globaliści zostali więc zmuszeni aby odczekać szereg lat przed następną
próbą wprowadzania globalizmu. Postanowili w tym celu utrącić Rosję.
Dlatego tzw. Pierwsza Wojna Światowa (w zasadzie już druga w Europie)
została skoordynowana z wprowadzeniem komunizmu w Rosji. Zapanowawszy
nad Rosją, sowieci mieli następnie zalać i zjednoczyć Europę, upośledzoną
wojną oraz komunistyczną propagandą.

Nic z tego jednak nie wyszło i tym razem, bo w 1920 roku nowopowstała Polska
przeciwstawiła się Sowietom, stoczyła z nimi wojnę, odparła ich i nie
przepuściła na zachód. Dlatego też w następnych międzywojennych latach
globaliści wspierali sowiecką Rosję oraz faszystowskie Niemcy, jednocześnie
odmawiając udzielania Polsce pożyczek. Zaś w roku 1939 odegrano się na nas
poprzez i jednych i drugich.

Po trzech wielkich wojnach w Europie, komunistycznych rewolucjach oraz
związanych z tym setkach milionów ofiar, udało się w końcu globalistom
stworzyć Unię Europejską. Jesteśmy w niej obecnie krajem poddanym
szczególnej represji.

Od czasu rozbiorów, większość Europy systematycznie ignorowała Polskę w
ramach tajnej ugody. Jedynie Turcja podkreślała istnienie naszego narodu,
wbrew upadkowi polskiego państwa. Co ciekawe, podobnie jest aż do dziś ze
strony Zachodu - zachodnie media ustawicznie pomijają Polskę, chyba że
nadarza się im okazja aby nas krytykować i poniżać.

Misternie wytresowane zachodnie masy nie wiedzą kim był Kopernik, Szopen,
ani Maria Skłodowska. Nigdy nie słyszeli o odsieczy Wiednia, o
polsko-sowieckiej wojnie w roku 1920-ym, ani o Powstaniu Warszawskim.

Wiedzą natomiast o holokauście i o powstaniu w warszawskim getcie. Nie mają
pojęcia, że ponad dwieście tysięcy Żydów przetrwało jednak II wojnę światową
właśnie Polsce - gdzie w tym akurat celu Żydzi potrzebowali codziennej
pomocy ze strony Polaków, karalnej cały czas śmiercią poprzez hitlerowców.

Podlegające odmóżdżającym medialnym rozrywkom zachodnie populacje nie
wiedzą, że dziesiątki tysięcy Polaków zostało rozstrzelanych przez Niemców
właśnie za wspomaganie Żydów. Nie wiedzą też, że w wyniku drugiej wojny
światowej nasz kraj został najbardziej dotkliwie zniszczony, że straciliśmy
1/3 ludności - i że Zachód sprzedał nas Sowietom w ramach odgórnej umowy w
Jałcie. Słyszeli za to nie raz, że jesteśmy dzikim, prymitywnym narodem,
zaślepionym antysemityzmem. Faszystowskie obozy śmierci nie kojarzą się im
dziś z Niemcami tylko z Polską - bo tak właśnie działa zachodnia propaganda.

Gdy 11 listopada w 2012 roku dobywała się w Polsce prowokacja aby
zdeprawować nasze Święto Niepodległości, amerykańska stacja radiowa NPR
(National Public Radio) zadeklarowała amerykańskiej publiczności już danego
dnia, czyli odgórnie, że to właśnie konflikt spowodowany przez polskich
faszystów atakujących liberałów. NPR to ogólnonarodowe amerykańskie media o
wysokim prestiżu, które prawie nigdy nie poruszają tematów odnośnie Polski.

Jeśli zdarzy się w Stanach, że jakiś zapijaczony polski prostak ukradnie w
sklepie skarpetki i zacznie uciekać przed policją, to media będą o tym
rozprawiać długo i przewlekle, podkreślając jego polskość. Zaś jeśli polscy
studenci wygrają pewną światową konkurencję na jednym z czołowych
uniwersytetów, wykazując w ten sposób swoje szczególne zdolności oraz
głęboką wiedzę, wówczas media nadmienią to najwyżej zdawkowo i natychmiast
zmienią temat.

Mimo że nasza autentyczna demokracja nie istnieje już od wieków, że nasza
religia została nadwątlana i że licznie wymordowano naszą szlachtę, nasze
klasy średnie oraz naszych intelektualistów, antypolska kampania na
Zachodzie nadal trwa w najlepsze i nasila się.

Chodzi zapewne o to, że globaliści planują zalać nasz kraj milionami Żydów -
i wiedzą że Polacy będą się temu sprzeciwiali. Dlatego chcą nas z góry
upozorować jako wrednych faszystów i antysemitów - i mieć dzięki temu
wymówkę na represje wobec naszego narodu.

AW

**************************
...mind over matter
content over form
gist over glitter
exception over norm...
**************************
http://cmncore.org/pol/Lista1.htm

.

2. Data: 2013-06-28 18:14:27

Temat: Re: Polska a świat - 2
Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-28 18:09, AW pisze:
> [...]
> związanych z tym setkach milionów ofiar, udało się w końcu globalistom
> stworzyć Unię Europejską. Jesteśmy w niej obecnie krajem poddanym

przeczy tej tezie najnowszy sondaz, w ktorym ponad 70% ankietowanych
uwaza, ze zyje mu sie w Polsce dobrze ...-;)

--
Istnieją trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

http://telewizjarepublika.pl/
http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=live

3. Data: 2013-06-28 18:38:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 28 Jun 2013 18:14:27 +0200, u2 napisał(a):

> przeczy tej tezie najnowszy sondaz, w ktorym ponad 70% ankietowanych
> uwaza, ze zyje mu sie w Polsce dobrze ...-;)

Ani chybi w kuluarach sejmowych ankietowali, wśród posłów...
--
XL
"Szczęście jest jak motyl, ścigaj je, a umknie ci. Usiądź spokojnie, a

4. Data: 2013-06-28 20:14:12

Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-28 18:38, Ikselka pisze:

> Ani chybi w kuluarach sejmowych ankietowali, wśród posłów...

zabawne przejezyczeie, napisalem, ze zyje sie mu dobrze, a nie im ...-;)

5. Data: 2013-06-28 20:43:58

Od: Trybun <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-28 18:09, AW pisze:
> Zapanowawszy
> nad Rosją, sowieci mieli następnie zalać i zjednoczyć Europę, upośledzoną
> wojną oraz komunistyczną propagandą.

Ty tak poważnie?

6. Data: 2013-06-29 07:03:16

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kim byli iluminaci? To była organizacja zwalczająca kościół katolicki, czyli zło
które rozebrało Polskę i współpracowało z zaborcami. Każdy katolicki śmieć jest
zdrajcą ojczyzny. Jak widzimy nie ważne że iluminaci postępowali słusznie, ważne że
atakowali zły kler.

7. Data: 2013-06-29 11:10:35

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

LaL wrote:

> [...]
> katolicki śmieć jest zdrajcą ojczyzny. Jak widzimy nie ważne że iluminaci
> postępowali słusznie, ważne że atakowali zły kler.

Pozornie. Był to ruch związany z jedną z frakcji wśród skłóconego kleru, a
takie globki naiwne dały się na ten szpas nabrać. Kiedy tylko niezadługo ich
uczniowie przejęli przewagę w Watykanie, przestali atakować publicznie kler
i zaczęli umacniać rzymskiego molocha.

--
????
???

8. Data: 2013-06-29 13:20:06

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

No nie bardzo, bo jak masz powyżej post paranoika religijnego, to iluminacji ci
którzy przeciwstawiali się kk o wszelkie zło zostali posądzeni , czyli
przeciwstawiający się złu kleru z reguły zawsze źli.

9. Data: 2013-06-29 13:33:51

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

LaL wrote:

> No nie bardzo, bo jak masz powyżej post paranoika religijnego, to
> iluminacji ci którzy przeciwstawiali się kk o wszelkie zło zostali
> posądzeni , czyli przeciwstawiający się złu kleru z reguły zawsze źli.

A czy znasz historię, wiesz, co to loża masońska P-2? Nie była bynajmniej
antyklerykalna tylko wręcz obcesową ekspozyturą kościoła. Podobnie Opus Dei
to też są późni uczniowie illuminizmu z czasów gdy już ma pełne rządy nad
papiestwem i Kościołem (XX wiek). Jak kościół został opanowany przez
illuminatów to z kim mieli walczyć, z samym sobą? Zaczęli bronić twierdzy,
którą zdobyli i tak jest do dziś.

To ta sama sytuacja jak się Solidarność Dorwała do władzy w PRL i
przemianowała na III RP ale tak się przywiązała do stołków, że dziś z małymi
wyjątkami, które gdzieś pewnie wyżertają resztki ze śmietników, jest
neokomuną.

http://www.youtube.com/watch?v=3-RRJjV6tiw

--
????
???

10. Data: 2013-06-29 13:41:53

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Brednie nawet mi się nie chce prostować.

czemu takie matki istnieją :(
Dlaczego wstrzymujemy oddech gdy na cos oczekujemy
Kto na grupie najczesciej uzywa slowa manipulacja (ludzmi)?
Krwawy obłęd- czyli jak zydowski lekarz wynalazł dla niemców podział rasowy?
Antysemici