Re: Pomoc madrocholkom

31. Data: 2008-04-06 06:51:10

Temat: Re: Pomoc madrocholkom
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" pisze:

> być może konfrontacja z "głupcami" jest istotna dla krystalizacji
> koncepcji? może stanowi wartość dodaną?

Raczej wartość odjętą. Praktyka pokazała, że userzy wycinają wszystko
co istotne z dwóch powodów:
a/ nauczono ich inaczej (tresura zwana edukacją - twardogłowie)
b/ z czystej złośliwości (postmodernistyczne oszołomstwo nowomowy TM).

> często jednak należy przyjrzeć się umiejętnościom nadawczym osobnicka.
> azaliż wiesz że w komunikacji mamy do naczynia z odbiornickiem ale i
> nadajnickiem. i komunikacja jest zestrojeniem tychże do jednej fali.
> ty zaś twierdzisz, że nadajnik masz sprawny, ale wszystkim zepsuły sie
> odbiorniki.
> o wielkich sprawach też można mówić prosto, nespa?

Decyduje nie tyle sposób przekazu, co nastawienie odbiorcy.
Znasz Pan to: "cudze chwalicie - swego nie znacie"?
Oczywiście piszę o oddziaływaniu na świadomość, a nie podświadomość.

> z życzeniami doboru właściwych słów :)

hehe :D
Właściwe słowa to ALGEBRA i tożsamość Arystotelesa.
Właściwe słowa to rzecz nazywana i nazwa.
Właściwe słowa to rozdzielenie "być od istnieć" - "JAWA i SEN"
"praktyka i teoria", "praca fizyczna i umysłowa"... ale nie ważne. :)
Księgę piszę dla podobnych sobie, gdy wystarczy powiedzieć RAZ,
aby była JASNOŚĆ. :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
O tym też będzie w Księdze.
Cierpliwości maluchy. ;D

32. Data: 2008-04-06 07:01:20

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" pisze:

> różnica we mnie :)

> ni mam pojęcia. ja widzę

Proszę to dobrze przemyśleć. Użyłeś Pan formy czasu teraźniejszego:
"ja widzę" w domyśle "ja widzę post i podpis, który wyciąłem".
Czy nie bardziej prawdziwie byłoby napisać:
"ja widziałem post podpisany: "Edward Robak* z Nowej Huty" - zanim
wyciąłem podpis"?" :-)
autoryzowane przez: Edward Robak* z Nowej Huty

33. Data: 2008-04-06 07:34:30

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks pisze:

> [...]
> Czy nie bardziej prawdziwie byłoby napisać:
> "ja widziałem post podpisany: "Edward Robak* z Nowej Huty" - zanim

byłoby bardziej prawdziwie w kategorii różnicowania czasu - ale jest tak
samo prawdziwe w kategorii zwykłych ludzkich relacji :)
widzę ten post podpisany i starczy.

nawiasem mówiąc - w rozmowie w realu nie dodajemy w każdym zdaniu - "to
mówiłem ja, jarząbek".

--
http://a.co.po.nas.pozostanie.patrz.pl
http://siodme.niebo.patrz.pl

34. Data: 2008-04-06 08:18:06

Od: "Robakks" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgoda. Także widzę.
A co widzę? - Dobrze wiem co widzę. :)

35. Data: 2008-04-14 07:14:56

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Kwi, 08:51, "Robakks" <R...@g...pl> wrote:

> Decyduje nie tyle sposób przekazu, co nastawienie odbiorcy.
> Znasz Pan to: "cudze chwalicie - swego nie znacie"?
> Oczywiście piszę o oddziaływaniu na świadomość, a nie podświadomość.

nie doceniasz swojej roli w tej komunikacji. podobnie jak siostra,
popełniasz ten sam błąd.
za porażkę obwiniasz otoczenie i okoliczności. a tymczasem
nieskuteczność twojego przekazu jest wypadkową. ja bym się przychylał
do tezy, że po twojej stronie leży znalezienie sposobu na skuteczne
przekazanie swojego eciepecie :)

> [...]
> Właściwe słowa to rozdzielenie "być od istnieć" - "JAWA i SEN"
> "praktyka i teoria", "praca fizyczna i umysłowa"... ale nie ważne. :)

to są właściwe nazwy. rzecz w tym - skoro już się mówi do kogoś -
mówić tak, by trafiać.

> Księgę piszę dla podobnych sobie, gdy wystarczy powiedzieć RAZ,
> aby była JASNOŚĆ. :-)

ponawiam życzenia :)

36. Data: 2008-04-14 11:44:18

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

> [...]

mówić tak, by trafiać.

> Księgę piszę dla podobnych sobie, gdy wystarczy powiedzieć RAZ,

ponawiam życzenia :)

++++++++++++++++++

hehehe
"Żeby ziarno kiełkowało musi trafić na żyzną glebę"
http://nasza-klasa.pl/forum/6/1/326?find=last#post37
747
http://nasza-klasa.pl/forum/6/1/1760?page=40
http://groups.google.pl/group/pl-skojarzenia?hl=pl
itd...
pozdrawiam z innego świata :-)
Edward Robak* z Nowej Huty

Re: gry i zabawy zespołowe
Re: staro/panieństwo/kawale rstwo
Re: staro/panieństwo/kawale rstwo
Re: Dziewictwo chwytem marketingowym...
narzucanie celibatu niezgodne z prawem ...