sztuczne rzęsy?

1. Data: 2003-06-14 20:24:59

Temat: sztuczne rzęsy?
Od: "Kasia z BBPR" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)

Czy któraś z Was używa(ła) sztucznych rzęs? Jeśli tak, to jakie wrażenia?
Ile takie to to kosztuje? I jak to się przykleja?!

pozdrowionka
Kasia

1. Data: 2003-06-17 13:47:06

Temat: Re: sztuczne rzęsy?
Od: "lclaiborne" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia z BBPR" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam :)
>
> Czy któraś z Was używa(ła) sztucznych rzęs? Jeśli tak, to jakie wrażenia?
> Ile takie to to kosztuje? I jak to się przykleja?!

Kiedyś uzywałam (całe wieki temu;-)
było całkiem OK
ale nigdy nie przyklejałam na całej długosci bo wygladało to okropnie
i powieki miałam jak z ołowiu ;-)
kupiłam sztuczne rzesy i pociełam na kawałki
doklejałam tylko w samych zewnetrznych kącikach i wygladało to bardzo fajnie
teraz w sprzedazy sa takie pojedyncze kepki, które mozna doklejać w dowolnym
miejscu powieki, optycznie zageszczac własne rzesy.....
co prawda kiedys (nie w Polsce) kupiłam takie cudo już z klejem na koncu ( w
formie takich kuleczek) .....i do kitu to było bo sie nie chciało
trzymać.....
wiec lepiej kupic same takie kępki i klej osobno.

--
Liza Claiborne

cellulit na lydkach?
jak dbac o dlonie