Re: Pompa do wody Omnigena

From: "Gejzero" <g...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Pompa do wody Omnigena
Date: Wed, 23 Jul 2008 12:19:51 +0200

news:g66m62$phc$1@news.onet.pl...

> To ja się podczepię z pytaniem - mam zrobioną studnię chłonną na
> deszczówkę - też z myślą o podlewaniu ogródka - czy taka pompa z nomi czy
> innej castoramy za 100 pln da radę wytworzyć takie ciśnienie żeby
> rozproszyć strumień wody i podlać trawnik? czy muszę zainwestować w coś
> droższego?
>
> Adam

Powiem ze swojego doświadczenia że do zwykłaego podlewania wężem 3/4 cala
nawet i 50 metrowym
wystarcza mi jednowirnikowa pompa rosyjska kupiona swego czasu (z 15 lat
temu) na targu. Ciśnienie jakie potrafi wytworzyć to około 1,3 -1,5 bar.
Świetnie się nadaje do podlewania "z węża" ale dla mnie to trochę za mało
ponieważ teraz zrobiłem sobie instalację ze zbiornikiem od starego hydroforu
i wyłącznik ciśnieniowy potrzebuje troszke większego ciśnienia do
prawidłowego działania. Dlatego pytam o tę pompę MH1300 bo ona potrafi
wytworzyć znacznie większe ciśnienie i wg. mnie dobrze będzie współpracować
z taką instalacją.

Gejzero.