Antysemici

1. Data: 2013-06-28 07:53:33

Temat: Antysemici
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

A moze zalozycie sobie grupe pl.popierdolency.antysemici?

Jakos niewygodnie mi tu z wami, a wasze swirowanie jest raczej na poziomie
psychiatryka, nie psychologii.

2. Data: 2013-06-28 08:26:00

Temat: Re: Antysemici
Od: "------------->" <i...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-28 07:53, Ghost pisze:
> A moze zalozycie sobie grupe pl.popierdolency.antysemici?
>
> Jakos niewygodnie mi tu z wami, a wasze swirowanie jest raczej na
> poziomie psychiatryka, nie psychologii.

nie badz taki. nie od dzis wiadomo ze psp
chocby za przyczyna głąbka ale nie tylko, nie ma nic wspólnego z
psychologia. to raczej taki odział dla opornych na
leczenie farmakologiczne napoleonów, caryc Katarzyny itd
--
------------------------->

3. Data: 2013-06-28 08:38:03

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "------------->" <i...@s...pl> napisał w wiadomości

> nie badz taki. nie od dzis wiadomo ze psp
> chocby za przyczyna głąbka ale nie tylko, nie ma nic wspólnego z
> psychologia. to raczej taki odział dla opornych na
> leczenie farmakologiczne napoleonów, caryc Katarzyny itd

buuuu :-(((((

4. Data: 2013-06-28 09:16:31

Od: "------------->" <i...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-28 08:38, Ghost pisze:

> Użytkownik "------------->" <i...@s...pl> napisał w wiadomości

> buuuu :-(((((

uszka do góry. _cacy cacy_
ja bendem tfojom opiekunkom z horrora :-P

--
------------------------->

5. Data: 2013-06-28 14:45:01

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost wrote:

> A moze zalozycie sobie grupe pl.popierdolency.antysemici?
>
> Jakos niewygodnie mi tu z wami, a wasze swirowanie jest raczej na poziomie
> psychiatryka, nie psychologii.

Duchu, tu nie chodzi o naród tylko o bandę kapitalistów obecnie jankeskich w
rodzaju Rockefellera, którzy są Perun wie kim, a podają się za Żydów w
obronie nieuczciwie zarobionych majątków. Zawsze takie osoby były i pod
przykrywką judaizmu grabiły do spółki z klechami chrześcijańskimi i innymi
mułłami. Kościół najwięcej gnębi pogan, a te różne inne samozwańcze
"mniejszości" palcem w obronie nie kiwną, to się jeszcze z tego cieszyć?

--
????
???

6. Data: 2013-06-28 15:37:49

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:kqk0ge$j0r$1@node1.news.atman.pl...

> [...]
> mułłami. Kościół najwięcej gnębi pogan, a te różne inne samozwańcze
> "mniejszości" palcem w obronie nie kiwną, to się jeszcze z tego cieszyć?

Pjedolisz, chodzi o zwykly najprymitywniejszy antysemityzm, a to co piszesz
to denna racjonalizacja.

7. Data: 2013-06-28 15:55:00

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost wrote:

> Pjedolisz, chodzi o zwykly najprymitywniejszy antysemityzm, a to co
> piszesz to denna racjonalizacja.

Tylko jeśli już, o antysemityzm generalny --- antyjahwizm a nie antyjudaizm.
Kewestionuję te wartości, które uważam za judeochrześcijańskie, obce
indoeuropejskiemu systemowi społecznemu i etycznemu. Większym autorytetem są
dla mnie Wedy i Bhagavad-gita niż Biblia.

Żydów czy kogoś, kto się tam za nich też podaje, nie wyróżniam z mojego
potępienia w czambuł jahwizmów, prawdę mówiąc to mam do nich najmniej z
trzech religii jahwistycznych, bo w tępieniu Wiary Przyrodzoney najwcześniej
zaczęli być stroną pasywną --- pałeczkę koryfeusza w tej bandzie przejął
Kościół chrześcijański a jeszcze bardziej muzułmański Kalifat. Żydzi nawet
sobie przyswoili sporo z indoeuropejskiego systemu społecznego i wartości,
Talmud po Haskali nie odgrywa takiej roli jak niegdyś. Dlatego uważam np. że
państwo Izrael może pełnić nawet bardzo pożyteczną rolę --- przyczółka
kultury europejskiej w Outremer --- władców Lewantu i forpoczty wojowników
indo-scytyjskich Północnej Szambhali przeciwko Allahowi.

--
????
???

8. Data: 2013-06-28 16:14:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 28 Jun 2013 15:55 +0200, Jakub A. Krzewicki napisał(a):

> [...]
> kultury europejskiej w Outremer --- władców Lewantu i forpoczty wojowników
> indo-scytyjskich Północnej Szambhali przeciwko Allahowi.

Dobre, dobre, lecisz w kulki już na całego :-DDD
--
XL
"Szczęście jest jak motyl, ścigaj je, a umknie ci. Usiądź spokojnie, a

9. Data: 2013-06-28 16:29:03

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Dobre, dobre, lecisz w kulki już na całego :-DDD

Dlatego Izraelczycy mnie lubią z wzajemnością a golus nie znosi.

--
????
???

10. Data: 2013-06-28 19:46:09

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:kqk4jl$b9u$1@node2.news.atman.pl...

> [...]
> są
> dla mnie Wedy i Bhagavad-gita niż Biblia.
Proszę o przykład, gdzie wartości chrześcijańskie (zwane IMO bardzo mylnie:
judeochrześcijańskimi) są sprzeczne z systemem etycznym EUROPY. Istnienie
systemu etycznego indoeuropejskiego- to_bełkot.

> [...]
> sobie przyswoili sporo z indoeuropejskiego systemu społecznego i wartości,
co sobie proszę kolegi przyswoili żydzi z systemu wartości- i czym u Peruna
jest ten system indoeuropejskich wartości?

> [...]
> kultury europejskiej w Outremer --- władców Lewantu i forpoczty wojowników
> indo-scytyjskich Północnej Szambhali przeciwko Allahowi.

Nie wiem, co brałeś. Idee Haskali zmiótł wiek 19 z jego syjonizmem- który ma
się świetnie. Zdaje Ci się, że większość Żydów jest bardziej z ducha Haskali
czy ducha Herzla?

,,Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

Polska a świat
Re: ixeli ;)