Ponczochy

1. Data: 2003-09-27 16:38:21

Temat: Ponczochy
Od: "Tysia" <t...@b...plNOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Widzialam tu ponizej watek na temat rajstop i tak mnie natchnelo aby Was
sie zapytac (glownie chodzi mi o te kolezanki, ktore z tego korzystaja)
gdzie kupujecie ponczochy do pasa. Dzis pytalam sie w kilku miejscach ale
sprzedawczynie odpowiadaly, ze o ten rodzaj towaru kobiety pytaja bardzo
rzadko. Chodzi mi miejsca w sieci gdzie moglabym je zakupic.

Dziekuje i pozdrawiam

Tysia

1. Data: 2003-09-27 17:30:43

Temat: Re: Ponczochy
Od: "Elvira" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tysia wrote:
> Witam!
>
> Widzialam tu ponizej watek na temat rajstop i tak mnie natchnelo
> aby Was sie zapytac (glownie chodzi mi o te kolezanki, ktore z tego
> korzystaja) gdzie kupujecie ponczochy do pasa.

W sklepie z bielizną i rajstopami.

http://www.allegro.pl - poszukaj, różne firmy często sprzedają

--
Elvira

1. Data: 2003-09-27 18:33:38

Od: "BeatkA" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Ja raz kupilam w sklepie z rajstopami(a tez mialam z tym spory problem) ale
byly tak zlej jakosci tzn. bez lycry, nie przylegaly ladnie do nogi i
ogolnie brzydko wygladaly ze od tej pory do pasa przyczepiam samonosne.Tyle
ze zapinam je w miejscach gdzie nie ma silikonowego paska a jest koronka i
super wygladaja.
Pozdrawiam beata

1. Data: 2003-09-28 08:00:38

Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z jakiego jestes miasta?

W kazdym dobrym sklepie z bielizna... w careffurze na stoiskach, Gatta robi
przeslicne ponczochy z wykonczeniem koronkowym - cud naprawde.

Izis_

1. Data: 2003-09-28 11:31:56

Od: "Tysia" <t...@b...plNOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

> Z jakiego jestes miasta?

Ani, Warszawy, ani z Krakowa, ani z Wroclawia:)) Mieszkam miedzy Toruniem a
Bydgoszcza:)

> W kazdym dobrym sklepie z bielizna... w careffurze na stoiskach, Gatta
robi
> przeslicne ponczochy z wykonczeniem koronkowym - cud naprawde.
>
> Izis_

Dzieki, poszukam. A czy jest cos na co powinnam zwrocic szczegolna uwage
kupujac ponczochy? Czy mam unikac jakis firm? itp......

Pozdrawiam

Tysia

1. Data: 2003-09-30 12:42:19

Od: "Yenefer" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sporo fajnych ofert jest na allegro (takie z koronka i bez) w dziale z
bielizna, poza tym w wiekszosci sklepow internetowych z bielizna znajdziesz
jakies pojedyncze sztuki (np. intymna.pl). Ja osobiscie wole takie z
koronka-efektowniej wygladaja choc niestety najczesciej sa drozsze.
Samonosnych nie lubie bo mi sie odciskaja. A co do zwracania uwagi to ja
patrze by rozmiar nie byl uniwersalny (bo czesto sie okazuje ze sa albo za
krotkie albo za waskie). Poza tym duzo oferuja hipermarkety.

toniki
Puder pyłkowy Oriflame
Paski wybielajace ząbki..
fryzjer Wroclaw ul.Potiebnii