Poradźcie - jakie drzwi?

1. Data: 2002-08-23 09:55:53

Temat: Poradźcie - jakie drzwi?
Od: G...@U...onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

Na klamce wisiała mi niedawno ulotka o super hiper pancernych drzwiach
antywłamaniowych, ale miła pani z tej firmy powiedziała, że najtańsze
są gdzieś za 1700 zł, więc podziękowałem. Ale przy remoncie przedpokoju
wyszło, że MUSZĘ wstawić nowe drzwi i nową framugę, bo stara framuga
trzyma się na paru kawałkach gipsu i wystarczy większy przeciąg i wyleci
framuga razem z drzwiami.

Jakie drzwi polecicie? Myślałem o czymś prostym - drzwi z litego drewna,
z jakąś porządną framugą, może jakieś kołki antywyważeniowe, dobre
zamocowanie tego do ściany i porządne zamki. Wystarczy takie coś?
Pewnie to z montażem nie będzie kosztować więcej niż 500 zł...

Może macie jakieś rady? Albo namiary na dobrych fachmanów od tego
w Krakowie?

Dzięki :)

Aha, chodzi o drzwi wejściowe do mieszkania, te z klatki schodowej :)

--
Grzegorz Janoszka
www.consulta.pl odpowiadając POPRAW adres

Na newsy piszę prywatnie i wyrażam swoje prywatne poglądy, które nie mają
nic wspólnego z moimi byłymi, obecnymi i przyszłymi pracodawcami.

1. Data: 2002-08-23 10:13:01

Temat: Re: Poradźcie - jakie drzwi?
Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 23 Aug 2002, Grzegorz Janoszka wrote:

> [...]
> zamocowanie tego do ściany i porządne zamki. Wystarczy takie coś?
> Pewnie to z montażem nie będzie kosztować więcej niż 500 zł...

Myślę, że w najtańszym wariancie ze dwa razy więcej.

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2002-08-23 10:38:40

Od: " Natalia" <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie widziałam drzwi wejściowych tańszych niż ok. 1500 zł z ościeżnicą, jeśli
mają być z drewna. O jakichkolwiek zabezpieczeniach antywłamaniowych w tej
cenie możesz zapomnieć. Być może taniej uda Ci się dostać drzwi z
okleinowanego MDF-u, ale oczywiście nie będą tak wytrzymałe.
Ulotka , która przyszła do Ciebie dotyczy BARDZO TANICH drzwi
antywłamaniowych. Tak tanich, że przypuszczam, że bardzo kiepskich. Za dobre
trzeba zapłacić min. ok. 2500 zł bez montażu.

G...@U...onet.pl (Grzegorz Janoszka) napisał(a):

> [...]
> zamocowanie tego do ściany i porządne zamki. Wystarczy takie coś?
> Pewnie to z montażem nie będzie kosztować więcej niż 500 zł...

Ja tyle zapłaciłam za sam montaż. Przypuszczam, że za porządne zamki, jeśli
kupisz je oddzielnie zapłacisz co najmniej tyle.

Może, jeśli zależy Ci na forsie wymień u siebie tylko framugę - zamów na
wymiar u stolarza, który robi drzwi ? To pewnie wyjdzie taniej, ale i tak
stawiam, że w granicach 1000 zł z montażem.

Pozdrowienia

Natalia

1. Data: 2002-08-23 10:40:44

Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Natalia" <n...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
dobre
> trzeba zapłacić min. ok. 2500 zł bez montażu.

Rozumiem, ze napisalas o drewnianych.

Karol

1. Data: 2002-08-23 10:43:45

Od: "noras" <n...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fajne sa drzwi z Porty wzmacniane blacha aluminiowa, zamkiem listwowym
(kolki na calej wysokosci drzwi) i drugim zamkiem blokujacym. Bez okuc, ale
z wizjerem:) - za ok 800 zl. Do tego futryna 35 zl (standard metalowa) +
montaz ok. 150-200 zl...ale rownie dobrze mozna samemu.
Dzwi wygladaja niezle...mozna looknac na stronie producenta, sa solidne,
ciezkie i dobrze wykonane. Latwo kupic bo dealerow w kraju duzo, tylko ze
drzwi produkuja na zamowienie... czas zamowienia ok. 3 tyg.
Model Agat i Opal (roznia sie przetloczeniem) w kilku kolorach.

Ja mam i jestem zadowolony, sam zakladalem (tzn. przy pomocy brata i Taty:))

Pozdrawiam
Pawel Norek

1. Data: 2002-08-23 10:48:41

Od: "Wojciech Jakobczyk" <N...@c...ci.pwr.SPAM.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zamocowanie tego do ściany i porządne zamki. Wystarczy takie coś?
> Pewnie to z montażem nie będzie kosztować więcej niż 500 zł...

nie przesadzaj, najtansze drzwi _wewnetrzne_ z drewna to okolo 800 zl...

wojtek

1. Data: 2002-08-23 10:50:22

Od: " Natalia" <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rozumiem, ze napisalas o drewnianych.

Tak, bo Grzegorz pisał, że chce drewniane.

Natalia

1. Data: 2002-08-23 10:51:30

Od: "Marek" <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> napisał w
wiadomości news:Pine.LNX.4.44.0208231212270.3334-100000@joanna.
jfedor.org...

> Myślę, że w najtańszym wariancie ze dwa razy więcej.

mnie stolarz zrobił wejściowe jesionowe z ościeznicą za 800 zł
cięzkie jak cholera

marek

1. Data: 2002-08-23 12:31:18

Od: G...@U...onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 23 Aug 2002 12:48:41 +0200 I had a dream that Wojciech Jakobczyk
<N...@c...ci.pwr.SPAM.wroc.pl> wrote:
>nie przesadzaj, najtansze drzwi _wewnetrzne_ z drewna to okolo 800 zl...

No nie wiem, moja mama za wszystko dała 300 zł, a ma naprawdę fajne drzwi...

1. Data: 2002-08-23 13:50:20

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No nie wiem, moja mama za wszystko dała 300 zł, a ma naprawdę fajne drzwi...

Za prawdziwe drewno? Nie wierzę...

Pozdrawiam,

Alojzy

Czym wyczyścić kuchenkę gazową z INOXU
PROMOCJA
Re: pytanka do "zmywarkowiczów"
Fuga z dyspersją?
Sony D-CJ01 i Diva Mp3 - oddam w dobre rece