Re: rajstopy jeszcze raz

From: "Grzyweczka" <p...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: rajstopy jeszcze raz
Date: Sat, 27 Sep 2003 23:21:44 +0200

Latem rajstopy..???? Jak mozna, przeciez to mikrofalowka dla nog!
Ja uznaje rajstopy tylko pozna jesienia i w zimie. Reszte roku chodze z
golymi nozkami. Grunt to swoboda i naturalnosc....
Nasze sasiadki Francuski, prawie wcale nie uzywaja rajstop a to ponoc
najelegantsze kobiety w Europie. Cos w tym jest.
Pozdrawiam.