Wrastające paznokcie

1. Data: 2003-06-14 21:29:09

Temat: Wrastające paznokcie
Od: w...@g...pl (Elżbieta) szukaj wiadomości tego autora

Jak sobie radzić??
Wiem, wiem, obcinać na prosto, tylko jak tu doprowadzić do tego żeby
paznokieć urósł tak żeby go można było obciąć na prosto.
Czy płyn Scholla jest skuteczny??

Elżbieta

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-06-14 21:36:40

Temat: Re: Wrastające paznokcie
Od: "JoAsienka" <w...@d...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

niedawno Elżbieta ślicznie napisał, iż :
> Jak sobie radzić??
> Wiem, wiem, obcinać na prosto, tylko jak tu doprowadzić do tego żeby
> paznokieć urósł tak żeby go można było obciąć na prosto.
> Czy płyn Scholla jest skuteczny??

Tak, bardzo skuteczny, ale nie tani niestety :)

--
JoAsienka, Włodek i Wiktor 20.02.2000
Gdynia

1. Data: 2003-06-15 12:37:41

Od: "flower" <k...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiem, wiem, obcinać na prosto,
piluj paznokcie w kwadrat. i regularnie podwazaj wykalaczka w miejscach,
gdzie sie wrastaja. czysc wykalaczka.
> paznokieć urósł tak żeby go można było obciąć na prosto.
> Czy płyn Scholla jest skuteczny??
jest, ale jezeli wszystkie operacje na paznokciazh bedziesz przeprowadzac po
wymoczeniu stop, najlepiej w szalwi.

powodzenia i pozdrawiam,
Kasia

1. Data: 2003-06-15 12:47:50

Od: m00nia <a...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Osobiscie nie stosowalam, ale slyszalam (i bylo tez na grupie jakis
czas temu)
ze skuteczne sa klamry zakladane na paznokiec, ktore koryguja jego
ksztalt. Mozna to zrobic u kosmetyczki.
pozdrowienia
Monika

sztuczne rzęsy?