rajstopy jeszcze raz

1. Data: 2003-09-27 14:27:36

Temat: Re: rajstopy jeszcze raz
Od: "Dagi" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Blancanieves" napisał w wiadomości
> Ja uważam, że znacznie gorsza od cielistych rajstop jest cielista
> bielizna. To mi się kojarzy dopiero z wiekiem późno emerytalnym...

Oj....jak ja nie lubię cielistej bielizny... wrrrrrr..... chyba nie
załozyłabym takiej a cieliste rajstopki są ok, ale cieniutkie bo te grube
tez sa obrzydliwe ..... oczywiscie kwestia gustu ;)) zapewne jak i rajstopy
tak i bielizna cielista maja swoich zagorzałych zwolenników jak i
przeciwników ;)))

Dagi.

1. Data: 2003-09-27 14:47:00

Od: "Elvira" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vei wrote:
> Witam
>
> Watek TulipanNa i rajstopach na wesele nasunal mi pewne pytanie.
> Moj mezczyzna uwaza, ze takie cieliste rajstopy sa obrzydliwe, ze to
> dobre dla "starej baby" (nikogo nie chcialam tu urazic) i jego
> koledzy tez podobno tak uwazaja.
> Ja osobiscie uwazam, ze czasem po prostu nie da sie zalozyc innego
> koloru.
>
> Wasi mezczyzni tez nie lubia cielistych rajstop?

Cieliste rajstopy potrafią być bardzo eleganckie i seksowne,o ile są dobrej
firmy.

--
Elvira

1. Data: 2003-09-27 14:49:58

Od: "Elvira" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lady M wrote:
> Ojej, a ja tylko cieliste uznaję! Inne dla mnie wyglądają
> jakoś sztucznie. Może kiedyś się zreformuję, pomyślę. ;)

Czasem inny kolor nie pasuje i wygląda nieelegancko. Np. latem powinno się
nosić rajtopy tylko w cielistym kolorze.

> Mój nic nie mówi, a on z tych co mówią, jak im się nie
> podoba. Więc chyba jest ok. Ale z ciekawości się zapytam.

Mojemu się podobają.

--
Elvira

1. Data: 2003-09-27 15:00:23

Od: "Elvira" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

DominikaNM wrote:
> Jakbyśmy się miały ubierać tak jak tego pragną mężczyźni
> (ogólnie) to musiałybyśmy cały czas chodzić w koronkowej
> bieliźnie (gorset i stringi), pończochach, spódniczce mini,
> obcisłej bluzeczce z wieeelkim dekoltem i na 15 szpilkach z
> cholewami za kolano:-)))))))

E, tam. Gdyby w mediach lansowano inny model seksownej kobiety, to i
marzenia mężczyzn byłyby inne. Poza tym nie każdy facet fantazjuje na temat
kobiety-wampa w niebotycznie wysokich szpilkach i gorsecie. Bez przesady.
;-) A jeśli chodzi o stringi to nie każdy tyłek ładnie w nich wygląda. I
nawet nie chodzi o jakieś dodatkowe kilogramy, ale o kształt.

--
Elvira

1. Data: 2003-09-27 15:04:35

Od: "Elvira" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mich wrote:
> Hm z tymi pończochami to się zgodze bo wyglądają na obiecie
> 1000 razy ładniej niż rajstopy

Jak kobieta jest rozebrana, to napewno fajniej wygląda. Ale tak normalnie,
pod ubraniem, to raczej nie widać czy to pończochy czy rajstopy. No, i ze
względów zdrowotnych, polecane są jednak rajstopki. ;-))

--
Elvira

1. Data: 2003-09-27 16:02:43

Od: "Dagi" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elvira" napisał w wiadomości news:bl48tv$2kjf$1@foka.acn.pl...

> No, i ze
> względów zdrowotnych, polecane są jednak rajstopki. ;-))

szczególnie na zime ;)))

Dagi.

1. Data: 2003-09-27 17:31:11

Od: "Agatek" <_...@s...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moj mezczyzna uwaza, ze takie cieliste rajstopy sa obrzydliwe, ze to dobre
> dla "starej baby" (nikogo nie chcialam tu urazic) i jego koledzy tez
podobno
> tak uwazaja.

Jesli chodzi o cieliste- sa OK, ale tylko matowe. blyszczacych nie trawie.
Musza byc cieniutkie, jasne i na prawde dobrze dopasowane (zeby przypadkiem
sie nie preclowaly wokol kostek). Aha, ZADNYCH wlosow na nogach- fuuuj. Tez
takie widywalam.

Jesli chodzi o moje odnoza, nie wygladaja dobrze w cielistych rajstopach.
Wygladaja wrecz okropnie- sa pogrubione i wogole jakos dziwnie...

W lecie nie nosze zadnych. W zimie- lubie fioletowe, brazowe,
zgnilo-zielone, czarne. Koniecznie kryjace, troszke ortopedycznie. Dobrze
wygladam w nich, o niebo lepiej niz w cielistych.

1. Data: 2003-09-27 21:21:44

Od: "Grzyweczka" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Latem rajstopy..???? Jak mozna, przeciez to mikrofalowka dla nog!
Ja uznaje rajstopy tylko pozna jesienia i w zimie. Reszte roku chodze z
golymi nozkami. Grunt to swoboda i naturalnosc....
Nasze sasiadki Francuski, prawie wcale nie uzywaja rajstop a to ponoc
najelegantsze kobiety w Europie. Cos w tym jest.
Pozdrawiam.

1. Data: 2003-09-27 21:32:47

Od: "Sana/Anna" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzyweczka napisała dziś:
> Latem rajstopy
Ano nie każdy może się pokazać w pracy bez rajstop - przy największych
upałach. Wieczorne wyjścia (takie teatralno-oficjalne) też raczej wymagają
rajstop.
A w oim konkretnym przypadku to cieliste, mało widoczne rajstopy po prostu
maskują zaczerwienienia i blizny na nóżkach. I to wygląda ładniej :-D
<dygresja>
A do gorąca można się przywyczaić. Przez 4 lata przechodziłam największe
upały w ciężkich butach, albo po prostu b. wyoskich, ubrana głównie w czerń.
I żyję. I nie widzę spejalnej różnicy. :P
</dygresja>

Sana z kwasem na buzi ;P
--
Dwa półgłówki nie tworzą jednej głowy (prof. T. Kotarbiński)
GG #371734

1. Data: 2003-09-28 06:48:38

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 27 Sep 2003 13:20:07 +0200, "Blancanieves"
<k...@p...onet.pl> wrote:

>Ja uważam, że znacznie gorsza od cielistych rajstop jest cielista
>bielizna. To mi się kojarzy dopiero z wiekiem późno emerytalnym...

sugerujesz, ze ta bielizna w wieku pozno mlodziezowym byla biala?
hrehrehrhehrehrhehehr

trys
K.T. - starannie opakowana

Skinoren vs. Acne-derm