Ponad 50000 użytkowników w serwisie TaBaza !

31. Data: 2007-12-04 19:04:14

Temat: Re: Ponad 50000 użytkowników w serwisie TaBaza !
Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz pisze:

>> Ja poproszę o adresy polskich.
>
> Wedle życzenia:
> http://www.kaktusy.bydgoszcz.pl/

W stylu Tabazy.

Pozdrawiam
Kaśka

32. Data: 2007-12-04 19:15:19

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
news:fj48dc$u8$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Basia Kulesz pisze:
>

> >> Ja poproszę o adresy polskich.
> >
> > Wedle życzenia:
> > http://www.kaktusy.bydgoszcz.pl/
>
> W stylu Tabazy.

Odpowiedź czy forum? tak się składa, że moim zdaniem to w tej konkretnej
dziedzinie chyba najlepsze forum dyskusyjne.

Pozdrawiam, Basia.

33. Data: 2007-12-04 20:24:11

Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz pisze:

Ups, nieściśle zabrzmiało :)
Poprosiłam o adres polskiej strony lepszej od Tabazy, w jej stylu, tzn
strony obejmującej wszystkie grupy roślin. Nie tylko sukulenty, pnącza
czy iglaste. I nie czekam na odpowiedź, bo takiej nie ma :)

Pozdrawiam
Kaśka

34. Data: 2007-12-04 20:25:25

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> strony obejmującej wszystkie grupy roślin. Nie tylko sukulenty, pnącza
> czy iglaste. I nie czekam na odpowiedź, bo takiej nie ma :)

Zagraniczna jest. Strony NOS. Tyle że 39$ rocznie :P

Pozdrawiam, Basia.

35. Data: 2007-12-05 07:38:31

Od: Darek Pakosz <d...@d...abc.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 4 Dec 2007, Basia Kulesz wrote:

> Użytkownik "Darek Pakosz" <d...@d...abc.com.pl> napisał w wiadomości
l...

> To prawda.
> Moze podasz nam adresy tych lepszych serwisow?
>
> Tyle lat w sieci i nie znalazłeś sobie?
> Jeden na zachętę http://www.srgc.org.uk/ .
>
> Pozdrawiam, Basia.

Dziekuje. Musze znalezc wiecej czasu zeby poznac lepiej te strone. Na
pierwszy rzut oka tiwerdze, ze nie jest to ta najlepsza.

Pozdrawiam,

D.P.

36. Data: 2007-12-05 09:11:12

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darek Pakosz" <d...@d...abc.com.pl> napisał w wiadomości
pl...

Dziekuje. Musze znalezc wiecej czasu zeby poznac lepiej te strone. Na
pierwszy rzut oka tiwerdze, ze nie jest to ta najlepsza.

No to podaj adres tej najlepszej. Jestem żywo zainteresowana.

Pozdrawiam, Basia.

37. Data: 2007-12-05 09:16:25

Od: Darek Pakosz <d...@d...abc.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 5 Dec 2007, Basia Kulesz wrote:

> [...]
> pierwszy rzut oka tiwerdze, ze nie jest to ta najlepsza.
>
> No to podaj adres tej najlepszej. Jestem żywo zainteresowana.

Myslalem, ze tabaza, ale teraz to juz sam nie wiem.

Pozdr.

D.P.

38. Data: 2007-12-05 09:17:03

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darek Pakosz" <d...@d...abc.com.pl> napisał w wiadomości
.pl...

Myslalem, ze tabaza, ale teraz to juz sam nie wiem.

Ja wiem, że nie, więc poczekam na propozycje.

Pozdrawiam, Basia.

39. Data: 2007-12-05 20:08:04

Od: Panslavista <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Gucio pisze:
Serdeczne gratulacje i podziękowania dla wszystkich Twórców, Administratorów
i Współpracowników serwisu TaBaza.
Kochani, robicie kawał bardzo dobrej i pożytecznej roboty.
Serdecznie dziękuję i życzę sukcesów i radości z Waszej pracy.

Parchło dorwało się do internetu.
Pewnie oni włamują mi się do komputera i znowu szpiegują.
Szechtery.

cebulica syberyjska
BABCIA
Europejska wystawa ryb ozdobnych do oczek wodnych
Kwaśne wino
chinska roza