Ponomarenko - Dieta niskoweglowodanowa

11. Data: 2005-03-07 16:03:16

Temat: Re: Ponomarenko - Dieta niskoweglowodanowa
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:d0hrap$1t6$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Jurek" <j...@g...pl> napisał >
> >
> Powinienes jednak przeczytac te ksiazke, tam jest wlasnie propagowana
dieta
> niskoweglowodanowa.

czy ty przypadkiem nie wymagasz zbyt wiele od jurka???

ps czy widziałes strone optymalnych??

http://www.dieta-optymalna.info/

12. Data: 2005-03-07 16:06:43

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> diecie niskoweglowodanowej ale nie DO.
> To co pisze zgadza sie z moimi doswiadczeniami i uwazam ze Ponomarenko w
tej
> publikacji objasnil w przystepny sposob wszystkie zarzuty stawiane DO.
> Musze przyznac ze nie jest to dla mnie nic nowego gdyz jez ponad 2 lata
temu
> personel z Arkadii w Jastrzebiej Gorze zalecal prawie to samo co dzisiaj
> mowi Ponomarenko. Rowniez do 150 g weglowodanow, a tluszczy mialo byc tyle
> ile komu potrzebne energii jedyna roznica bylo ograniczenie ilosc bialka

czy oby czegoś nie pokreciłes ?? zalecano ci ograniczenie białka przy 150 g
wegli i tłuszcze na maksa???
czy dobrze pamietam ,ze jestes bardzo szczupły i te 150 g wegli to prawie
2,5 g na kazdy twój kg?

13. Data: 2005-03-07 16:12:03

Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:

> czy ty przypadkiem nie wymagasz zbyt wiele od jurka???

dla ciebie jest to cos, co twoj mozdzek juz nie obejmuje, cztery posty w tym
watku i zadnego sensu. Ale w twoim wykonaniu to normalka.

Jurek

14. Data: 2005-03-07 17:16:55

Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał

> [...]
> wegli i tłuszcze na maksa???
> czy dobrze pamietam ,ze jestes bardzo szczupły i te 150 g wegli to prawie

Moze zle sie wyrazilem , nie mnie osobiscie zalecano tak duzo, tylko ogolnie
zalecano w miare osobistych potrzeb zwiekszac weglowodany a granice
okreslano na 150 g dziennie.

--
Tomasz

15. Data: 2005-03-07 17:44:13

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ogolnie
> zalecano w miare osobistych potrzeb zwiekszac weglowodany a granice

i tak przy 150 g wegli i ograniczonym białku powstaje jakas dziwna hybryda
tłuszczowo-węglowodanowa.
nawet pan z ciechocinka uwaza,ze jest to najgorszy model zywienia

16. Data: 2005-03-07 19:07:04

Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik czarnyjanek pisze:

> i tak przy 150 g wegli i ograniczonym białku powstaje jakas dziwna hybryda
> tłuszczowo-węglowodanowa.
> nawet pan z ciechocinka uwaza,ze jest to najgorszy model zywienia
Może autorowi chodziło o węgle o indeksie glikemicznym
węgla?

--
'''..\
< _| (

17. Data: 2005-03-07 19:35:36

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:d0htkr$fab$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> napisał w
> wiadomości news:d0hq5e$j1q$1@news.onet.pl...

> jak to ??? to dieta optymalna moze komus nie słuzyc??
> podwazasz głowny dogmat kwasniewskiego

Niczego nie podważam. Nie służy ludziom, którzy niezbyt dokładnie
poznali zasady żywienia optymalnego, nie są zorientowani w anatomii,
fizjologii i biochemii i w związku z występującymi u nich objawami nie
potrafią właściwie zareagować modyfikacją swojej diety w ramach ogólnie
przyjętych zasad żywienia optymalnego
http://dr-kwasniewski.pl/?id=2&news=80

A jak będzie działać u ludzi propozycja proporcji wg dr. Ponomarenki
to trzeba trochę poczekać, czas i relacje ludzi pokażą.
W każdym razie ja nie byłabym w stanie jeść tak dużych ilości i w
takiej proporcji, bo już taką przerabiałam wcześniej, przed DO.

Krystyna

18. Data: 2005-03-07 19:50:22

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jaszczur" <m...@c...op.pl> napisał w wiadomości
> Przeglądam pl.misc.dieta

> Może autorowi chodziło o węgle o indeksie glikemicznym
> węgla?

to ma sens jesli wezmie sie pod uwage wycieki tłuszczowe z odbytu
wystepujace w skrajnych przypadkach diet wysokotłuszczowych

19. Data: 2005-03-07 19:54:23

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> napisał w
wiadomości news:d0iae7$ctt$1@news.onet.pl...

> [...]
> fizjologii i biochemii i w związku z występującymi u nich objawami nie
> potrafią właściwie zareagować modyfikacją swojej diety w ramach ogólnie

a co ma dieta optymalna do znajomosci diety optymalnej ??

> A jak będzie działać u ludzi propozycja proporcji wg dr. Ponomarenki
> to trzeba trochę poczekać, czas i relacje ludzi pokażą.

przykładając ta miarke do kwasniewskiego ,ktora przykładasz do ponomarenki
okazuje sie ,że dieta pana z ciechocinka sie nie sprawdziła

> W każdym razie ja nie byłabym w stanie jeść tak dużych ilości i w
> takiej proporcji, bo już taką przerabiałam wcześniej, przed DO.

przed przejsciem na DO byłaś na diecie niskoweglowodanowej?? LOL to zmienia
wszystko co napisałas o twoich chorobach spowodowanych zła dieta

20. Data: 2005-03-07 19:54:55

Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik czarnyjanek pisze:

> to ma sens jesli wezmie sie pod uwage wycieki tłuszczowe z odbytu
> wystepujace w skrajnych przypadkach diet wysokotłuszczowych
Fuj, czarny nie przy fajce takie teksty! :-(

--
( . '">
) L_

Film o naszych NAJMŁODSZYCH KONSUMENTACH
DZIECI - GRUBASY?
Montignac
Dieta naturalna / taoistyczna - ile potrzeba Wam snu ?
Do Optymalnych: Czy jesteście nieśmiertelni?