Pomóżcie mi rozszyfrować:

1. Data: 2003-06-15 10:52:52

Temat: Pomóżcie mi rozszyfrować:
Od: "Anna" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam 4 próbki kremów (z jakiś gazet) Vichy, i nie
wiem teraz co do czego, gazety wyrzuciłam a próbki
zostały, a więc 1. Thermal S1
2. Lift Activ Yeux
3.Lift Activ
4.Novadiol Nuit
Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie i liczę na
Waszą pomoc
--
Anna Małgorzata

1. Data: 2003-06-15 10:56:20

Temat: Re: Pomóżcie mi rozszyfrować:
Od: "JoAsienka" <w...@d...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

niedawno Anna ślicznie napisał, iż :
> Mam 4 próbki kremów (z jakiś gazet) Vichy, i nie
> wiem teraz co do czego, gazety wyrzuciłam a próbki
> zostały, a więc
> 1. Thermal S1 - do twarzy na dzien, nawadniajacy twarz...

> 2. Lift Activ Yeux wygladzajacy zmarszczki pod oczy

> 3.Lift Activ - wygladzajacy zmarszczki do twarzy

> 4.Novadiol Nuit - to na noc ale nie wiem dokladnie jaki to,...

Prosze bardzo :)

--
JoAsienka, Włodek i Wiktor 20.02.2000
Gdynia

1. Data: 2003-06-15 11:05:10

Od: "Anna" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JoAsienka" <w...@d...poczta.fm>
napisał w wiadomości
nie
> [...]
Serdecznie dziękuje zaraz sobie podpiszę te próbki
Anna Małgorzata

1. Data: 2003-06-15 21:57:14

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Thermal S1
nawilżający na dzień i na noc

> 2. Lift Activ Yeux
pod oczy, przeciwzmarszczkowy, rozjaśniający

> 3.Lift Activ
przeciwzmarszczkowy na dzień, spf ok.4

> 4.Novadiol Nuit
przeciwzmarszczkowy, z fitohormonami i substancją drenującą, zwykle dla pań
po 50rż

Roztępy na piersiach
sensual joanny
poranne bieganie (OT?)