Szampon koloryzujacy

1. Data: 2003-09-26 21:38:23

Temat: Szampon koloryzujacy
Od: "Marcin K" <k...@p...us> szukaj wiadomości tego autora

mam takie pytanko czy jest jakis sposob na szybsze pozbycie sie koloru ?
zafarbowalem wlosy szamponem koloryzujacym ale trzymalem go na glowie nie 40
minut jak w instrukcji ale tylko 10 czy to wplynie na szybsze pozbycie sie
koloru i powrocenie do naturalnego czy tez nie prosze o rade
;-]

1. Data: 2003-09-27 07:03:37

Temat: Re: Szampon koloryzujacy
Od: "Ula" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wydaje mi się, że powinien wyjść słabszy kolor, no i powinno krócej
trzymać.. :) czyli raczej szybciej zejdzie..

pozdr
Ula

1. Data: 2003-09-27 10:49:25

Od: "Marlena" <0...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin K" <k...@p...us> napisał w wiadomości
> mam takie pytanko czy jest jakis sposob na szybsze pozbycie sie koloru ?

myj włosy kilka razy dziennie, idź na basen (ale nie z bardzo chlorowaną
wodą) i farba zejdzie szybciutko :)

> [...]
> minut jak w instrukcji ale tylko 10 czy to wplynie na szybsze pozbycie sie
> koloru i powrocenie do naturalnego czy tez nie prosze o rade

oczywiście, gdybyś trzymał farbę 40 min, byłaby trwalsza.
pzdr.
M.

1. Data: 2003-09-27 18:59:39

Od: "BeatkA" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 40

Jesli zafarbowales wlosy a nie rozjasniles (na blond) to tak.Jesli bedziesz
myl wlosy szamponem przeciwlupiezowym to powinno zejsc jeszcze szybciej.

Pozdrawiam beata

1. Data: 2003-09-27 20:00:20

Temat: Odp: Szampon koloryzujacy
Od: "Marcin K" <k...@p...us> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki dziewczyny za pomoc :-]

Marcin

1. Data: 2003-10-03 08:28:25

Od: "Katarzyna Sędzik" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> minut jak w instrukcji ale tylko 10 czy to wplynie na szybsze pozbycie sie
> koloru i powrocenie do naturalnego czy tez nie prosze o rade

moim zdaniem ktotsze trzymanie szamponu wplynie na intensywnosc kolotu
tzn.twoj kolor bedzie mniej intensywny ale nie wpynie to na szybkosc zmycia
farby

konwalia
fryzjer - kosmetyczka - wyszczuplanie 10% GRATIS
[waw] fajne buty
kolor cieni
wlosy, cera