Re: Pora o specjalistach pomysleć...

Data: 2004-02-24 13:34:35
Temat: Re: Pora o specjalistach pomysleć...
Od: dcoop <n...@n...spam>

Tue, 24 Feb 2004 06:28:18 +0000 (UTC), na pl.misc.dieta, " "
<k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> Nie, w ciązy nie jestem. Wahania wagi mialam zawsze. Teraz kupiłam sobie
> wagę elektroniczną i wiem jakie to są wartości - po 2 kg w ciągu tygodnia w
> te i wewte. Sądzę ze 2 kg to duzo. Moze ktos ma taki sam problem?

2kg/tydzien to strasznie duzy przyrost, nawet nie wiem czy to
fizjologicznie mozliwy jest taki przyrost tkanki tluszczowej. Musialabys
zladac z 0,5kg smalcu + dawka jakiegos metanabolu czy WHW ;)
3 rzeczy przychodza mi do glowy:

1. Mam nadzeje ze wazysz sie rano i z pustum pecherzem moczowym, a nie raz
rano a potem po wypiciu 1,5l wody + obiadek + kolacja.
2. Takie skoki masy ciala, jezeli stwerdzasz je przy prawidlowym pomiarze
(patrz pkt1) sa imho wynikiem wachan ilosci wody w organizmie. Moze ma to u
ciebie zwiazek z cyklem owulacyjnym, moze bierzesz jakis hormony?
3. Wywal wage elektroniczna i kup porzadna "analogowa"

I jeszcze jedno: duzo plywasz, moze twoj przyrost masy jest zwiazany ze
zwiekszeniem masy miesni (nie samego bialka oczywiscie) ktore trenowane
intensywnie gromadza glikogen, a ten wiaze bardzo duzo wody.

--
Z powazaniem
dcoop

2004-02-24 14:20:25