Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Co tak nudno? Re: Popęd seksualny a uczucie obrzydzenia - dwie,pierwotne siły stojące w sprzeczności (było: co tak nudno)

Re: Popęd seksualny a uczucie obrzydzenia - dwie,pierwotne siły stojące w sprzeczności (było: co tak nudno)

Data: 2012-04-15 14:20:27
Temat: Re: Popęd seksualny a uczucie obrzydzenia - dwie,pierwotne siły stojące w sprzeczności (było: co tak nudno)
Od: Nemezis <s...@g...com>

zażółcony napisał(a):

> A Twoja matka, jak Cie urodziła, to była potem dla Twojego
> ojca jaskinia, czy może było jak po studencie, brak penetracji ?

Spotykałem się dość często wśród chandlarzy z czymś takim, że kobieta
po porodzie to _rozklapicha_, ale na te stwierdzenia składać się może
dużo składników. Kolega pracował z moim ojcem w wakacje, żeby sobie
dorobić i podobno ojciec się też o studni wypowiadał po porodzie, gdy
gadali o babach i wkurwiał się na Olgę ,że co to za kobieta , z łózka
nie wyłażą, jak króliki. Co mi się ułożyło jako zazdrość, bo Olga
młoda i bardzo chętna była, a on ma studnie, starą i mało chętną.:)
Ale ile jest w tym przewijającej się mitologii z faktami to ja nie
wiem za bardzo, w każdym bądź razie to mi nasuneło ,gdy kiedyś miałem
taką jedną chyba po porodzie.