Pompa do wody Omnigena

1. Data: 2008-07-21 06:40:52

Temat: Pompa do wody Omnigena
Od: "Gejzero" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Myślę że to najbardziej odpoweidnia grupa na takie pytanie, mianowicie:
Zastanawiam się nad zakupem pompy do wody MH1300 firmy Omnigena, może ktoś z
szanownych grupowiczów miał do czynienia z pompami tej firmy albo dokładnie
z tym modelem i podzieli się jkąś opinią na jej temat ?

Pozdrawiam

Gejzero

2. Data: 2008-07-21 07:48:05

Temat: Re: Pompa do wody Omnigena
Od: "skryba ogorodowy" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gejzero" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> z szanownych grupowiczów miał do czynienia z pompami tej firmy albo
> dokładnie z tym modelem i podzieli się jkąś opinią na jej temat ?

Do czynienia nie miałem i wolę nie mieć, choć pewnie Panslawista wypowie sie
w tej materii bardziej kompetentnie
;-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba

3. Data: 2008-07-21 08:02:50

Od: "Gejzero" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do czynienia nie miałem i wolę nie mieć, choć pewnie Panslawista wypowie
> [...]

Woli Pan nie mieć ? czyżby pompy omijał Pan szerokim łukiem ;-) ? czy może
jakaś inna przyczyna ?

Gejzero

4. Data: 2008-07-21 11:28:34

Od: "Jurek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> z szanownych grupowiczów miał do czynienia z pompami tej firmy albo
> dokładnie z tym modelem i podzieli się jkąś opinią na jej temat ?

Ja mam zainstalowany zestaw hydroforowy oparty na pompie mh1300 w domu
jednorodzinnym.Zestaw pracuje u mnie od roku,studnia 10 m od domu,głebokość
studni-6 m od lustra wody,rury 5/4cala-pompa radzi sobie bez
problemów,żadnych przecieków,cicha praca.Firma omnigena o ile wiem jest
dobrą firmą,ja w każdym razie jestem zadowolony.

5. Data: 2008-07-23 07:21:42

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> z szanownych grupowiczów miał do czynienia z pompami tej firmy albo
> dokładnie z tym modelem i podzieli się jk?? opini? na jej temat ?

To ja się podczepię z pytaniem - mam zrobioną studnię chłonną na
deszczówkę - też z myślą o podlewaniu ogródka - czy taka pompa z nomi czy
innej castoramy za 100 pln da radę wytworzyć takie ciśnienie żeby rozproszyć
strumień wody i podlać trawnik? czy muszę zainwestować w coś droższego?

Adam

6. Data: 2008-07-23 10:19:51

Od: "Gejzero" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> innej castoramy za 100 pln da radę wytworzyć takie ciśnienie żeby
> rozproszyć strumień wody i podlać trawnik? czy muszę zainwestować w coś

Powiem ze swojego doświadczenia że do zwykłaego podlewania wężem 3/4 cala
nawet i 50 metrowym
wystarcza mi jednowirnikowa pompa rosyjska kupiona swego czasu (z 15 lat
temu) na targu. Ciśnienie jakie potrafi wytworzyć to około 1,3 -1,5 bar.
Świetnie się nadaje do podlewania "z węża" ale dla mnie to trochę za mało
ponieważ teraz zrobiłem sobie instalację ze zbiornikiem od starego hydroforu
i wyłącznik ciśnieniowy potrzebuje troszke większego ciśnienia do
prawidłowego działania. Dlatego pytam o tę pompę MH1300 bo ona potrafi
wytworzyć znacznie większe ciśnienie i wg. mnie dobrze będzie współpracować
z taką instalacją.

Gejzero.

7. Data: 2008-07-26 14:52:56

Od: g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 21 Lip, 08:40, "Gejzero" <g...@p...onet.pl> wrote:

> Zastanawiam się nad zakupem pompy do wody MH1300 firmyOmnigena, może ktoś z
> szanownych grupowiczów miał do czynienia z pompami tej firmy albo dokładnie
> z tym modelem i podzieli się jkąś opinią na jej temat ?

Witam
Być może już podjąłeś decyzję,ale napiszę (może innym się przyda). Ja
ze swej strony polecam pompy firmy Omnigena. Od razu zaznaczę: mam z
nimi kilkuletnie doświadczenie jako sprzedawca w sklepie tradycyjnym,
nie internetowym ( http://www.monthand.pl ). Klienci są z nich
zadowoleni, gdyby było inaczej, to nie sprzedawalibyśmy tych pomp. Są
naprawdę dobre ze względu na:
- parametry
- w wersji INOX mają metalowe wirniki
- gwarantem jest polska firma i wbrew temu co czasami można przeczytać
(w internecie): można dostać części zamienne (chociaż awaryjność pomp
Omnigena jest naprawdę mała).
gcp

8. Data: 2008-07-26 14:59:41

Od: g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szanownych grupowiczów miał do czynienia z pompami tej firmy albo dokładnie
> z tym modelem i podzieli się jkąś opinią na jej temat ?

Ja polecam. Od razu zaznaczam, że nie jako klient, ale jako sprzedawca
( www.monthand.pl ). Od kilku lat sprzedajemy pompy Omnigena (również
MH1300). Sprzedaliśmy ich naprawdę dużo - klienci są zadowoleni, a
awaryjność niska. Sam widzisz, że kolega wyżej, który jest
użytkownikiem zestawu na pompie MH1300 jest zadowolony. W tym
przypadku narzekają głównie ci, którzy z pompami tymi nie mieli do
czynienia. Jako zalety tej pompy wymieniam:
- bardzo dobre parametry
- atrakcyjna cena
- dobre warunki gwarancji
- dostęp do części zamiennych
- w wersji INOX pompa ma metalowy wirnik.
gcp

9. Data: 2008-07-26 15:00:04

Od: g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2008-07-26 19:05:55

Od: "Gejzero" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:
> [...]
> - dobre warunki gwarancji
> - dostęp do części zamiennych
> - w wersji INOX pompa ma metalowy wirnik.

Postanowiłem już że kupię MH1300 tylko fundusze muszę nazbierac ;) Jednak
nie wiedziałem do końca jaka dokładnie jest różnica między wersjami zwykłą a
INOX.
- Czy w zwykłej wirniki są z tworzywa ?
- Wersja INOX ma wirniki ze stali szlachetnej, a zwykła z tworzywa ? czy są
miedzy nimi jeszcze jakieś różnice ?
- Piszesz że na pompy gwarancji udziela firma polska, czy mam rozumieć że
OMNIGENA tylko je sprowadza a produkuje kto inny czy jest to nasz rodzimy
polski wyrób ?
- i jeszcze jedno czy ta pompa poradzi sobie z drobinami powietrza
dostającymi się od strony ssącej ? (nie umiem ich wyeliminować - zasysa z
igłofiltra wbitego w dno studni)

Pozdrawiam Gejzero

Nornice.
Kwiaty w Chorwacji