niedoswiadczona prosi o rade! :))

1. Data: 2003-09-27 10:02:54

Temat: niedoswiadczona prosi o rade! :))
Od: "Grzyweczka" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam ciemno brazowe oczy, jestem brunetka o ciemnej karnacji. Od jakiegos
czasu przekonalam sie do cieni. Dotychczas respektowalam tylko tusz.
Doradzcie mi drogie kobietki, jakich cieni najlepiej powinam uzywac. Ponoc
nie powinno sie stosowac w takim samym kolorze jak teczowka, ale kupilam
brazowy i hmmm...sama nie wiem, jednym sie podoba drugim nie.
I jeszcze jedno - jakie daja lepszy efekt - perlowe czy matowe?
Pozdrawiam!

1. Data: 2003-09-27 10:45:43

Temat: Re: niedoswiadczona prosi o rade! :))
Od: "Lady M" <l...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzyweczka" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nie powinno sie stosowac w takim samym kolorze jak teczowka, ale kupilam
> brazowy i hmmm...sama nie wiem, jednym sie podoba drugim nie.
Ja też słyszałam, że nie należy stosować cieni o kolorze tęczówki. Dlatego
nigdy nie miałam zielonych, choć bardzo mi się ten kolor podoba. :( Wiesz,
eksperymentuj, zobaczysz jaka to przyjemność!

> I jeszcze jedno - jakie daja lepszy efekt - perlowe czy matowe?
Jakie wolisz! Choć zdaje się, że teraz matowe powracają. Najważniejsze, by
Tobie się podobało i byś się naturalnie i dobrze się czuła, a nie jak
malowana lala. :)

1. Data: 2003-09-27 10:49:51

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lady M" <l...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Grzyweczka" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Jakie wolisz!

Przy czym perlowe podkreslaja zmarszczki na powiekach.

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-09-27 13:53:50

Od: "Justyna" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przy czym perlowe podkreslaja zmarszczki na powiekach.

ale za to powiększają małe oczy

1. Data: 2003-09-27 18:56:32

Od: "BeatkA" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> brazowy i hmmm...sama nie wiem, jednym sie podoba drugim nie.
> I jeszcze jedno - jakie daja lepszy efekt - perlowe czy matowe?

Czesc
Ja uwazam ze "w cieniach" trzeba sie dobrze czuc a nie kierowac sie
trendami.Ja mam niebiesko szare oczy i w ciemnogranatowych cieniach wygladam
bardzo fajnie.Z kolei cienie perlowe nie podobaja mi sie wogole, a jesli
juz to uwazam ze moga je stosowac tylko dziewczyny o ladnych oczach (np.
ksztalt migdala z wyraznie podniesiona powieka).
Mysle ze najbezpieczniej kupic cienie matowe lub "matrixy"(w Inglocie tak
nazywaja sie cienie nie perlowe tylko z takim leciutkim brokatem), o
zdecydowanym kolorze np.granat, ciemny braz (ale nie pojedynczy kolor tylko
takie "mapki" tzn kilka odcieni w 1) + pedzelek bo nim latwiej delikatnie
pomalowac oczy dwoma odcieniami tak aby nie wygladac jak panda.
Mysle ze przy ciemnej karnacji ladnie wygladaja oczy lub luk brwiowy lekko
podkreslone zlotem (ale nie w cieniach prasowanych tylko wplynnych takie
jakby blyszczyki tylko gestsze, Joko chyba takie ma).

Pozdrawiam beata

1. Data: 2003-09-27 19:49:41

Od: "Agalay" <a...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie powinno sie stosowac w takim samym kolorze jak teczowka, ale kupilam
> brazowy i hmmm...sama nie wiem, jednym sie podoba drugim nie.

To zalezy czy pasuja Ci do urody te brazy:) Ja mam brazowe oczy i w brazie
wygladam fatalnie a moja mama tez brazowooka wyglada super. Ostatnio
kupilysmy cienie sephory fiolety różne (komplet 4 kolory 40zł) i są super
dla nas obu. Dobra kreska nad oko, mi ładniej w jaśniejszych odcieniach,
mamie w ciemniejszych i obie jesteśmy zadowolone. Generalnie do brązowych
oczu polecam fiolety (miałam też kiedyś komplet avonu- 2 cienie i też super
wyglądały fiolety). Czasem niektórzy używają lekko zielonego, widziałam też
czerwienie i żółte kolory ale ja się nie odważyłam ;) A ... jeszcze moja
bratowa, również brązowooka używa niebieskiej kreski do oka i lekkich
inebieskich cieni i też wygląda fajnie, oko nabiera blasku. Jeśli masz
ciemną karnację to do wykończenia oka spróbuj jasnym cieniem pod sama brwią
zrobić kreske, powinno ładnie "powiekszyć" oko. Miłych eksperymentów życzę,
mam nadzieję że w fioletach (czy jasnych czy ciemnych, jest maaasaaa
odcieni) będzie ci ładnie.
Pozdrawiam Agalay

--
==
---- www.dzwoneczki.30.pl

1. Data: 2003-09-27 20:13:41

Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org> szukaj wiadomości tego autora

>mam ciemno brazowe oczy, jestem brunetka o ciemnej karnacji. Od jakiegos

na moje oko mozna poprobowac :
brazy, pomarancze, zielenie, a nawet .. czerwienie?... ..czyli barwy
jesieni
a jesli zle sie czujesz to poprobuj chodniejsze : zimna zielen,
stalowe.., fiolety

to zalezy po prostu w jakich kolorach majczesciej chodzisz, najlepiej
sie czujesz, najlepiej wygladasz...
podobne kolorki na oczka ;)

CanoE

1. Data: 2003-09-28 15:28:55

Od: "Vika" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja majac brazowe oczy uzywam albo czarnych albo srebrnych cieni - i jest
super
(oczy robia sie naprawde duze:))))
ale to zalezy od twarzy, ubrania, sposobu bycia...

1. Data: 2003-09-29 08:03:47

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czasu przekonalam sie do cieni. Dotychczas respektowalam tylko tusz.
> Doradzcie mi drogie kobietki, jakich cieni najlepiej powinam uzywac.

Moja siostra wyglada podobnie - sadzac z opisu - z ta roznica, ze ma jasna
karnacje. Swietnie wyglada w cieniach koloru ziemnego, jasnego rozu,
bladoniebieskich, bezowych, ecru, jasnobrazowych, fioletowych. Czasem robi
tak, ze rozu do policzkow uzywa tez jako cienia do powiek. Roz jest koloru
rozowego zlamanego bezem :) Nieciekawie natomiast prezentuje sie w szarych.
Ja postawilabym na rozowe. Sprobuj :)

>Ponoc
> nie powinno sie stosowac w takim samym kolorze jak teczowka, ale kupilam
> brazowy i hmmm...sama nie wiem, jednym sie podoba drugim nie.
Ponoc tak, ale najlepiej zawsze sprawdzic na sobie :) Ja bardzo dobrze
wygladam w cieniach brazowych, choc mam oczy - no wlasnie, jakie ja mam
oczy? - brazowo-zielone, tak pol na pol, ale z daleka wydaja sie piwne po
prostu.

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-09-30 15:53:50

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka (Wrocław) napisał/a w

> mam oczy - no wlasnie, jakie ja mam oczy? - brazowo-zielone,
> tak pol na pol, ale z daleka wydaja sie piwne po prostu.

Heh, to tak jak ja:)
Moje tęczówki są zielono-niebieskie, z domieszką brązu. Generalnie jest
to kolor liści zaparzonej zielonej herbaty w tej herbacie;))

--
mips

FAQ grupy pl.rec.uroda
http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html