Pornografia

41. Data: 2003-03-14 20:06:51

Temat: Re: Pornografia
Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub Słocki" <j...@s...net> napisał w wiadomości
news:b4tch9$7ji$1@news.onet.pl...
> Może źle Cię oceniam, ale z tej wypowiedzi wygląda na to że te filmy są
> tylko dodatkiem
> do ogólnych Waszych kłopotów. Coś co nigdy nie było jasno powiedziane,
> ustalone.
> I w związku z tym każdy przyjmuje swoją wersję wydarzeń - taka jaka akurat
> mu pasuje.
> A już Twoje wściekanie się z mojego punktu widzenia jest próbą wywołania
> kolejnej
> wojny i okresu braku zainteresowania. Dopóki sobie tego nie wyjaśnicie
> będzie to trwało
> i psuło Wasz związek.

Tak samo powiedziała moja zapracowana żoneczka.

Ciekawe co nasza autorka odpowie

Jacek

42. Data: 2003-03-14 22:53:02

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magdalena" <m...@i...gliwice.pl> wrote in message

Nie można do tego tak podchodzić. Są oczywiście wyjątki, znam takich co
się tym brzydzą ale to naprawdę wyjątki. Jeśli facet ma zdrowe podejście
do tych głupot to nie jest źle. Wszystko zależy od tego jaki Twój mąż ma
do tego stosunek. Zacytuję Ci słowa mojego katechety. "Nie jest grzechem
oglądać filmy pornograficzne grzechem jest stosunek jaki do nich mamy.
Jeśli oglądamy w celach poznawczych bez bez złych myśli wszysto jest OK"
No nie brzmiało to dokładnie tak jak mówił to ksiądz (to było 15-lat
temu) ale sens chyba jest jasny.

no tak, ale jakie to mysli zdaniem ksiedza sa zle ;-))) o seksie,
po filmie porno??? wybacz ale dla ksiedza to tylko pozycja misjonarska
jest dozwolona i tylko dla przedluzenia gatunku, inne pozycje, na dodatek
tylko dla przyjemnsci sa grzechem, wiec chyba nie ma co tutaj wprowadzac ksiedza
jako sedziego. Przynajmniej imho. zreszta co to znaczy zdrowe podejscie?
jaki seks ma byc przyzwoity a jaki nie? kazdemu co innego sprawia przyjemnosc
i chyba chodzi o to, zeby z malzonkiem sie dobrac pod wzgledem upodoban bo
potem sie jest zgorszonym zdjeciami porno.
iwon(k)a

43. Data: 2003-03-14 23:04:45

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ustalone.
> I w związku z tym każdy przyjmuje swoją wersję wydarzeń - taka jaka akurat

No właśnie było kiepsko ale ostatnio wszystko się wyjaśniło i było super tylko
te filmy wylazły.

> Bo akceptujesz to, że inni patrzą bardziej otwarcie na tę sprawę, a nie
> zmieniasz ani
> swojej postawy, ani postawy męża. A może spróbuj podejść do tego nie jak do
> instruktażu,

<ciach porady>

Narazie to ja mu wygarnęłam w żołnierskich słowach co o tym myślę i co ma
zrobić następnym razem jak będzie miał ochotę na seks, on się obraził i nie
odzywamy się do siebie.

> mi
>
> Bo ogląda?
> Bo Cię porównuje?
> Bo Tobie się wydaje, że porównuje?
> Bo Ty się sama porównujesz?
> Bo ....? (wstaw jakieś inne powody)

Bo myślałam że jak mężczyzna kocha kobietę to nie musi oglądać "dup".
Bo chciałam być dla niego wyjątkowa, a co może być wyjątkowego w małżeńskim
seksie jak się człowiek naogląda różnych panienek w różnych konfiguracjach.
Bo jak seks może być wyrazem miłości skoro został wyświechtany na różne sposoby
oglądaniem go w pornosach.
Bo czuję się zdradzona tak jakby poszedł na dziwki.

To tyle, na razie nie widzę żadnego rozwiązania. Wściekłość mi już minęła czuję
się okropnie samotna i rozżalona. Jak to też mi przejdzie to może coś wymyślę.

Pozdrawiam
M.

44. Data: 2003-03-14 23:09:32

Od: "Agati\(Aga\)" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Choć czasem coś ciekawego mogą zainspirować.
>
> Jacek

oj mogą...
Filmy te raczej krecone sa przez Panów i dotycza realizacji pewnych meskich
fantazji
Dobrze wiedziec co Wam sie podoba...

Agata

45. Data: 2003-03-14 23:28:15

Od: "Ani@Sil" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ostatnio między nami było bardzo dobrze, czułam że
> jestem w prawdziwym szczerym związku, czułam się doceniana i kochana. I
znowu
> znalazłam jakieś filmiki.

Nie widzę sprzeczności. Ciesz się z tego, że jest między Wami tak dobrze i
nie czepiaj się (moim zdaniem) bzdur! Co innego, gdyby kazał Ci to oglądać a
jak mówisz robi Ci się niedobrze od tego. Jeżeli to lubi to gdzie ma to
robić, jak nie w domu? Nie zmuszaj Go do jakiejś śmiesznej konspiracji, bo w
końcu Go to zmęczy i zezłości.. Postaraj się podejść do tego bardziej na
luzie - niektórzy to lubią oglądac i już. Mój mąż nie ogląda pornosów, ale
nawet gdy włączy jakiś "różowy" program lub film, nie robię mu wymówek, a
czasem przyłączam się do niego i żartujemy sobie z tego.

Ania

46. Data: 2003-03-14 23:42:17

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> był
>
> Więc go oszukałaś, on pokazał Ci siebie a Ty postanowiłaś że go potem
> zmienisz.

Raczej samą siebie, bo myślałam że skoro teraz ma mnie to nie b ędzie
potrzebował pornosów

> to,
> drugim
> tym nie
>
> A co Ci miał powiedzieć skoro Ty masz takie stanowisko jakie masz.

Może nie gadać tylko przestać oglądać.

> Ciekawe czy kiedykolwiek porównał Cię z aktorką, czy ty przypadkiem
> sama sobie tych porównań nie wymyślasz ?

Sama sobie wymyślam ale to nie zmienia sytuacji.

> się z
> mi
>
> Chyba jednak przesadzasz, jesli to jedyny powód to czeka Cie ogromne
> zawiedzenie.

????

> Z normalnością to nie ma nic wspólnego, po prostu nie szanujesz jego potrzeb
> a ta jest raczej niemądre zachownie, a nie nienormalne.

A może to on powinien szanować moją niechęć do tych filmów?

Pozdrawiam
M.

47. Data: 2003-03-15 00:16:06

Od: "Ani@Sil" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A może to on powinien szanować moją niechęć do tych filmów?

No chyba przecież szanuje, bo Ciebie nie zmusza do ich oglądania, a nawet
próbuje je przed Tobą schować?
Ania

48. Data: 2003-03-15 01:18:02

Od: "Madda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ani@Sil" <a...@p...onet.pl> wrote in message

> No chyba przecież szanuje, bo Ciebie nie zmusza do ich oglądania, a
nawet
> próbuje je przed Tobą schować?
> Ania

Dobrze, uściślam: moją niechęć do faktu że on ogląda te filmy.

Pozdrawiam
M.

49. Data: 2003-03-15 01:21:09

Od: "Madda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
oglądać a
> jak mówisz robi Ci się niedobrze od tego. Jeżeli to lubi to gdzie ma

Robi mi się niedobrze od tego że on ogląda. Dla mnie to zaprzeczenie
jego uczucia do mnie.

> [...]
wymówek, a
> czasem przyłączam się do niego i żartujemy sobie z tego.

No właśnie, wszyscy tacy tolerancyjni ale jak co do czego to ja nie
oglądam, mój mąż nie ogląda. A mój ogląda i źle mi z tym.

Pozdrawiam
M.

50. Data: 2003-03-15 13:50:46

Od: "Ania K." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Narazie to ja mu wygarnęłam w żołnierskich słowach co o tym myślę i co ma
> zrobić następnym razem jak będzie miał ochotę na seks, on się obraził i
nie
> odzywamy się do siebie.

I czy o to włąsnie Ci chodziło???!!!

> [...]
małżeńskim
> seksie jak się człowiek naogląda różnych panienek w różnych

Jedno nie ma nic wspólnego z drugim. Możesz być dla Niego wspaniała, a że
sobie popatrzy - to nic nie znaczy.
Mój TŻ nie ogląda pornosów za to ogląda czasem "durne" (IMO) filmy dla tzw.
odmóżdżenia. Czasem mnie to denerwuje jak ogląda codziennie, ale jak raz na
jakiś czas - Jemu też się coś należy od życia.
Ja nie znoszę TV i oglądam niezmiernie rzadko jak coś leci naprawdę dobrego.
Przeszkadza mi "gapienie" się bez sensu w ekran, ale jak nie ma to miejsca
codziennie to mi nie przeszkadza.

> Bo jak seks może być wyrazem miłości skoro został wyświechtany na różne
sposoby
> oglądaniem go w pornosach.

Bo seks na ekranie nie ma raczej nic wspólnego z miłością a z TŻ sprawa
wygląda zupełnie inaczej (pod warunkiem oczywiście, że tamiłość między nimi
jest).

> Bo czuję się zdradzona tak jakby poszedł na dziwki.

???

> To tyle, na razie nie widzę żadnego rozwiązania. Wściekłość mi już minęła
czuję
> się okropnie samotna i rozżalona. Jak to też mi przejdzie to może coś
wymyślę.

Na spokojnie zawsze można dojść do jakiś rozsądnych wniosków tylko trzeba
rozpatrzyć sprawę ze wszystkich stron - z Twojej i z TŻ.

--
Pozdrawiam serdeczniasto
Ania >:-)<-<

Masz dom i duza dzialke to powinienesz je miec..........
Duża pupa nadchodzi!!!! :)))
Co załatwiamy seksem :)
powiedzcie dlaczego?? :-(
Kilka ciekawych artykułów w "Polityce" o rodzinie