Polska potęgą technologiczną

31. Data: 2018-06-08 23:26:00

Temat: Re: Polska potęgą technologiczną
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-08 o 20:35, Kviat pisze:

> Dobrze chociaż, że wprost przyznajesz, że Polska to zadupie, która
> jeszcze jakiś czas temu na kolanach prosiła żeby traktować ja jako
> państwo cywilizowane. Zazdrościła zachodowi bananów w sklepach, a teraz
> się w dupach poprzewracało i lud pisowski zapomniał jak było. Z tej
> sklerozy nawet Piotrowicza rozgrzeszyli.

Popieprzyło ci się dokumentnie, żadna Polska nikogo na kolanach o nic
nie prosiła. To twoi platformowi ziomkowie próbowali wmówić polakom, że
nasz kraj jest "brzydką pannę na wydaniu", która powinna na kolanach
prosić. Dostaliście za to od Polaków kopa w dupę i jedyne co wam zostało
to poskamleć sobie na usenecie. Co z lubością czynisz.

Dębska

32. Data: 2018-06-08 23:36:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski <p...@g...pl> wrote:

> Popieprzyło ci się dokumentnie, żadna Polska nikogo na kolanach o nic
> nie prosiła. To twoi platformowi ziomkowie próbowali wmówić polakom, że
> nasz kraj jest "brzydką pannę na wydaniu",

... a Polacy to potencjalni żywiciele dla (na początek) stu tysięcy
muslimskich leni

> która powinna na kolanach
> prosić. Dostaliście za to od Polaków kopa w dupę i jedyne co wam zostało
> to poskamleć sobie na usenecie. Co z lubością czynisz.

Wręcz z perwersyjną lubością.
Aż dziw, bo przecież normalny człek po prostu wyciągnąłby wnioski i
przyznał ,,myliłem się".

--
XL

33. Data: 2018-06-09 01:35:34

Od: f...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 8 czerwca 2018 20:26:38 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/c
ud-gospodarczy-pis-pkb-bezrobocie,222,0,2392030.html

> "- Szacuję, że tylko w około 30 proc. za bardzo dobre statystyki
> odpowiada rząd. Reszta, czyli blisko 70 proc., to zasługa m.in.
> rozpędzającej się Europy."

Europa czyli kto? Europa czyli byt abstrakcyjny?
Za sukces niemeickiej gospodarki też w 1/3 odpowiada europa?
Jebnij się w łeb. Za swój sukces odpowiadają niemcy.

> "Dług Skarbu Państwa wynosi obecnie 891 mld zł...
> Obie kwoty są rekordowe co najmniej w
> ostatnich 15 latach."

W 1991 polacy byli miliarderami. Mała podpowiedź dla Ciebie,
bardziej liczy się % niż wartość bezwzględna.
https://www.finanse.mf.gov.pl/zadluzenie-skarbu-pans
twa

Poza tym piękne kwiki:)

34. Data: 2018-06-09 08:10:38

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-08 o 23:36, XL pisze:

> Wręcz z perwersyjną lubością.

Z perwersyjną lubością, to wyznawcy swoje własne dzieci do sukienkowych
prowadzą.
Z perwersyjną lubością łamią konstytucję i plują na obcokrajowców w
tramwajach. Z perwersyjną lubością nie wstydzą się swojej głupoty, a
wręcz głupotę traktują jako powód do dumy.

> Aż dziw, bo przecież normalny człek po prostu wyciągnąłby wnioski i
> przyznał ,,myliłem się".

I właśnie dlatego nie wyciągasz wniosków i nigdy się nie przyznasz, że
się mylisz.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

35. Data: 2018-06-09 08:17:46

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-09 o 01:35, f...@g...com pisze:
> W dniu piątek, 8 czerwca 2018 20:26:38 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

>Za swój sukces odpowiadają niemcy.

A za swój upadek odpowiadają Polacy.

I nie chwal tak Niemców, bo się ikselka na ciebie obrazi.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

36. Data: 2018-06-09 10:40:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<f...@g...com> wrote:

> [...]
>

> W 1991 polacy byli miliarderami. Mała podpowiedź dla Ciebie,
> bardziej liczy się % niż wartość bezwzględna.

Im wieksze, narodowi tym lepiej. Najbardziej czuły i bezpośredni wskaźnik -
kwiki pełostwa.

--
XL

37. Data: 2018-06-10 13:19:14

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-09 o 08:10, Kviat pisze:

> [...]
> wręcz głupotę traktują jako powód do dumy.

> I właśnie dlatego nie wyciągasz wniosków i nigdy się nie przyznasz, że

Znowu odniesienie się do słów przedmówcy cię przerosło.

Dębska

38. Data: 2018-06-10 15:19:34

Od: f...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 9 czerwca 2018 08:10:37 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> Z perwersyjną lubością, to wyznawcy swoje własne dzieci do sukienkowych
> prowadzą.

Nikt nie zamyka ulic ze względu na wypadki których być nie powinno,
tak samo nikt nie zamyka kościołów ze względu na wybryki kleru.

Ludzie jeszcze nie sfiksowali tak jak Ty.

39. Data: 2018-06-10 17:52:18

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-10 o 15:19, f...@g...com pisze:

> Nikt nie zamyka ulic ze względu na wypadki których być nie powinno,

Człowiek przemieszczać się musi, choćby po to żeby chleb kupić.
A dzieci do sukienkowych prowadzić nie musi. Ludzie wiedzą co się tam
wyprawia, a pomimo tego i tak prowadzą tam swoje dzieci chociaż nie muszą.

> tak samo nikt nie zamyka kościołów ze względu na wybryki kleru.

Jak nie jak tak.
http://wyborcza.pl/7,75399,23513563,austria-zamyka-m
eczety-i-wyrzuca-prowadzacych-je-duchownych.html

Sporo kościołów upadło też ze względu na afery pedofilskie.

Ludzie z perwersyjną lubością prowadzą swoje dzieci do kapłanów i robią
z nich bojowników.
Funkcjonariusze każdej religii wyciągają kasę od wiernych, piorą mózgi
dzieciom i wykorzystują je do własnych celów.

Wystarczy chcieć. Zamykanie kościołów nikomu nie szkodzi, a wręcz przeciwnie

> Ludzie jeszcze nie sfiksowali tak jak Ty.

Ludzie, niestety, są sfiksowani przez wyznawców.
Na szczęście coraz więcej ludzi zaczyna rozumieć i wychodzą z fiksacji.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

40. Data: 2018-06-10 19:39:28

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-10 o 17:52, Kviat pisze:

> A dzieci do sukienkowych prowadzić nie musi. Ludzie wiedzą co się tam
> wyprawia, a pomimo tego i tak prowadzą tam swoje dzieci chociaż nie muszą.

http://www.tokfm.pl/Tokfm/7,103454,23513806,ksiadz-p
rzyznal-sie-do-molestowania-w-poprzedniej-parafii-wi
edzieli.html

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Obóz dobrej zmiany