Pomoc

1. Data: 2003-05-12 20:05:37

Temat: Pomoc
Od: "Natalia Buchholc" <l...@t...eti.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

1 Jesteś w górach na nartach. Nagle widzisz, że doszło do zderzenia dwóch
narciarzy. Jeden z narciarzy nie podnosi się. Podjeżdżasz i stwierdzasz
złamanie otwarte kości podudzia. Jakie będzie twoje postępowanie?

2. Jesteś wezwany do sąsiada, u którego stwierdzasz porażenie jednej
kończyny. Pacjent ma trudności z mówieniem i widzeniem. Skarży się na
problemy z połykaniem i dokuczliwe bóle głowy. Obserwujesz u pacjenta
zmienne stany świadomości. Co jest przyczyną zdarzenia i jakie będzie twoje
postępowanie?

3. Dlaczego kobietę ciężarną w pozycji bocznej ustalonej układamy na stronie
prawej?

2. Data: 2003-05-12 20:35:17

Temat: Re: Pomoc
Od: "D.Z." <z...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1 Jesteś w górach na nartach. Nagle widzisz, że doszło do zderzenia dwóch
> narciarzy. Jeden z narciarzy nie podnosi się. Podjeżdżasz i stwierdzasz
> złamanie otwarte kości podudzia. Jakie będzie twoje postępowanie?

unierochomie konczyne do czegos- np. kijka od nart albo do drugej konczyny.
jezeli krawawi a jezeli ma otwarte zlamanie to napewno krwawi- zatrzymam
krwawienie opaska uciskowa nad miejscem zlamania.

> [...]
> problemy z połykaniem i dokuczliwe bóle głowy. Obserwujesz u pacjenta
> zmienne stany świadomości. Co jest przyczyną zdarzenia i jakie będzie

ma udar mozgu.
wezwac karetke i do szpitala

na przyszlosc bym nie chodzil po sasiadach.

> 3. Dlaczego kobietę ciężarną w pozycji bocznej ustalonej układamy na
stronie
> prawej?
??
a powinieniem wiedzic bo moja zona jest w ciazy ;-)

a co to egzamin dla internautow?
okreslenie poziomu swiadomosci w spoleczenstwie?

D.Z.

3. Data: 2003-05-12 21:17:01

Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Natalia Buchholc" <l...@t...eti.pg.gda.pl> napisał w
wiadomości news:b9ouuf$cgp$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
twoje
> postępowanie?
>
> 3. Dlaczego kobietę ciężarną w pozycji bocznej ustalonej układamy na

phi, ale łatwe...
1.zbadać,unieruchomić,przetransportowć
2.udar
3.żeby macica nie uciskała ż,czczej

4. Data: 2003-05-13 06:11:43

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 12 May 2003, Natalia Buchholc wrote:

> [...]
> postępowanie?
>
> 3. Dlaczego kobietę ciężarną w pozycji bocznej ustalonej układamy na stronie

robisz nam egzamin z medycyny?

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

5. Data: 2003-05-13 18:08:51

Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> robisz nam egzamin z medycyny?
>
> P.
> --
> Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl

może sprawdza kto jest lekarzem? ;-)

Wirus MCV u 4 miesięczniaka w moczu
prośba
"możliwe FOA "?
Przedluzajaca sie miesiaczka...
!!! rumien a VERSA PULSE V firmy COHERENT.???