Pomocy - orzechy wloskie

1. Data: 2002-10-06 11:12:42

Temat: Pomocy - orzechy wloskie
Od: "Pawel Sokolowski" <P...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkim,

Orzechy ci u nas jak arbuzy ;) ale jest problem, bardzo szybko plesnieja.
Nawet rozkladanie na kaloryferze czy na gazetach, zeby wyschly, nie pomaga.
Czy ktos zna jakas metode na zabezpieczenie orzechow przed plesnieniem ?
Probowalem nawet suszyc w piekarniku, ale wtedy miazsz sie przypieka i
kurczy.
Czasem nawet jak z wierzchu nie widac, to w srodku orzech jest z meszkiem.
A moze to nie plesn tylko grzyb, nie znam sie bardzo na tym.
W kazdym razie mech.

Pomocy !

Pozdrawiam
Pawel Sokolowski

1. Data: 2002-10-06 12:24:03

Temat: Re: Pomocy - orzechy wloskie
Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kurczy.
> Czasem nawet jak z wierzchu nie widac, to w srodku orzech jest z meszkiem.

A moze one juz na drzewie zostaly porazone jakims chorobskiem? Wtedy zadne
suszenie nie pomoze, niestety... bo jednak zdrowe orzechy wyschna bez
dosuszania w piekarniku czy na kaloryferach, wystarczy po prostu trzymac je
w suchym pomiszczeniu.

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2002-10-06 12:39:19

Od: "mekeke" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie tyle w cieplym co w przewiewnym miejscu. jak ty to robisz ze u ciebie
juz suche???? ja zbieram susze i jeszcze mokre. zbieram to za duzo
powiedziane rozsypalem duzy zwir pod orchehchem i teraz mam klopot ze
bieraniem:))

pozdrawiam

www.puella.pl Internetowe Pismo Kobiece
www.puella.pl/ranking.php3 Ranking kosmetykow

1. Data: 2002-10-06 18:23:10

Od: Ewa <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pawel Sokolowski wrote:
> Orzechy ci u nas jak arbuzy ;) ale jest problem, bardzo szybko > plesnieja.

Jak wielkie, to pewnie "jacki". One tak maja. Trzeba je wyluskac i
wysuszyc :(
Ewa

nowa:-)
Ciasteczkowy potwór recenzuje ...