prośba

1. Data: 2003-05-12 19:02:34

Temat: prośba
Od: e...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam
od prawie 2 lat biorę Harmonet. Regulanie o tej samej godzinie. kontroluje też
co sobote(1 dzien brania tabletki) czy nie popełniłam błędu. Ostatnio niestety
okazało się, że nie zażyłam tabletki z tym, że nie mam pojęcia kiedy. Był to 2
tydzień, czyli musiałam sie pomylić między 7 a 14 dniem. Oczywiście od razu
zażyłam pominiętą i "w terminie" tabletkę. W panice zrobiłam już sobie test
ciążowy - 10 dni po ewentulanym zapłodnieniu (wynik negatywny). Niestety to
mnie nie uspokoiło bo nie wiem czy to że kiedy robiłam test nadał brałam
tabletki nie miało wpływu na wynik.
Stąd moje pytania: czy taki wynik można uznać za pewny?
W jakim terminie ewentualnie mogę najwczęśniej zrobić test, tak zeby mieć
pewność??
Z nerwów przestałam już normalnie funkcjonować;-(

z pozdrowieniami
ewa

2. Data: 2003-05-13 08:03:03

Temat: Odp: prośba
Od: "Aga" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <e...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:2...@n...onet.pl...
> [...]

> pewność??
> Z nerwów przestałam już normalnie funkcjonować;-(

Ewo nie wpadaj w panikę taki test raczej by wykrył,że cos sie zaczyna dziać!
ale jak tak panikujesz to zrób jeszcze jeden.
Ja tez biore harmonet i nie raz zdarzyło mi się zapomnieć.
Aga

"możliwe FOA "?
Przedluzajaca sie miesiaczka...
!!! rumien a VERSA PULSE V firmy COHERENT.???
Powiekszony węzełchłonny.
znieczulenie