Popsychologujmy o fobijkach

61. Data: 2010-01-25 09:47:19

Temat: Re: Popsychologujmy o fobijkach
Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oj Wilciu Wilciu...jednak farbowany Lisku ;)
Nie czytaj mnie...prosze...błagam na klęczkach - i nie
odpowiadaj...ogólnie zapomnij że istnieję ;)
___
Iz@

On 25 Sty, 10:12, "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote:
> A po co???? (Zapytała zdumiona Vilar)
> Przecież jak smarniesz jakąś wyjatkową głupotę, to mogę jej po prostu nie
> czytać.
>
> MK
>
> PS. Zastanawiają mnie Twoje wojenki z kobietami i dupowlaztwo (jak gdzieś to
> ładnie napisałaś) wobec facetów....
> Może załóż, że jestem facetem, to dobrze wpłynie na nasze relacje. Dopóki
> mnie nie zemdli.
>
> Użytkownik "Iza" <f...@o...pl> napisał w
wiadomościnews:f7e06ea1-aa6d-4aa0-b05b-2955a793de1f@
33g2000yqo.googlegroups.com...

> Vilu...zamknij mnie do swego KFa i wyrzuć kluczyk do rzeki - proszę
> Dziękuje ;)
> ____
> Iz@

o28g2000yqh.googlegroups.com...

yqn.googlegroups.com...

62. Data: 2010-01-25 09:56:07

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Enderze, ale mi zupełnie nie zależy, żeby było milo...
Źle oceniłeś moje cele.
Pozwól, że nie ocenię Twojej inteligencji dziś z rana, bo znowu byłoby mi
wstyd.
Zieeeewww
MK

63. Data: 2010-01-25 10:03:03

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Stalker <t...@i...pl> tak oto plecie:

> Przypomniał mi sie wywiad Cejrowskiego z Agnieszką Frykowska, znaną jako
> "Frytka"
>
> Frytka: Mam w sobie dużo charyzmy...
> Cejrowski: To możemy my oceniać, no przepraszam bardzo, ale charyzmę
> oceniają ludzie z zewnątrz...

Ale jakby popatrzeć na to bardziej fantazyjnie, braciszku, to kto wie....

Qra, wyobraźnia czyni cuda i z potwory zrobi gwiazdę z Holiłuda

64. Data: 2010-01-25 10:06:56

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Aicha <b...@t...ja> tak oto plecie:

> Użytkownik "Iza" napisał:
>
> Czemu za każdym razem czytam tytuł tego wątku "Popsychologujmy o
> lesbijkach"? Zaraziłam się od medei czy cuś? ;)

Fobia. Zwykła fobia.

Qra, w temacie

65. Data: 2010-01-25 10:10:06

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender, weź ty tą swoja energię spożytkuj w jakiś konstruktywny sposób i nie
wycieraj jej po necie, bo się marnujesz tu facet.

(PS. Masz dziwne informacje z zakresu fizyki. Może zamiast bezcelowo
próbować wkurzać kogokolwiek, poczytaj sobie ździebko, to może uda Ci się
nawet błysnąć, czy cóś).

66. Data: 2010-01-25 10:17:15

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdybym nie tłumił tu swego blasku buraczku i nie maskował go prostotą
> właściwą odbiorcy, to by ci pewnie nie tylko oczka oślepiło, ale i mónia
> przypiekło ;-)
> ENder
>
> BTW. co zaś do fizyki, to prawdopodobnie działa na ciebie tylko jedno z
> jej praw - ciało rzucone na łoże traci na oporze ;-)

Oślep mnie, ogrzej blaskiem swej mądrości i intelektu.
Niech pot kroplisty zrosi me czoło, a zwoje się zagotują - o niczym innym
dziś nie marzę.

BTW. I tak własnie sobie marz.

MK

67. Data: 2010-01-25 10:21:29

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał:

> Fobia. Zwykła fobia.

Lesofobia?

(wolę akarofobię jednak)

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

68. Data: 2010-01-25 10:29:06

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> --
> Dobra, popracuj jeszcze troszkę nad sobą, a ja na razie dam ci odetchnąć
> ;-)

Łaskawco, wzruszyłam się....
Niech Ci Staphylococcus aureus łaskawe będą...

MK

69. Data: 2010-01-25 13:01:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 24 Jan 2010 22:11:22 +0100, Robakks napisał(a):

> "Vilar" <v...@u...to.op.pl>

> Tak. Można to nazwać zamrożeniem m.in. news.gazeta.pl
> Edi :)

Słucham??? - jakoś nie odczułam.
--

Ikselka.

70. Data: 2010-01-25 13:25:21

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> [...]
> "Frytka"
>
> Frytka: Mam w sobie dużo charyzmy...
> Cejrowski: To możemy my oceniać, no przepraszam bardzo, ale charyzmę

No i chyba ocenili widzowie BB. Czy ona czasem nie wygrała?

Ewa

Bylo: Lubicie takie filmy? (to nie byl film)
RAMBOWANIE...
Kombinujcie... by żyło się lepiej
Ku pamieci
SYLI...