Porno

71. Data: 2015-11-24 18:12:32

Temat: Re: Porno
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 Nov 2015 17:00:22 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

> Użytkownik FEniks x...@p...fm ...

> Ponoc wykupione do konca roku na ten spektakl.

Proszę, jaka kultura się rozlała po Wrocku 333333333333-]
--
XL
2005 - Islam ekspansywny:

72. Data: 2015-11-24 18:13:10

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

kim-teatrze-polskim

> "Pan minister się spóźnił na początek,
> A gdy przyszedł - z oburzenia zbladł:
> Podejrzany, niebezpieczny wątek...
> Skonfiskować! Niech mają naukę!
>
> ...Pan minister się spóźnił na sztukę
> o pięć minut i piętnaście lat"*
>

> *Pewien Żyd w 1932, he he

Żydy tak mają.

73. Data: 2015-11-24 18:13:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 Nov 2015 17:00:22 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

> Użytkownik XL i...@g...pl ...

upil_sie_na_Francji

> Mowiłem ci dobranoc, bo pisałas jakbys była zaspana...

No ale żebym szła spać zaraz po przebudzeniu? - przesada :->

74. Data: 2015-11-24 18:19:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 Nov 2015 18:13:10 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-11-24 13:55, obywatel FEniks uprzejmie donosi:
kim-teatrze-polskim

> Żydy tak mają.

Przewidują. A potem robią swoje.

75. Data: 2015-11-24 19:04:05

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

upil_sie_na_Francji

> Qrko, to chyba nie było o Tobie? 333-]

Wiem. Już wieczór.

good morning.

76. Data: 2015-11-24 19:16:22

Od: LeoTar <L...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Zespół Downa jest trisomią 21-ej pary chromosomów - przy 21-ej parze jest
> dodatkowy, trzeci chromosom lub jego fragment. Jeżeli ty uważasz, że wziął
> się on tam u twego dziecka z powodów emocjonalnych żony... no to ja już nie
> mam pytań.

Jesteś niedouczona XL. Gówno wiesz na temat informacji i możliwości jej
zniekształcania. Ma rację glob, że traktuje cię jak największego buraka
którego naet bomba nie jest w stanie zmienić.

> Po prostu już wiem, skąd się wzięły te twoje seksualne ciągoty do dzieci
> oraz upośledzenie psychiczne. Wiedząc o czymś w swojej rodzinie, o czym
> żona nie wie, zwalasz winę na żonę, a jak widać to ty jesteś nosicielem
> wadliwej mutacji genowej, która rzuciła ci się także na mózg. Ty musisz o
> tym dobrze wiedzieć, ale obciążasz żonę, bo PSYCHICZNIE jesteś na tyle
> wadliwy, że nie jesteś w stanie przyznać się do swego kalectwa
> biologicznego. I własnie stąd wasze problemy. OMG, mam nadzieję, że
> trafiłam w sedno i że żona dawno cię kopnęła w ten zakłamany zadek.

> [...]

Potrafisz tylko dostrzegać objawy tak jak lekarz leczący pacjenta
objawowo i nie potrafiący sięgnąć przyczyn. Szkoda na ciebie śliny.

EOT.

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotar.friko.pl/

77. Data: 2015-11-24 19:44:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 Nov 2015 19:16:22 +0100, LeoTar napisał(a):

> Jesteś niedouczona XL. Gówno wiesz na temat informacji i możliwości jej
> zniekształcania. Ma rację glob, że traktuje cię jak największego buraka
> którego naet bomba nie jest w stanie zmienić.

Idź do Żydków po Nobla.

> Potrafisz tylko dostrzegać objawy tak jak lekarz leczący pacjenta
> objawowo i nie potrafiący sięgnąć przyczyn. Szkoda na ciebie śliny.
>
> EOT.

Tia, ślinotok rulez.

78. Data: 2015-11-24 21:36:37

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-24 o 18:00, Budzik pisze:
> Użytkownik FEniks x...@p...fm ...

> Ponoc wykupione do konca roku na ten spektakl.

Ten to akurat chyba tylko 4 razy był zaplanowany. Ale na resztę innych
też trudno dostać bilety.

Ewa

79. Data: 2015-11-24 21:37:44

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-24 o 18:13, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-11-24 13:55, obywatel FEniks uprzejmie donosi:
kim-teatrze-polskim

> Żydy tak mają.

Tylko realia się trochę zmieniły. Tym razem minister się pospieszył.

Ewa

80. Data: 2015-11-24 21:38:50

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-24 o 18:10, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-11-24 14:22, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Na Dziady to akurat zawsze kolonia gimnazjalna przyjdzie. Bo musi.

Tyż racja.

Ewa

Islam od lat w ofensywie.
Wściekły atak pisiorstwa (PRL)..