Pomocy:D Perfum szukam.

1. Data: 2004-09-22 19:58:39

Temat: Pomocy:D Perfum szukam.
Od: "hihi" <h...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Pytanie wałkowane zapewne kilkakrotnie, ale... zaryzykuję. Sprawa tyczy się
wód toaletowych i perfumowanych. Jako, że młoda jestem i nigdy finansów za
dużo nie było, to moje "pachnidła" miały ceny do 100zł i pochodziły od coty,
adidasa, YR itp,ale jakoś tak teraz postanowiłam zaszaleć i kupić sobie
PERFUMY, powiedzmy do 300zł za 50ml. Jako, że się nie orientuję w "tych
droższych", to postanowiłam się zdać na panie ekspedientki. Sefor i daglasów
u siebie nie mam, więc poszłam do takich, jakie mam. Określiłam wymagania:
lekki, świeży, cytrusowo-owocowy, zielony, bryza, coś młodzieżowego,
generalnie zapach "chłodny". No i Pani Łekspedientka zaczęła biegać wzdłuż
półek i szukać, aż znalazła, z daleka krzyczy, 'że to coś wspaniałego, nowy
zapach, rewelacja, roztacza aurę wokół kobiety, coś "bossskiego", zapach
świeżej bryzy, ale żebym poznała prawdziwą istotę tego cuda, to mi
nadgarsteczek mi psiknie". No i psiknęła. Guerlain, L`instant. No i jeszcze
w pełni czuję "istotę" tego cuda;-). Duszę się. Za słodki, za mocny, za
ciężki, za ciepły. Zrezygnowałam z poszukiwań i proszę o typy chociaż, abym
mogła zasugerować coś, co chciałabym powąchać.
No i zimno-zielono-cytrusowo-chłodny;-)

Pzdr. hiver

1. Data: 2004-09-22 20:08:18

Temat: Re: Pomocy:D Perfum szukam.
Od: "Agalay" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "hihi" <h...@p...fm> napisał w wiadomości

Zrezygnowałam z poszukiwań i proszę o typy chociaż, abym
> mogła zasugerować coś, co chciałabym powąchać.
> No i zimno-zielono-cytrusowo-chłodny;-)
>
> Pzdr. hiver

Spróbuj davidoff - cool water, gucci- envy, aqua di gio armaniego, cos z
gurleain aqua- jest taki grapefriutowy, kenzo ma też coś cytrusowego, więcej
nie wpada mi do głowy ale wejdź na stronke www.lumiere.pl i tam można
wyszukiwac perfumy po nutach ;-)
Powodzenia!

1. Data: 2004-09-22 20:08:58

Od: "Agalay" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ofiarka ze mnie ;)
www.esentia.pl o tej stronie myslalam!

1. Data: 2004-09-22 20:10:09

Od: "hihi" <h...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agalay" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> Spróbuj davidoff - cool water,

No właśnie sobie na pedecie oglądam i tak ładnie się nazywa, ładnie
wygląda... ;-)

> gucci- envy, aqua di gio armaniego, cos z
> gurleain aqua- jest taki grapefriutowy, kenzo ma też coś cytrusowego,

Jeszcze pójdę i powalczę...
> wejdź na stronke www.lumiere.pl i tam można
> wyszukiwac perfumy po nutach ;-)

Thx! Idę!

Pzdr. hiver

1. Data: 2004-09-22 20:51:46

Od: "Margarett :))" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

hihi <h...@p...fm> napisał(a):

> No i zimno-zielono-cytrusowo-chłodny;-)
>
> Pzdr. hiver

bede pisala tak jakby z pamieci. Aha Davidoffa Cool Water nie polecam, bo
oprocz tego ze swiezy, to jeszcze, wierz mi, ma duszaca nute, ktora juz
niejednej osobie zycie zatrula ;)
Polecam za to guerlain pamplelune (grejpfrut)
Bvlgari Pour Femme, herbaciano-pudrowo-swieze
Esencia De Duende, Jesus Del Puzo(moj typ) bardzo dobry zapach, swiezy, a
zarazem kobiecy :)
Shiseido Relaxing Fragrance
YSL - IN love again (moj typ)grejpfrutowo-owocoa ostro wiercaca swiezosc;)}
Lanvin - E`clat Darpege (swiezosc klasyczna, dobry nawet w ciagu roku,
stonowany, ma w sobie cos)
Lanvin-oxygene, bardziej ozonowy, swiezosc ostrzejsza, aczkolwiek tez
ciekawy.
Cerruti-Image (moj typ, swiezy, lekko pomaranczowy, kobiecy)
Jil Sander- pure, swiezosc, ulotna, miekka, ciekawa, wole niz Kenzo Leue Par-
swiezosc ozonowo-ogorkowa?;)
Blvgari green tea, jak w tytule, zielona herbata, ale inna niz ta E.arden no
i bardziej trwałe:)
Aha
jeszcze Fendi Theorema LEggero, lzejsza wersja tej klasycznej, swieza, ale
tez elegancka, moim zdaniem nadaje sie na wszystkie pory roku.

Jesli chodzi o polecane wyzej Envy, owszem, sa zielone , ale kwiatowo-
zielone, nie ma tam owocow, pachna tak jakby mydełkowato, ladnie sie
rozwijaja, sa trwałe itp, ale nie sa na pewno swiezuchem. (na jesien tez sa
dobre, wlasnie planuej zakup).

Co prawda perfumy o ktore zaraz polece, nie sa tez swiezuchem:), nie sa
zielono-cytrusowo, ale sa chlodne w przyjemny sposob. MOnt blanc presence,
srebrne, jest tam odrobinka pieprzu, przez to sa mrozne, aczkolwiek jest tak
dobrze wkomponowany w calosc, ze nie drazni:). Sa takie dostojne,
eleganckie, a zarazem kobiece. Ma tez w skladzie liscie ananasa, mandarynke,
drzewo sandalowe, wiec calosc jest taka wlasnie-mrozno-swiezo-klasyczna:)
pzd
i przepraszam ze sie tak rozpisalam ;)
ps- opisy dosc dobre sa na www.lumiere.pl, jesli chodzi zas o zakup -to
tanio dosyc jest na www.dionet.pl no i niektore zapachy mozna kupic niedrogo
na allegro u sprawdzonych sprzedawców:)

1. Data: 2004-09-22 20:55:55

Od: "hihi" <h...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margarett :))" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

> i przepraszam ze sie tak rozpisalam ;)

Ależ mi o to własnie chodziło. Image cerruti, to mi się z opisu podoba:>
Idę opisy czytać, a później wąąąąchać...

> ps- opisy dosc dobre sa na www.lumiere.pl, jesli chodzi zas o zakup -to
> tanio dosyc jest na www.dionet.pl no i niektore zapachy mozna kupic
niedrogo
> na allegro u sprawdzonych sprzedawców:)

Opisy to tak, ale z zakupem to poczekam, aż powącham i popsikam siebie, bo
na mnie to różne zapachy juz urok traciły :D

hiver

1. Data: 2004-09-22 21:03:16

Od: "Margarett :))" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

hihi <h...@p...fm> napisał(a):

> No i zimno-zielono-cytrusowo-chłodny;-)

aha, jest jeszcze pare typow:), ale jak dobrze pomyslec, to sa one raczej
swiezo-slodkie, tzn w tym kierunku idą:)
np-carolina herrera 212 on ice. Slodycz jest bardzo delikatusna, ale jednak
cos sie tam tli. A bryza, to np AquaWoman Rochas,taki morski, wodny zapach,
dosc trwały, naprawde czuc w nim wode:)
pzd

1. Data: 2004-09-22 21:41:52

Od: "Ola" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "hihi" <h...@p...fm> napisał w wiadomości
> lekki, świeży, cytrusowo-owocowy, zielony, bryza, coś młodzieżowego,
> No i zimno-zielono-cytrusowo-chłodny;-)

spróbuj Guerlain Aqua Alegoria Herba Fresca i Joop All About Eve

--
Ola

1. Data: 2004-09-22 21:45:30

Od: "hihi" <h...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "hihi" <h...@p...fm> napisał w wiadomości
> Guerlain, L`instant. No i jeszcze
> w pełni czuję "istotę" tego cuda;-). Duszę się. Za słodki, za mocny, za
> ciężki, za ciepły.

I w ogóle... jak się okazało, po kilku godzinach pachnę "Czekoladą", jak to
mój brat młodszy stwierdził. Mleczną, smakowitą. Kto by pomyślał...

Pzdr. hiver

1. Data: 2004-09-22 22:58:22

Od: "iska" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ola" <o...@o...pl> wrote in message news:cisrj7$ols$1@news.onet.pl...

> spróbuj Guerlain Aqua Alegoria Herba Fresca i Joop All About Eve

Zwlaszcza to All about Eve - coraz ciezej je kupic wiec jest szansa ze nie
bedziesz pachniec jak pol ulicy :DDD
iska

laser po raz enty
Zajecia ATC