rajstopy jeszcze raz

1. Data: 2003-09-27 10:29:39

Temat: rajstopy jeszcze raz
Od: "Vei" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Watek TulipanNa i rajstopach na wesele nasunal mi pewne pytanie.
Moj mezczyzna uwaza, ze takie cieliste rajstopy sa obrzydliwe, ze to dobre
dla "starej baby" (nikogo nie chcialam tu urazic) i jego koledzy tez podobno
tak uwazaja.
Ja osobiscie uwazam, ze czasem po prostu nie da sie zalozyc innego koloru.

Wasi mezczyzni tez nie lubia cielistych rajstop?

1. Data: 2003-09-27 10:43:19

Temat: Re: rajstopy jeszcze raz
Od: "Lady M" <l...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vei
> [...]
> tak uwazaja.
> Ja osobiscie uwazam, ze czasem po prostu nie da sie zalozyc innego koloru.
Ojej, a ja tylko cieliste uznaję! Inne dla mnie wyglądają jakoś sztucznie.
Może kiedyś się zreformuję, pomyślę. ;)

> Wasi mezczyzni tez nie lubia cielistych rajstop?
Mój nic nie mówi, a on z tych co mówią, jak im się nie podoba. Więc chyba
jest ok. Ale z ciekawości się zapytam.

Pozdrawiam,
Lady M

1. Data: 2003-09-27 10:47:57

Od: "Mich" <pmichal(spamfree)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@k...net> napisał w wiadomości
..............................big ciach .............................
>cieliste rajstopy powinny byc cieniutkie.
Co racja to racja :-)

1. Data: 2003-09-27 10:49:54

Od: "Lady M" <l...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa"
> nie wiem jak mezczyzni, ale ja tez nie lubie cielistych rajstop, jesli
bardzo
> je widac na nodze. tzn. cieliste rajstopy powinny byc cieniutkie.
O, to jak najbardziej! Raz kupiłam grube i delikatnie mówiąc były
obrzydliwe. Cóż, człowiek uczy się na błędach, szkoda, że własnych. :)

Pozdrawiam,
Lady M

1. Data: 2003-09-27 10:52:56

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Sep 2003 12:29:39 +0200, Vei <g...@g...pl> wrote:
: Witam
:
[...]

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2003-09-27 11:20:07

Od: "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja uważam, że znacznie gorsza od cielistych rajstop jest cielista
bielizna. To mi się kojarzy dopiero z wiekiem późno emerytalnym...

--
Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

FAQ grupy pl.rec.uroda
http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2003-09-27 11:31:51

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vei" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
koloru.

> Wasi mezczyzni tez nie lubia cielistych rajstop?

Jakbyśmy się miały ubierać tak jak tego pragną mężczyźni (ogólnie) to
musiałybyśmy cały czas chodzić w koronkowej bieliźnie (gorset i
stringi), pończochach, spódniczce mini, obcisłej bluzeczce z wieeelkim
dekoltem i na 15 szpilkach z cholewami za kolano:-)))))))
Oczywiście że czasem trzeba założyć cieliste rajstopy bo inne pasują.
Czasem lepiej nie podobać się swojemu mężczyźnie niż wyglądać
śmiesznie:-)
DominikaNM

1. Data: 2003-09-27 11:34:23

Temat: Odp: rajstopy jeszcze raz
Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja osobiście lubię i noszę cieliste rajstory. Nie wyobrażam sobie
innych np. do krótkiej beżowej spódniczki i jasnej bluzeczki...
A mój mężczyzna lubi każde rajstopy na moich nóżkach:-))

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-09-27 12:11:45

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 27 Sep 2003 13:20:07 +0200, Blancanieves <k...@p...onet.pl> wrote:
: Ja uważam, że znacznie gorsza od cielistych rajstop jest cielista
: bielizna. To mi się kojarzy dopiero z wiekiem późno emerytalnym...

cielista bielizna za to jest niewidoczna pod ubraniem. jak mam ochote
zalozyc cos lekko przejrzystego, i nie epatowac przy tym swoim biustonoszem,
to biore cielisty. nie jest to jednak bielizna na rozbierane randki :)

kasica

1. Data: 2003-09-27 12:20:20

Od: "Mich" <pmichal(spamfree)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> napisał w
wiadomości news:bl3sfl$ljj$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> Oczywiście że czasem trzeba założyć cieliste rajstopy bo inne pasują.
> Czasem lepiej nie podobać się swojemu mężczyźnie niż wyglądać

Hm z tymi pończochami to się zgodze bo wyglądają na obiecie 1000 razy
ładniej niż rajstopy

dekold szpilki i mini to dziękuje ... nie wymagam ;-)

Co do cielistych rajstop, to cieniutkie wyglądają na kobiecie ładnie, grube
zdecydowanie NIE.
Z grubych zdecydowanie preferuje u kobiet kolory ciemne !!

Skinoren vs. Acne-derm
niedoswiadczona prosi o rade! :))
Ponad 130 produktow
deichmann ?