Ponownie - jakiej firmy płyta ceramiczna!!!

1. Data: 2004-11-25 10:10:05

Temat: Ponownie - jakiej firmy płyta ceramiczna!!!
Od: "robert" <r...@e...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć Grupowicze
Mam zamiar w tym tygodniu zakupić płyte ceramiczną. I zastanawiamy się z
Żonką jakiej firmy.
Mamy do wyboru Amike, Mastercook i Gorenje - wszystkie te w cenie około
1450-1590.
W Amice i Mastercooku jest dodatkowo funkcja SYSTEM AUTOMATYCZNEGO
ZAGOTOWANIA.

Czy macie takie płyty i co o nich sądzicie, którą warto kupić. Czy ten
system automatycznego zagotowania jest coś wart. Napiszcie!!!
Z góry dzięki
Pzdr.
Robert.

1. Data: 2004-11-25 10:24:21

Temat: Re: Ponownie - jakiej firmy płyta ceramiczna!!!
Od: Ormianin <o...@c...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 25 Nov 2004 11:10:05 +0100, na pl.rec.dom, robert napisał(a):

> [...]
>
> Czy macie takie płyty i co o nich sądzicie, którą warto kupić. Czy ten
> system automatycznego zagotowania jest coś wart. Napiszcie!!!

Przeciez tyle razy bylo juz o tym, wystarczy cofnac sie troche do tylu...

1. Data: 2004-11-25 10:34:43

Od: "robert" <r...@e...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

cofałem się już i nic!!!!!!!!!!!!!

1. Data: 2004-11-25 11:29:13

Od: "Variete" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "robert" <r...@e...krakow.pl> napisał w wiadomości
> cofałem się już i nic!!!!!!!!!!!!!

http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&c2coff=1&q=
p%C5%82yta+ceramiczna&btnG=Szukaj&meta=group%3Dpl.re
c.dom

Pozdrawiam. Variete.

1. Data: 2004-11-25 12:23:13

Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 1450-1590.
> W Amice i Mastercooku jest dodatkowo funkcja SYSTEM AUTOMATYCZNEGO

amica jest OK - używam od 2 lat

a tak w ogóle to wybierzcie taką, która ładnie wygląda, ma dobre funkcje i
odpowiednio kosztuje

to nie jest jakieś superskomplikowane, więc płyty się między sobą nie różnią

istotne jest gdzie ma być sterownie i czy ma być metalowa ramka - podobno te
z ramką trudniej doczyścić

plusz ( http://www.plusz.pl )

1. Data: 2004-11-25 20:20:22

Od: Krzysztof Gmyr <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ktos, kiedys, a konkretnie r...@e...krakow.pl napisal...
> [...]
> 1450-1590.
> W Amice i Mastercooku jest dodatkowo funkcja SYSTEM AUTOMATYCZNEGO

A w Gorenje nie ma? :)
Cytuję z instrukcji:

"Automatyczne gotowanie

Po uruchomieniu tej funkcji wybrane pole grzejne (...) będzie określony
czas działało na najwyższej mocy"

Tylko na stronach o tym nie pisze.

--
Krzysztof Gmyr