Polski koszyk

31. Data: 2005-09-28 10:38:37

Temat: Re: Polski koszyk
Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A według mnie najlepsze są śliwki w czekoladzie firmy DOBOSZ z Trzebieży
k.
> Szczecina. Po prostu suszone (niękkie) śliwki w czekoladzie. Bez tego
> słodkiego paskudnego kremu w środku.

ooo, dobrze wiedzieć, ciekawe tylko czy są w miarę łatwo dostępne czy nie
bardzo...

pozdrawiam
Basia

32. Data: 2005-09-28 20:10:48

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BasiaBjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości

> Chyba nie było. Jednak ztcw, to nie ma być koszyk "kultowe smakołyki w
> PRLu", a coś, co posmakuje Niemcom. I będzie ładnie wyglądać.

Krówki som dobre ;))) I moim znajomym Niemcom smakowały :) Dziwna ta Twoja
odpowiedź...
Pozdrawiam, Agata

33. Data: 2005-09-28 20:18:16

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gusiek napisał:

> Krówki som dobre ;))) I moim znajomym Niemcom smakowały :) Dziwna ta Twoja
> odpowiedź...

:)
Krówki lubię. Ale jednak w prestiżowym koszyku nie dawałabym ich.
--
pa, BBjk, dziwna

34. Data: 2005-09-29 05:56:32

Od: "Małgorzata Leszczyńska" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia <b...@o...pl> napisał(a):

> ciekawe tylko czy są w miarę łatwo dostępne czy nie bardzo...

W Szczecinie jak najbardziej - na jesnym z targowisk jest firmowy sklepik.
Ciekawe, że 2 mniejsze opakowania (razem) kosztują taniej, niż jedno duże.
Jeśli nie znajdziesz w pobliżu, mogę Ci przesłać. Cena nie wygórowana - 6,50
za opakowanie 0,5 kg.
Ale na przykład morele w czekoaldzie tej firmy to już nie to: owoce batrziej
twarde, z w środku właśnei taki słodki krem.
Pozdrawiam - Gośka

35. Data: 2005-09-29 13:55:13

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Twoja

> :)
> Krówki lubię. Ale jednak w prestiżowym koszyku nie dawałabym ich.

Nie wywnioskowałam, ze ma być prestiżowy ;)
Pozdrawiam, Agata

36. Data: 2005-09-30 11:27:26

Od: "Ireneusz P. Zablocki" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson schrieb:

> Torcik wedlowski w pudelku sercowym - pudelko sie przyda
> zdecydowanie :))
> Michalki, raczki, malagi i kasztanki.
> a wszystko na talerzu kaszubskim. Ktory moze byc w koszyku :)))
> co do wedlin to nie wiem, ale ja, za kazdym razem jak jestem w PL
> (juz 6 razy w tym roku) to kupuje petko (pentko) kabanosow
> podsuszanych...nie wiem, czy marynaty polskie roznia sie bardzo
> od niemieckich...moze gruszki/sliwki w occie?
> I jeszcze male dwojaki.....
>
> wszystko razem chaotyczne, ale moze sluzyc jako punkt wyjscia do
> [...]

A wiesz, kto najbardziej cieszy sie z polskich slodyczy? Przesiedlency z
Rosji. Mimo, ze maja wlasne sklepy, organizuja wycieczki za Odre na
zakupy. Moja sasiadka ma zawsze polskie cukierki, bo jej systematycznie
dowoza. Tymi Michalkami to sie rzeczywiscie niektorzy Niemcy w Polsce
zajadali i kupowali kilogramami. Wciagam na liste i dziekuje.

Irek

37. Data: 2005-09-30 11:28:52

Od: "Ireneusz P. Zablocki" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Marek W. schrieb:

> "Śliwka Nałęczowska" sie to nazywa producent Solidarność z Lublina
>
> Marek

Juz z samego slowa "Solidarnosc" beda zadowoleni. Biore te sliwki i
dziekuje.

Irek

38. Data: 2005-09-30 11:32:09

Od: "Ireneusz P. Zablocki" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN schrieb:

> Są [wczoraj widziałem] i nawet 6-cio litrowego też dostaniesz.

Ale do Warszawy pewnie nie dojade a we Wrocku dawno juz nie widzialem. A
ten 6 litrowy to byloby cos na moje urodziny. Musze sobie zapamietac, ze
cos takiego jest.

> Najlepsze [wg mnie] robi Sp. Solidarność z Lublina.
> pozdr. Jerzy
Skoro i Ty chwalisz, to innych nie bede kupowal.

Irek

39. Data: 2005-09-30 11:36:26

Od: "Ireneusz P. Zablocki" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

pablo_wawa schrieb:
> Niemcy lubią piwo więc może coś z piw. Nie mam oczywiście na
> myśli tyskie itp. Tylko coś wyjątkowego np. Browar Czarnków (jedyny
> państwowy browar w polsce) - szczególnie NOTECKIE CIEMNE MOCNE EIRE.
> Albo coś z jakiegoś mini browaru - w wawie jest nowy pub nazywa się
> chyba Browarmia (czy jakoś tak) i sami warzą tam piwa. Podobno
> oprócz kuflowego można kupić w takiej tradycyjnej zamykanej
> butelce... ponoć znakomte - ja jeszcze nie piłem.
>

> Pozdrawiam

Mam sasiada, ktory uwielbia Warke Strong. Systematycznie go zaopatruje.
Mysle ze takie male butelki 0.33 beda do calosci pasowac. Co do twoich
propozycji, to pewnie wszystkiego nie zdobede, bo bede telepal sie tylko
po Dolnym Slasku ale moze kiedys jak bez obstawy przyjade i najade
Mazowsze, to zaczne szukac takich rzadkich specjalow. Dziekuje.

Irek

40. Data: 2005-09-30 11:38:05

Od: "Ireneusz P. Zablocki" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena W. schrieb:
> Uzytkownik "Ireneusz P. Zablocki" <i...@t...de> napisal w

> Sprawdzilam przy okazji zakupów - firma z miejscowosci Brusy, "Nasza chata",
> sa male sloiczki prawdziwków/borowików i wieksze podgrzybków. Z
> ciemnozielona nakretka, latwo rozpoznac. W moim osiedlowym Intermarche, wiec
> zapewne gdzie indziej w tej samej sieci tez sa. A te grzybki kupowalam nie
> raz, naprawde smaczne. Sloiki tez dosc estetycznie sie prezentuja.
>
> Pozdrawiam
> Magdalena

Intermarche mam chyba w Dzierzoniowie, wiec i pare sloikow zapakujemy.

Irek

Re: tort sachera-czy jest dobry?
przepis
Re: Mleko jeszcze raz!