Polski koszyk

51. Data: 2005-10-04 17:57:47

Temat: Re: Polski koszyk
Od: "qd" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> k.
>
> ooo, dobrze wiedzieć, ciekawe tylko czy są w miarę łatwo dostępne czy nie
> bardzo...
>
> pozdrawiam
> Basia

Nie bardzo :((( oni robili prez peioen czas takie slwki w czekoladzie wg
receptury niestniejacej juz spoldzielni inwalidow "Botwina". Manufaktura, wyglad
niemaszynowy, a smak... smak... pamietam! Genialne byly.. Dzis najczesciej mozna
dostac sliwke kalifornijska oblana czekolada i nie jest to moj ulubiony smakolyk.
Ad rem:
Irku ! "Solidarnosc" z Lublina generalnie robi bardzo dobre slodycze, a i
opakowania już sa na poziomie europejskim. przed świętami na pewno pokażą się
specjalne bomboniery...
A w ogole milo Cie znowu spotkac na grupie. Jak tam deren i dereniowka?
qd

52. Data: 2005-10-04 20:51:11

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le mardi 4 octobre 2005 ŕ 19:57:47, dans <5...@n...onet.pl>
vous écriviez :

> Nie bardzo :((( oni robili prez peioen czas takie slwki w czekoladzie wg
> receptury niestniejacej juz spoldzielni inwalidow "Botwina". Manufaktura, wyglad
> niemaszynowy, a smak... smak... pamietam! Genialne byly..

ciekawe, ja je dwa tygodnie temu jadlam w szczecinie.

od tego czasu zamkneli ?

--
Niesz

53. Data: 2005-10-05 14:44:44

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Le mardi 4 octobre 2005 ŕ 19:57:47, dans
<5...@n...onet.pl> vous écriviez :

> ciekawe, ja je dwa tygodnie temu jadlam w szczecinie.

> [...]
Gdzie kupione???????????????????????????? Bo "Botwina" nie istnieje od 8 lat
ja bardzo prosze namiary!
qd

54. Data: 2005-10-06 16:45:26

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

k...@p...onet.pl wrote:

> Gdzie kupione???????????????????????????? Bo "Botwina" nie istnieje od 8 lat
> ja bardzo prosze namiary!
> qd

sa na rynku Pogodno, w kiosku ze slodyczami "pani Matyldy"

--
Niesz

55. Data: 2005-10-07 06:23:52

Od: "Małgorzata Leszczyńska" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

firmowy sklepik (kiosk) DOBOSZa jest na targowisku Manhattan

Re: tort sachera-czy jest dobry?
przepis
Re: Mleko jeszcze raz!
Re: Forma do tarty