rajstopy jeszcze raz

1. Data: 2003-09-29 08:19:49

Temat: Re: rajstopy jeszcze raz
Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> napisał w
wiadomości news:bl3sfl$ljj$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Jakbyśmy się miały ubierać tak jak tego pragną mężczyźni (ogólnie) to
> musiałybyśmy cały czas chodzić w koronkowej bieliźnie (gorset i
> stringi), pończochach, spódniczce mini, obcisłej bluzeczce z wieeelkim
> dekoltem i na 15 szpilkach z cholewami za kolano:-)))))))

Hmmmm, ale z tym tez jest problem. Moj TZ _nie_cierpi_stringow. Twierdzi, ze
wcale ale to wcale nie sa seksowne. :) Uwaza, ze duzo lepsze sa zgrabne
gatki :)

Kruszyna

--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-09-29 13:56:54

Od: "izabella" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wcale ale to wcale nie sa seksowne. :) Uwaza, ze duzo lepsze sa zgrabne

A ponadto niewiele kobiecych pup wygląda ładnie w stringach. Jeżeli chodzi o
szpilki, to mój TZ nie lubi kobiet w szpilkach. Preferuje u kobiet styl sportowy
(z wyjątkiem specjalnych okazji).
Pozdrawiam
Izabella

1. Data: 2003-09-29 14:17:42

Od: "Lady M" <l...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "izabella" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> A ponadto niewiele kobiecych pup wygląda ładnie w stringach.
(ciach)
Pewnie tak, ale jeszcze koszmarniej wygląda kobieta w majtasach i cienkich,
obciasłych spodniach. :)

Pozdrawiam,
Lady M

1. Data: 2003-09-29 15:02:24

Od: "Elvira" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> ja mam bardzo krotkie nogi ;)
>
> trys
> K.T. - starannie opakowana

Ja też nie za długie. ;-))) Ale wiesz, są różne rozmiary tych pończoch. :-)

--
Elvira

1. Data: 2003-09-29 15:07:32

Od: "Elvira" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

izabella wrote:
:) Uwaza, ze duzo lepsze sa zgrabne gatki :)

> A ponadto niewiele kobiecych pup wygląda ładnie w stringach.

Właśnie. A najbardziej nie podoba mi się, jak dziewczyny z niezbyt zgrabnymi
pośladkami zakładają białe, prześwitujące spodnie i do tego stringi.
Rozumiem, że taka jest moda, ale jednak nie dla wszystkich.

> Jeżeli chodzi o szpilki, to mój TZ nie lubi kobiet w
> szpilkach.

Mój lubi, ale tutaj znowu nie każda kobieta może sobie pozwolić na tego typu
obuwie. Fatalnie w szpilkach wyglądają krótkie i grube nogi, o krzywych w
ogóle nie wspominając.

> Preferuje u kobiet styl sportowy (z wyjątkiem specjalnych
> okazji).
> Pozdrawiam
> Izabella

Ja na sportowo ubieram się tylko w szczególnych przypadkach, a mianowicie
wtedy, kiedy uprawiam sport. ;-) No, i jeszcze na spacery z moim psem, ale
to też można zaliczyć do sportu. ;-))
Na codzień ubieram się raczej elegancko, ale nie do przesady.

--
Elvira

1. Data: 2003-09-30 07:27:03

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elvira" <e...@t...pl> napisał w wiadomości
> Mój lubi, ale tutaj znowu nie każda kobieta może sobie pozwolić na tego
typu
> obuwie. Fatalnie w szpilkach wyglądają krótkie i grube nogi, o krzywych w
> ogóle nie wspominając.

No wlasnie, a ja sobie nie mogę pozwolić tez ze względów zdrowotnych. Mam
kręgosłup w kiepskim stanie i lekarz powiedział, że jak założę coś na
obcasie wyższym niż 3 cm, to mnie własnoręcznie obedrze ze skóry. A szpilki
to moje marzenie :)

Kruszyna

--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-09-30 10:59:51

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tego typu obuwie. Fatalnie w szpilkach wyglądają krótkie i grube
> nogi, o krzywych w ogóle nie wspominając.

To mozna dobrać buty na innym obcasie. Buty bez pięty wydłużają
optycznie nogę a masywniejsze nogi lepiej wyglądają w butach na grubszym
obcasie. Paski na kostce bardzo skracają nogę. Krzywe nogi też mozna
zamaskować:-) na przykład szerokimi szpodniami:-) Na wszystko jest jakaś
rada :-)

DominikaNM

FAQ grupy pl.rec.uroda
http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02

1. Data: 2003-09-30 14:45:15

Od: "Elvira" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

DominikaNM wrote:
> Użytkownik "Elvira" <e...@t...pl> napisał w wiadomości

grube nogi, o krzywych w ogóle nie wspominając.

> To mozna dobrać buty na innym obcasie.

No, można, ale pisałam akurat o szpilkach...

> [...]
> kostce bardzo skracają nogę. Krzywe nogi też mozna
> zamaskować:-) na przykład szerokimi szpodniami:-) Na

Pewnie, ale z drugiej to musi być męczące tak wszystko maskować. ;-) Moje
nogi są raczej zgrabne, ale niezbyt długie i dlatego niechętnie noszę
krótkie spodnice i buty na szpilce. Chociaż szpilki uwielbiam, więc zakładam
je po prostu do spodni.

--
Elvira

1. Data: 2003-10-01 18:12:44

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka (Wrocław)" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> A szpilki
> to moje marzenie :)

Kruszyno, to kiedys w przyplywie szalenstwa zakup sobie szpilki specjalnie
do lezenia na kanapie. Niessssamowicie poprawia nastroj :-)

Pozdrawiam
ISIA

Skinoren vs. Acne-derm
niedoswiadczona prosi o rade! :))