Re: Pora o specjalistach pomysleć...

Data: 2004-02-25 11:25:29
Temat: Re: Pora o specjalistach pomysleć...
Od: " Kajusia" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

Więc smalcu nie jadam, anaboli nie łykam, ważę się rano, codziennie przed
basenem na czczo, a że dużo pływam to fakt. Intensywnie kilometr wypływam.
Wiec to, ze duzo ważę uwazasz że jest spowodowane zwiększeniem masy mięśni?
Czyli jak trenuję to mięśnie intensywnie gromadzą glikogen a ten wiąże
wodę.... idąc dalej - jak przestją ćwiczyć to mięśnie przestają gromadzić
glikogen więc i mniej wody powinnam mieć i mniej ważyć?
Pozdrawiam
Kajusia