Pomozmy filmowi Andrzeja Wajdy Katyn

21. Data: 2008-02-07 20:47:32

Temat: Re: Pomozmy filmowi Andrzeja Wajdy Katyn
Od: "JBP" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
news:fofote$mfo$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Te wyniki owszem i są ale na:
> http://movies.nytimes.com/awardsseason/oscars2008.ht
ml

Nie tylko.
Jeśli zagłosujesz na którąkolwiek pozycję w dowolnej kategorii, chwilę po
podziękowaniu za udział w głosowaniu wyświetli Ci się najaktualniejsza lista
z ilością głosów w każdej nominowanej pozycji.

JBP

22. Data: 2008-02-07 21:08:53

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

JBP pisze:
> [...]
> podziękowaniu za udział w głosowaniu wyświetli Ci się najaktualniejsza lista
> z ilością głosów w każdej nominowanej pozycji.

Widzę Januszu, że i ty masz problem z postrzeganiem właściwych adresów.
pozdr. /już znudzony/ Jerzy

23. Data: 2008-02-07 21:09:34

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak wrote:

> pozdr. zdroworozsądkowo Jerzy

cokolwiek....

24. Data: 2008-02-07 21:25:06

Od: "JBP" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> JBP pisze:

> Widzę Januszu, że i ty masz problem z postrzeganiem właściwych adresów.

Dziękuję za nadanie mi pięknego imienia.
Pozdrawiam znudzonego Jerzego ;)

JBP

25. Data: 2008-02-07 21:36:16

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

JBP pisze:
> Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> Dziękuję za nadanie mi pięknego imienia.
> Pozdrawiam znudzonego Jerzego ;)

Ups, zmyliły mnie inicjały.
pozdr. Jerzy

26. Data: 2008-02-11 19:46:52

Temat: Pomozmy Warszawie
Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

jur@s pisze:
> Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
>>> Pozd
> Czytac sie ty mądry inaczej naucz -:)

To teraz ja sprawdzę ciebie:
Zagłosuj na Warszawę! Pomóż swojej stolicy zaistnieć w popularnej na
świecie grze planszowej ,,Monopoly". Głosowanie dotyczy 20+2 miast, które
trafią do kultowej gry planszowej "Monopoly" dzięki największemu
poparciu i zakończy się 29 lutego.
Kandydaturę Warszawy, obok kilkudziesięciu innych miast, zaproponował
internautom producent gry, tworząc tzw. listę główną. Polska stolica
była 4 lutego na 65 pozycji. Natomiast Gdynię i Szczecin zgłosili do gry
sami mieszkańcy, umieszczając je na liście obok tysięcy miast,
walczących o dziką kartę by wejść do ,,Monopoly".
Po zakończeniu głosowania na stronie www.monopolyworldvote.com pojawią
się wyniki 20 najpopularniejszych miast. Wówczas zacznie się batalia o
dwa miejsca dla miast z listy rezerwowej, która zakończy się 9 marca.
Gra ma trafić do sklepów na jesieni. Od Ciebie również zależy czy
znajdzie się tam Warszawa lub inne z polskich miast.
Sprawdź i zagłosuj na stronie: http://www.monopolyworldvote.com/pl_PL/world

ZAREJESTRUJ SIĘ i GŁOSUJ CODZIENNIE

Dziś Warszawa jest już na 35 miejscu, ups była rano, a teraz jest na 31.
pozdr. Jerzy

27. Data: 2008-02-11 20:35:34

Temat: Re: Pomozmy Warszawie
Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Lut, 20:46, Jerzy Nowak wrote:
> [...]
> Dziś Warszawa jest już na 35 miejscu, ups była rano, a teraz jest na 31.

Myślę, że lepiej jest skomasować głosy na stolicę, niż rozbijać je na
inne miasta;p
Hehehee... ciekawa inicjatywa;) a jaka reklama dla gry... hihihiii...

--
Pozdrawiam :)
JM

28. Data: 2008-02-12 15:04:12

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 11 Feb 2008 20:46:52 +0100, Jerzy Nowak napisał(a):

> ZAREJESTRUJ SIĘ i GŁOSUJ CODZIENNIE

Czytasz Harryego Pottera zapewne - i pewno stałeś w nocy w kolejce po
najnowszy tom wypocin :-D

> Dziś Warszawa jest już na 35 miejscu, ups była rano, a teraz jest na 31.
> pozdr. Jerzy

Taaaak, byt i pozycja Warszawy w świecie zależy głównie od głupich gier.

29. Data: 2008-02-12 16:37:49

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Lut, 16:04, Ikselka <i...@w...pl> wrote:
> Czytasz Harryego Pottera zapewne - i pewno stałeś w nocy w kolejce po
> najnowszy tom wypocin :-D

Ech, te projekcje...
Qrde, jak to się stało, że są one mi obce?

Dziś na 30;p

> Taaaak, byt i pozycja Warszawy w świecie zależy głównie od głupich gier.

W świecie - nie;p Ale w głowach niektórych graczy - tak!
PS
Jeszcze tylko jutro oddam głos, a potem już bez neta będę:(

--
Bezpieczny wolontariat (Nobel?): http://zwijaj.pl

30. Data: 2008-02-12 20:54:35

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 12 Feb 2008 08:37:49 -0800 (PST), JaMyszka napisał(a):

> Ech, te projekcje...
> Qrde, jak to się stało, że są one mi obce?

Czemu projekcje? - ja po prostu traktuję "graczy" na równi z dziećmi i tyle
- "Harry'ego Pottera" mam w baaaardzo dużym "poważaniu" yntelektualnym ;-P

> Dziś na 30;p

> W świecie - nie;p Ale w głowach niektórych graczy - tak!

Najgorsze, kiedy ci gracze maja Warszawę "w głowie" tylko przy okazji
gier...

> PS
> Jeszcze tylko jutro oddam głos, a potem już bez neta będę:(

TO STRASZNE! - dla mnie to byłoby nie do zniesienia, doprawdy ;-P

Re: [NTG] nubuk i olej
Jakie mieszanki chlebowe polecacie...
Jaki program do liczenia wartości odżywczych w produkcie?
EWA !!!
Re: BLOG ROKU GLOSUJ NA MNIE!