Polski koszyk

11. Data: 2005-09-27 12:09:57

Temat: Re: Polski koszyk
Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sliwki w czekoladzie? Jakie sa dobre? Sporo pewnie zalezy od jakosci
> czekolady.

sliwki sa bardzo dobre pod warunkiem ze w srodku maja sliwke a nie mase
sliwkowa, bo i takie oszustwa sie zdarzaja;-( Radze kupic cukierka na
spróbowanie i zobaczyc co ma w srodku.
Co do cukierków to moze kasztanki?

pozdrawiam
Basia

12. Data: 2005-09-27 13:12:58

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 27 Sep 2005 11:34:19 +0200, "Ireneusz P. Zablocki"
<i...@t...de> wrote:

> [...]
>Niestety nazwy firmy nie pamietam. Ciekaw jestem czy sa takie pakowane
>krakowskie suche po 250-300g ? Najchetniej kupowalbym wlasnie takie
>produkty ale po tych wszystkich aferach z miesem... Mysle tez ze warto
>kupic kilka oscypkow. Slodycze? Byle nie ptasie mleczko, za ktorym
>rzekomo Niemcy przepadaja i tonami z Polski wywoza. Czy mozna kupic w
>cos polskiego slodkiego w klasie Lindt czy Gubor? Wedlem czesto sie
>rozczarowalem ale szczerze mowiac dawno juz nic nie jadlem.
>Bede wdzieczny za wszystkie rady i propozycje.

Torcik wedlowski w pudelku sercowym - pudelko sie przyda
zdecydowanie :))
Michalki, raczki, malagi i kasztanki.
a wszystko na talerzu kaszubskim. Ktory moze byc w koszyku :)))
co do wedlin to nie wiem, ale ja, za kazdym razem jak jestem w PL
(juz 6 razy w tym roku) to kupuje petko (pentko) kabanosow
podsuszanych...nie wiem, czy marynaty polskie roznia sie bardzo
od niemieckich...moze gruszki/sliwki w occie?
I jeszcze male dwojaki.....

wszystko razem chaotyczne, ale moze sluzyc jako punkt wyjscia do
myslenia

Pierz
K.T. - starannie opakowana

13. Data: 2005-09-27 13:19:45

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson napisał:

> Torcik wedlowski w pudelku sercowym - pudelko sie przyda
> zdecydowanie :))
> Michalki, raczki, malagi i kasztanki.

E, te to chyba mają wartość tylko sentymentalną dla Polaków
pamiętających, kiedy były rarytasem. Obawiam się, że rdzenni Niemcy jej
nie docenią ;)
--
pa, BBjk, z awersją do raczków (wszelakich)

14. Data: 2005-09-27 13:21:44

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ireneusz P. Zablocki" <i...@t...de> napisał w
wiadomości news:dhb48b$fkj$01$1@news.t-online.com...
> Jak myslicie, co wlozyc do polskiego koszyka, tak by byl udanym
> prezentem?

Porządnej firmy dobrze obsuszone kabanosy :D
Pozdrawiam, Agata

15. Data: 2005-09-27 13:26:58

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 27 Sep 2005 15:19:45 +0200, BasiaBjk
<b...@q...pl> wrote:

>E, te to chyba mają wartość tylko sentymentalną dla Polaków
>pamiętających, kiedy były rarytasem. Obawiam się, że rdzenni Niemcy jej
>nie docenią ;)

Ale te kasztanki i malagi sa fajne nie tylko ze wzgledow
sentymentalnych :)))

Jak nie raczki to moze kukulki???

Pierz (juz po slodkiej chwili......)
K.T. - starannie opakowana

16. Data: 2005-09-27 13:39:26

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> sliwki sa bardzo dobre pod warunkiem ze w srodku maja sliwke a nie mase
> sliwkowa, bo i takie oszustwa sie zdarzaja;-( Radze kupic cukierka na
> [...]

"Śliwka Nałęczowska" sie to nazywa producent Solidarność z Lublina

Marek

17. Data: 2005-09-27 13:54:02

Temat: Re: Polski koszyk [OT]
Od: "slonk0" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Porządnej firmy dobrze obsuszone kabanosy :D
> Pozdrawiam, Agata

przypomnialy mi sie "Dzieci z Bullerbyn", hihihi

Magda-Slonko(Wroclaw)

18. Data: 2005-09-27 13:57:32

Od: "Magdalena W." <b...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Ireneusz P. Zablocki" <i...@t...de> napisal w
wiadomosci

Tucholskich,
> Pewnie jak wejde do jakiegos hipermarketu, to znajde to co w calej
> Polsce sprzedaja. Zaraz sobie zapisze, bo u mnie w domu ostatnio malo
> sie marynuje a wiecej suszy.
Sprawdzilam przy okazji zakupów - firma z miejscowosci Brusy, "Nasza chata",
sa male sloiczki prawdziwków/borowików i wieksze podgrzybków. Z
ciemnozielona nakretka, latwo rozpoznac. W moim osiedlowym Intermarche, wiec
zapewne gdzie indziej w tej samej sieci tez sa. A te grzybki kupowalam nie
raz, naprawde smaczne. Sloiki tez dosc estetycznie sie prezentuja.

Pozdrawiam
Magdalena

19. Data: 2005-09-27 14:19:32

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ireneusz P. Zablocki" <i...@t...de> napisał w
wiadomości news:dhb48b$fkj$01$1@news.t-online.com...
> Jak myslicie, co wlozyc do polskiego koszyka, tak by byl udanym
> prezentem?

A kruffki? ;))) Była mowa o krówkach? Bo nie mam siły czytać znowu
wszystkiego. Zatoki mi świat przesłoniły.
Pozdrawiam, Agata

20. Data: 2005-09-27 14:19:52

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slonk0" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> przypomnialy mi sie "Dzieci z Bullerbyn", hihihi

Hehehe, no i tak miało być ;)
Pozdrawiam, Agata

Re: tort sachera-czy jest dobry?
przepis