Pomocy -proszę o doradę

1. Data: 2005-04-16 18:51:52

Temat: Pomocy -proszę o doradę
Od: "Jacek Tusuński" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam mam problem
W styczniu miałem zaburzenia żołądkowe - jelitowe po podaniu
bakterhi kwasu mlekowego ( lakcit ) przeszło ,ponoć z nadużywania
ibupronu ( 30 tabletek na 2 miesiące
potem miałem zapalenie gardła i piłem doxepin
następnie miesiąc temu miałem grypę doktorka przepisała chyba to się
nazywa hevipal ( coś przeciw wirusowego oraz antybiotyk , do tego
piłem własnej ręki wapno ,rutinoskorbin *3 , i gripex około 4
tabletek dziennie ,przy tym miałem stolec wodny śmierdzący itd.

Teraz sytuacja przedstawia się tak , boli mnie w końcu jelita
grubego czyli na samym końcu ,czuję taki bul jak miał tam podrażnione
w środku ,do tego odbyt ten na wierchu ma ciągle lepki , i trochę
bolesny
Tydzień temu stolec był ciągle taki wodny dużo śluzu mazi , wyglądało to
tak swa dni nic naraz do 2 godzin 2 obfite stolce ,dodam że przy
oddawaniu stolca odbyt mi pęcznieje itd. ( nie wiem dokładnie jak to
się nazywa )
Zacząłem pić bakterie kwasu mlekowego lakcit ( dokładnej nazwy nie
znam ) ,nie ma już wodnych stolców j natomiast jest dużo gazów
poszedłem do lekarza ,kazał pić przez 5 dni nitrofrazyl ( dokładnej
nazwy nie znam ) antybiotyk na jelita ,powiedział ze to nic poważnego
jakieś podrażnienie a zwłaszcza jak mu powiedziałem o lepkim
odbycie ,powiedział ze jest to prostu stan zapalny jelit ,polecił dietę
( stosuje ją od wczoraj ) i maść na podrażnienie odbytu
Powiedział ze te sprawy jelitowe to może być też na tle nerwowym
zobaczymy dziś zacząłem pić lek doxepin który piję z przerwami od
10 lat i jak nie piję to stany nerwowe się pojawiają
Może to i jakieś podtrucie bo od 3 dni rano boli mnie trochę żołądek i
czuje tak zwana pustkę

Dodam tylko ze mój tata umarł na raka jelita grubego

Moje pytanie jest takie

1- Czy to może być związane z sprawami nowotworowymi ( 40 lat 82
KG ,dobry apetyt ,
2- Chciałem poprosić lekarza o skierowanie na kolonoskopie (
wyśmiał się to znaczy powiedział ze jak przydjetuje i jak nie przejdzie
do 2 tygodni to skieruje mnie na najpierw na badanie na krew utajoną
3- sugerowałem mu ze to hemoroidy - powiedział że nie bo mnie też
bolą całe jelita ( badał mnie ) powiedział tak zwane tkliwe
jelita , a dzisiaj mi się odbija i mam goszko w ustach
4- komu wierzyć doradźcie

2. Data: 2005-04-16 18:57:07

Temat: Re: Pomocy -proszę o doradę
Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Sat, 16 Apr 2005 18:51:52 +0000 (UTC) wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako Jacek Tusuński, a
następnie wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> 4- komu wierzyć doradźcie

Rozsadkowi - skoro Twoj tata umarl na raka jelita grubego - to jestes w
grupie zagrozonej podwyzszonym ryzykiem i powinienes wrecz miec
profilaktyczne kolonoskopie - nawet bez zadnych objawow - co kilka lat.
Krew w kale pojawia sie w tej chorobie w dosyc zaawansowanym juz stanie. A
przeciez na taki stan lepiej nie czekac.
Jesli moge cos doradzic - to wizyte u innego lekarza - ktory bedzie
rozsadniejszy.
W ostatecznosci - badanie prywatne.

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

3. Data: 2005-04-16 19:00:43

Od: "Jacek Tusuński" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

La Luna <b...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> przeciez na taki stan lepiej nie czekac.
> Jesli moge cos doradzic - to wizyte u innego lekarza - ktory bedzie

Koleżankę znam z weterynarji

4. Data: 2005-04-17 10:38:52

Od: "Istvan" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

=?ISO-8859-2?Q?Jacek_Tusu=F1ski?= <s...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> piłem własnej ręki wapno ,rutinoskorbin *3 , i gripex około 4
> tabletek dziennie ,przy tym miałem stolec wodny śmierdzący itd.

Witam
Rób sobie COLON HYDROTERAPIĘ. To nie rozwiązuje Twój problem, ale dowiesz się,
co Ci dolega.
Pozdrawiam
Istvan

5. Data: 2005-04-17 12:00:11

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Sun, 17 Apr 2005 10:38:52 +0000 (UTC) wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako Istvan, a następnie
wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> Rób sobie COLON HYDROTERAPIĘ. To nie rozwiązuje Twój problem, ale dowiesz się,
> co Ci dolega.

Na jakiej podstawie?
Jak jelito peknie - to przyczyna problemow byla taka - jak tylko poleje sie
krew - to inna?
To moze ja pojde i umyje zeby - moze mi jakas diagnoza wyskoczy ;)

6. Data: 2005-04-17 19:29:53

Od: "Jacek Tusuński" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Istvan <i...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> >

> Witam
> Rób sobie COLON HYDROTERAPIĘ. To nie rozwiązuje Twój problem, ale dowiesz

Ciekawe co to jest ?

A pro po
Widziałem ostatnio odcinek na dobre i złe i po jakims wlewie do jelita
babka skończyła na stole operacyjnym
W takie rzeczy się nie bawię i tyle

A u mnie jak wypiłem zioła bul zrobi ł się mniejszy
Niestety po odaniu stolca ( stolec pół wodny i bardzo nieprzyjemny
zapach bul powrócił nie jest silny może 5 do 10 db w skali 1 do
120
Ale mnie to drażni a może jestem przewrażliwiony
Mam takie uczucie może źle jakbym jelito miał napięte

7. Data: 2005-04-18 19:03:03

Od: "Jacek Tusuński" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> bolą całe jelita ( badał mnie ) powiedział tak zwane tkliwe
> jelita , a dzisiaj mi się odbija i mam goszko w ustach

Witam , rozmawiałem z doktorką
Trochę pokłóciliśmy się , zaproponowałem aby dała mi skierowanie na
badanie na krew utajoną powiedział ze może mnie skierować na
retroskopie
1- skóra odbytu jest trochę zmieniona zaczerwieniona itd. Tak jakby
świąd
stwierdziła to jakby świąd skóry ,odpażenie takie mam wrażenie
doktorka nie przyjrzała się temu

Mam myć skórę mydłem szarym i smarować jakomś maścią

Mam pytanie czy Retroskopia jest niebezpieczna i czy odpowie na moje
problemy
Poradzcie co zrobić ?

Czy jeśli wykonam Retroskopie a ona nic nie wykaże ( taką mam
nadzieje ) czy to będzie oznaczało że biegunka zapracia itd. Są tylko na
tle nerwowym tak zwane zespół jelita Drażliwego

Czy brać skierowanie do chirurga w Krakowie znajomego i jechać na
sygnale czyli w tym tygodniu ? czy wziąć jeszcze czopki przeciw
hemoroidom i maść na odpażenai itd.

Dodam tylko ze moja doktorka od razu stwierdziła ze to jest zespół jelita
drażliwego

Poza tym czuje się dobrze apetyt mam itd. ,nie chudnę dietkę stosuje
od czwartku , śpię dobrze ,oczywiście stosuje higienę podmywam
się ,jak wstaję no mnie nie boli więcej jak chodzę ( odparzenia )

Nie śmiejcie się ze mnie ale nigdy nie miałem nic takiego i takich kłopotów

8. Data: 2005-04-20 21:23:09

Od: " " <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam sprawa się wyjaśniła

Po 1 od dziś wszelkie porady z grupy traktuje jako bardzo nie
poważnie
Powiedziałem lekarzowi to co usłyszałem w grupie to się wyśmiał

Byłem u Chirurga
Po wstępnej rozmowie wykonano badanie palcem w wyniku jego na
głębokości 2 cm mam hemoroida 1 i 2 stopnia
Głębiej do 9 cm nic już nie ma
Poza tym odbyło się badanie brzucha uciskowe

Obecnie lekarz przepisał mi czopki 2 razy dziennie przez 6 dni
Jeśli nie pomoże to będzie konieczna niestety droższa kuracja leki
by kosztowały około 100 zł
Oczywiście w tej chwili nie będą wykonywane żadne retroskopie m. Itd.
Zalecone jest tylko badanie na krew utajoną
Kupiłem też t taką naturalną tanią maść nazwy nie znam dziś nie piecze
chociaż jeszcze trochę boli
taki bul rozpierający

i jeszcze co do sprawy predyspozycji czy mogę mieć raka

Jeśli badanie na krew utajoną niż nie wykaże to dopiero w wieku 45 do
50 Retroskopia ewentualnie

9. Data: 2005-04-23 11:14:38

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Wed, 20 Apr 2005 21:23:09 +0000 (UTC) wiedźmin zdziwił się
s...@N...gazeta.pl, a następnie wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> Po 1 od dziś wszelkie porady z grupy traktuje jako bardzo nie
> poważnie
> Powiedziałem lekarzowi to co usłyszałem w grupie to się wyśmiał

Przepraszam bardzo - ktorez to rady lekarz tak bardzo wysmial?
Rade zeby pojsc do lekarza ktory sie Twoim przypadkiem przejmie i dokladnie
Cie zbada?
Czy rade zeby - ze wzgledu na mozliwe obciazenie genetyczne rakiem jelita
- nie lekcewazyc obecnej sytuacji tylko powalczyc o kolonoskopie?
Ale w sumie - Twoje jelita, Twoje zycie, Twoj problem.
Takie male pytanko - ile lat mial Twoj tata gdy zachorowal na raka jelita?
Rozsadek nakazuje by pierwsza kolonoskopie w takim przypadku (bliskiego
pokrewienstwa) zrobic najpozniej okolo 10 lat wczesniej, niz wiek w ktorym
zachorowal blisko spokrewniony z Toba czlonek Twojej rodziny.

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło
http://republika.pl/kocia_stronka/

ostre zapalenie ucha środkowego z perforacją - prosba o pomoc
bezplodnosc samobojcow
niemowlaki-pytanie
wrastajacy paznokiec w paluchu, stan zapalny
Zapalenie pochwy