avon SPA - krem oliwkowy do ciala

1. Data: 2003-09-26 23:10:23

Temat: avon SPA - krem oliwkowy do ciala
Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

czy mialyscie juz cos z tej serii oliwkowej? zwlaszcza krem do ciala wyglada
ciekawie. w katalogu napisane, ze zawiera malutkie kapsulki z oliwa. brzmi
zachecajaco, zwlaszcza, jak sie lubi zapach oliwy z oliwek.

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2003-09-28 11:41:37

Temat: Re: avon SPA - krem oliwkowy do ciala
Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa napisał/a w

> czy mialyscie juz cos z tej serii oliwkowej? zwlaszcza krem do
> ciala wyglada ciekawie. w katalogu napisane, ze zawiera malutkie
> kapsulki z oliwa.

Jestem w posiadaniu tego kremu od dwóch dni. Pachnie oliwkowo, mnie to
niespecjalnie zachwyca, ale jeśli lubisz taki zapach, będziesz
usatysfakcjonowana:)
Te kapsułki to takie mini kuleczki, które rozcierają się w trakcie
smarowania kremem.
Krem ma świetną jak dla mnie konstystencję - jest bardzo gęsty, a
jednocześnie łatwo się nakłada. Nawilża i lekko natłuszca, dobrze się
wchłania. Nie rozczarowałam się nim:))

--
mips

FAQ grupy pl.rec.uroda
http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2003-09-28 12:24:02

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 28 Sep 2003 11:41:37 +0000 (UTC), mips <m...@p...pl>
wrote:
:
[...]

brzmi zachecajaco. chyba nabede :)

kasica

1. Data: 2003-09-28 20:51:47

Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@k...net> napisał w wiadomości
> [...]
> ciekawie. w katalogu napisane, ze zawiera malutkie kapsulki z oliwa. brzmi
> zachecajaco, zwlaszcza, jak sie lubi zapach oliwy z oliwek.

Krem jak dla mnie jest super. Gesty, kremowy, pieknie delikatnie pachnie
(nie czuje w nim oliwy z oliwek - na szczescie bo nie przpadam za tym
zapachem). Latwo sie rozsmarowuje, dobrze nawilza i troszke natluszcza
skore. Ma takie fajne kapsulki z oliwa ktore pekaja w czasie smarowania.
Ogolnie wrazenie bardzo pozytywne. I podoba sie bardzo dziewczynom ktorym go
pokazywalam.
Pozdrawiam
Joasia

1. Data: 2003-09-28 21:57:52

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joasia" <j...@S...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Ogolnie wrazenie bardzo pozytywne. I podoba sie bardzo dziewczynom ktorym

No to juz wiem co dopisac do zamowienia :-)
Dzieki.

Pozdrawiam
ISIA

Szampon koloryzujacy
konwalia
fryzjer - kosmetyczka - wyszczuplanie 10% GRATIS
[waw] fajne buty
kolor cieni