Pomidory z cebulą

1. Data: 2003-05-24 15:14:13

Temat: Pomidory z cebulą
Od: maruda <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-05-24 15:19:10

Temat: Re: Pomidory z cebulą
Od: "pietruszek" <e...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-05-24 15:33:57

Od: "JurekA" <jurdag@....o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-05-24 16:11:29

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Dans la news:bao3c8$m4j$1@news.onet.pl,
JurekA <jurdag@....o2.pl> a écrit:
> maruda wrote:
>> Lubicie?
>
> lubimy. a czemu pytasz?

Prawdopodobnie, zeby sprawdzic czy istnieje potrawa ktora *wszyscy*
lubia :-)
Osobiscie wole pomidory z szalotka, ale z cebula tysz przejdzie.

Ewcia, Golabek Pokoju ;-)

--
Niesz !

1. Data: 2003-05-24 16:14:47

Od: "agatka" <a...@g...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "maruda" <m...@b...pl> napisal w wiadomosci
> Lubicie?

a owszem, lubicie:))

***agatka****

1. Data: 2003-05-24 16:17:27

Od: "JurekA" <jurdag@....o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa (siostra Ani) N. wrote:
:

> Prawdopodobnie, zeby sprawdzic czy istnieje potrawa ktora *wszyscy*
> lubia :-)
> Osobiscie wole pomidory z szalotka, ale z cebula tysz przejdzie.

Moje dziecko nie lubi pomidorow /Wladyslaw, nie sluchaj! ;-)/ .....
wiec znam takich ktorzy nie lubia....

Niektorzy dodaja do pomidorow i cebuli jeszcze smietany. Ja
najchetniej to tylko slodki, polski, sierpniowy pomidor, cebula, pieprz,
sol......

J.

1. Data: 2003-05-24 16:26:52

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Dans la news:bao5tt$qil$1@news.onet.pl,
JurekA <jurdag@....o2.pl> a écrit:

> Niektorzy dodaja do pomidorow i cebuli jeszcze smietany. Ja
> najchetniej to tylko slodki, polski, sierpniowy pomidor, cebula,
> pieprz, sol......

Mam tutaj (Fr.) dostep do niezle juz dojrzalych marokanskich pomidorow.
Robie je tak jak ty.
Co do wersji ze smietana, to wtedy dorzucam ogorka (pomidor + cebula +
smietana + ogorek, no i oczywiscie sol i pieprz).
W Polsce posypywalam jeszcze szczypiorkiem, ale tu o szczypiorek nieco
trudniej :-(

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2003-05-24 16:49:23

Od: "JurekA" <jurdag@....o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa (siostra Ani) N. wrote:
> W Polsce posypywalam jeszcze szczypiorkiem, ale tu o szczypiorek nieco
> trudniej :-(

Zartujesz.....szczypiorek not avialable? ;-) A nie ma w marketach tam
gdzie inne ziola w malutkich doniczkach? a posiekanego mrozonego tez nie
ma? Khmmm.... no to zawsze mozesz zasadzic w domu cebulę ;-))))

J ;-)

1. Data: 2003-05-24 17:17:29

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Dans la news:bao7po$j9$1@news.onet.pl,
JurekA <jurdag@....o2.pl> a écrit:

> Zartujesz.....szczypiorek not avialable? ;-) A nie ma w marketach tam
> gdzie inne ziola w malutkich doniczkach? a posiekanego mrozonego tez
> nie ma?

Szczypiorek jako taki nie istnieje. W sezonie (czyli teraz) mozna
znalezc mlode cebulki, sprzedawane w peczkach. Zeby sie toto w peczkach
"trzymalo", to zostawia sie pedy szczypiorkowe, ktore sluza do zwiazania
peczka. Oczywiscie sprzedawcy uprzejmie proponuja oderwanie tej
"niepotrzebnej zieleniny" :-(

> Khmmm.... no to zawsze mozesz zasadzic w domu cebulę ;-))))

Tak, tylko od poltora roku jestem w domu (Paryzewo) tylko w weekendy.
Caly tydzien siedze w hotelu, 600 km od Paryza. W tych warunkach nawet
cebule trudno zasadzic :-(

Ale wlasnie wczoraj sie ten koszmar skonczyl, i bede mogla hodowac
szczypiorek w domu :-)

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2003-05-24 17:26:34

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JurekA" <jurdag@....o2.pl> napisał w wiadomości

> Niektorzy dodaja do pomidorow i cebuli jeszcze smietany. Ja
> najchetniej to tylko slodki, polski, sierpniowy pomidor, cebula, pieprz,
> sol......
>
> J.

Ja uwielbiam pomidora prosto z krzaka w plasterkach na swiezy chleb z
maslem, ale warte sprobowania sa polane nastepujaca mikstura:

-smietana
-b.drobno posiekana natka pietruszki
-czosnek zmiazdzony
-sol, pieprz, odrobina cukru i octu balsamicznego ciutenke

Sprobujcie!

Agata Solon, naturalna

blagam pomozcie!!! placki kukurydziane
[WRC] [OT]Talon Geant odstapię..